En enää tiedä mihin uskoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivo

Vieras
Joku aika sitten sain tekstiviestin jossa sanottiin että joku nainen olisi miehelleni raskaana ja että kaksoset syntyisivät kesällä. Nyt sain tietää erään miehen naispuolisen tutun odottavan kaksosia ja otin selvää hänen puhelinnumerostaan ja kysyin suoraan onko hän raskaana miehelleni. Kuulemma on ja kuulemma mies on kertonut meidän suhteemme olevan ohi jne. Mies on tavannut naista erittäin harvoin(nainen asuu eri kaupungissa) ja väittää naisen valehtelevan. Muutoin uskoisinkin miestä mutta taustalla on se että mies on kertaalleen jo narahtanut siitä että on pökännyt toisen naisen raskaaksi liittomme ulkopuolella. En oikeasti tiedä mitä uskoa. Lapsia on useampikin joista viimeisin syntyi vain kuukausi takaperin. Lasten takia en tahtoisi rikkoa perhettämme jos nainen valehteleekin mutta nyt on usko aika vähissä mieheen muutenkin tuon menneisyyden takia tässä asiassa...

Voi kun voisi vain kuolla pois...en enää tiedä mitä ajatella ja uskoa. :'(

Ikävä tilanne :( Lasten vuoksi ei kannata yhdessä olla. Mutta voiko tuollaiseen mieheen oikeesti enää luottaa? En minä ainakaan! Todennäköisesti nainen puhuu totta ja voihan aina tehdä isyystestin.

Muutoin suhde on hyvä ja olen ollut miehen kanssa onnellinen. Tuon aiemman pettämisen annoin anteeksi ja mies lupasi ja vannoi ette toista kertaa tulisi. Tuota ajattelin itsekin että dna-testistähän sen selvyyden saisi mutta sitä joutuisi odottamaan siihen kunnes lapset syntyvät eikä päätöksen tekoa voi sinne asti venyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Muutoin suhde on hyvä ja olen ollut miehen kanssa onnellinen. Tuon aiemman pettämisen annoin anteeksi ja mies lupasi ja vannoi ette toista kertaa tulisi. Tuota ajattelin itsekin että dna-testistähän sen selvyyden saisi mutta sitä joutuisi odottamaan siihen kunnes lapset syntyvät eikä päätöksen tekoa voi sinne asti venyttää...

Mitä päätöstä? Ethän sä sun miestä jätä vaikka se tunnustaisi, joten ihan sama kenen lapsia se nainen odottaa.

Jätä se saakelin retale. En ite ainaka mistään hinnasta tollasen paskiaisen kanssa olis ja olis loppunu jo heti sillon kun ekan kerran pani jonkun toisen paksuks. Hyi hitto, joka kylässä kehto keinuu kun ukkos panee kun siitos ori :x :x :x

Itseasiassa olen jättämässä miehen koska en voi tietää onko naisen puheet totta vai tarua. Jos ovat totta niin en halua olla miehen kanssa missään tekemisissä ellei ole pakko enkä uskalla ottaa riskiä siitä että mies puhuukin palturia. Ikävä vaan jos tuo naikkonen valehteleekin kuten mies väittää ja eroamme turhaan mutta ei oikein ole muutakaan vaihtoehtoa. Yhden kerran kykenin antamaan anteeksi mutta jo silloin tejki henkisesti niin tiukkaa että varoitin miestä tekemästä samaa toistamiseen.

Yhteistyössä