Niin eli ongelmani on etten ole enää moneen vuoteen halunnut miestäni seksuaalisesti, muuten on todella hyvä mies ja isä. Ajattelen seksin aikana muita tai muuta poikkeuksetta sillä muuten en pysty kiihottumaan. Tämä on aivan kauhea tilanne, enkä todellakaan voi sanoa sitä miehelle suoraan! En tahdo pahoittaa hänen mieltänsä. Miehessä ei myöskään ulkoisesti ole mitään vikaa, ei siis ole muuttunut tai mitään suhteemme aikana vaikka paljon ongelmia on suhteessa ollutkin. Olen oikeasti yrittänyt kaikkeni, mutta näen hänessä enemmän kuin veljen, on ihanaa kun halaa mutta intiimimpi kosketus tai suutelu lähinnä ahdistaa. Mies on seksuaalisesti todella halukas ja on kyllä huomannut haluttomuuteni.
En todellakaan ole mitään pettäjätyyppiä, mutta monen vuoden jälkeen ajauduin pettämään, en edes muistanut millaista seksi on kun oikeasti haluaa jotain miestä. Itse vuosikaudet halveksuin pettäjiä, mutta silti oma tilanteeni ajoi minut siihen, olin kai itsekäs. Täytyy varmaan erota, jolloin mies saa mahdollisuuden naiseen joka oikeasti haluaa häntä. Kuitenkaan lapsen kannalta se tuntuu täysin väärältä, sillä perhe-elämä sujuu muuten hyvin. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Rakastajan pitäminen tuntuu myös miestäni kohtaan niin väärältä. Mitä tahansa teenkin, satutan jotain lähimmäistä. Vai jatkanko suhdetta ja kärviselen itse huonossa seksielämässä lopun elämää. Kommentteja?
En todellakaan ole mitään pettäjätyyppiä, mutta monen vuoden jälkeen ajauduin pettämään, en edes muistanut millaista seksi on kun oikeasti haluaa jotain miestä. Itse vuosikaudet halveksuin pettäjiä, mutta silti oma tilanteeni ajoi minut siihen, olin kai itsekäs. Täytyy varmaan erota, jolloin mies saa mahdollisuuden naiseen joka oikeasti haluaa häntä. Kuitenkaan lapsen kannalta se tuntuu täysin väärältä, sillä perhe-elämä sujuu muuten hyvin. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Rakastajan pitäminen tuntuu myös miestäni kohtaan niin väärältä. Mitä tahansa teenkin, satutan jotain lähimmäistä. Vai jatkanko suhdetta ja kärviselen itse huonossa seksielämässä lopun elämää. Kommentteja?