en halua lisää lapsia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhden yh

Vieras
taidan olla jotenkin poikkeuksellinen,koska EN halua toista lasta!!rakastan valtavasti poikaani,jonka kanssa kaksin elellään ja äitiys on ollut ehdottomasti mun juttu,mutta en vain halua alkaa sitä rumbaa alusta jälleen!!
odotan nyt kovasti kolmeakymmentä ikä vuotta,kunnes saan "piuhat" poikki!
taidan olla ainoa laatuaan?ko?

No en minäkään tahtonut toista, mutta kävi vanhoilla päivillä vahinko ja olen todella tyytyväinen että kävi. Lasten ikäeroksi tuli kymmenen vuotta eli on vielä sinullekkin mahdollista että tulet toisiin aatoksiin

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 07:21 yhden yh kirjoitti:
taidan olla jotenkin poikkeuksellinen,koska EN halua toista lasta!!rakastan valtavasti poikaani,jonka kanssa kaksin elellään ja äitiys on ollut ehdottomasti mun juttu,mutta en vain halua alkaa sitä rumbaa alusta jälleen!!
odotan nyt kovasti kolmeakymmentä ikä vuotta,kunnes saan "piuhat" poikki!
taidan olla ainoa laatuaan?ko?

En minäkään halua enää aloittaa alusta. Nyt jo 4.v. tytön äitinä kaikki on jo helpompaa. Tytön aina halusin ja sen sain, tämä riittää minulle.

Eroan sinusta siinä, että minulla on 2 lasta, mutta ehdottomasti en enää enempää tee... Ja olen "vasta" 28v. Kuitenkin molempien vauvojen kanssa jäänyt yh:ksi, ja en usko enää kestäväni kolmatta kertaa edes teoreettisesti. :/ Elämä on nyt hyvin, ja siitä olen onnellinen. :)

Yhdyn edelliseen. Mullaki 2 lasta, aina oon aatellu että kolme haluan mutta ku toisen kans kävi samoin ku ensmäisen (tämänkin isä lähti raskausaikana vieraisiin), mulle rupee riittämään. Ei kiitos enää. On se vaan helppoa ku saa nämä termiitit nukkumaan yöt hyvin ja omille jaloilleen ja yksin pihalle aina välillä... En enää aloita alusta! Pojat melk 9v ja 11kk.

Mä nyt en ihan sataprosenttisesti ole päättänyt että ei toista lasta ikinä, mutta kyllä siihen aikaa kuluu!! Vaikka kymmenenkin vuotta. Pitää vaan ensin etsiä sellainen mies joka ei ole yhtä kusipää kun nuo edelliset. Yksinhuoltajaksi en toista kertaa kyllä aio jäädä.

Yhteistyössä