en enää ikinä kehtaa nähdä mukavaa miestä jonka tapasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seagirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seagirl

Vieras
olen todella kiinnostunut yhdestä miehestä ja oltiin molemmat samassa paikassa vk-loppuna (mies syömässä ja minä töissä) ketään ei miehen pöytään tullut, vaikka kovasti väitti että treffikaveri perui mutta tuntuu vahvasti että mies tuli ravintolaan vain minun takia. töiden päätettyä mentiin muutamalle ja ilta päättyi siihen kun minä nukahdan miehen sohvalle ja aamulla olen niin nälkäinen ja rahaton että jouduin pyytämään mieheltä rahaa taksiin ja ruokaan. mies oli tosi kiltti ja antoi minulle käteistä ja sanoi että oli maksanut kaikki edellisen illan juomat. tänään mies laittoi viestiä mutta en kehtaa vastata mitään. voisikohan tästä tulla jotakin? pelkään että rahattomuuteni ja ujouteni pilasi kaiken.

Tuossa tilanteessa minäkin vaan tarjoaisin "velan" maksua takaisin.
On todella noloa yhteisen illan jälkeen ruinaa rahaa taksiin ja ruokaan. Itse olisin vaan lähtenyt asunnosta ulos ja miettinyt pihalla, että mitäs nyt sitten :D

Mutta jotta vältyt olemasta miehelle vain jokin lokki, tarjoa hänelle takaisin maksua.

Ja mitä mies laittoi viestiin?

Ja maksat taksi velkasi. Miehet tykkää just siitä , että oot luonnollinen ja nöyrä etkä häpeile tommosta... Nyt vaan reippaasti vastaat. Ajattele otti heti yhteyttä, on siis tosissaan kiinnostunut. Nyt turha nolostelu pois.

Tuossa tilanteessa minäkin vaan tarjoaisin "velan" maksua takaisin.
On todella noloa yhteisen illan jälkeen ruinaa rahaa taksiin ja ruokaan. Itse olisin vaan lähtenyt asunnosta ulos ja miettinyt pihalla, että mitäs nyt sitten :D

Mutta jotta vältyt olemasta miehelle vain jokin lokki, tarjoa hänelle takaisin maksua.

Ja mitä mies laittoi viestiin?

en pysty maksamaan miehelle ennen ensi kuuta. :( mies ei tosin tiedä tätä. poistuessa hänen asunnolta sanoin että palaan vielä maksamaan rahat takaisin. kävimme vaan muutamalla ja se oli kaikki mitä teimme. mies sanoi myös että hän katsoi parhaaksi tuoda minut asunnolleen koska ei tiedä missä minä asun. olin kuulemma simmahtanut muutaman drinkin jälkeen ja alkanut halailla miestä.

viestissä mies kysyi vointiani ja milloin nähdään taas. mietin nyt että onkohan mies tosissaan minun suhteeni?

en pysty maksamaan miehelle ennen ensi kuuta. :( mies ei tosin tiedä tätä. poistuessa hänen asunnolta sanoin että palaan vielä maksamaan rahat takaisin. kävimme vaan muutamalla ja se oli kaikki mitä teimme. mies sanoi myös että hän katsoi parhaaksi tuoda minut asunnolleen koska ei tiedä missä minä asun. olin kuulemma simmahtanut muutaman drinkin jälkeen ja alkanut halailla miestä.

viestissä mies kysyi vointiani ja milloin nähdään taas. mietin nyt että onkohan mies tosissaan minun suhteeni?

Vähän kuulostais siltä, että on :)

Vastaisin viestiin, että hyvin kiitos. Kiitos huolenpidostasi.
Ja tuohon loppuun, mikä nyt itsellesi parhaiten sopiikaan? Haluatko nähdä enää ja jos niin, niin milloin?
Kohta teidän ensimmäisestä illastanne tulee vain yksi hauska muisto :)

Käyt töissä mutta ei ole rahaa ostaa ruokaa eikä maksaa muutamaa kaljaa/drinkkiä? Ja siis aamulla kerjäsit rahat taksiin ja RUOKAAN? Mitä helvettiä? Eikö sulla siis ole ruokaa kotonakaan yhtään vai mikä kumma kuvio sulla oikein on?

En todellakaan kehtaisi nokkaani näyttää muissa merkeissä kuin rahan takaisin maksun kohdalla.

olen todella kiinnostunut yhdestä miehestä ja oltiin molemmat samassa paikassa vk-loppuna (mies syömässä ja minä töissä) ketään ei miehen pöytään tullut, vaikka kovasti väitti että treffikaveri perui mutta tuntuu vahvasti että mies tuli ravintolaan vain minun takia. töiden päätettyä mentiin muutamalle ja ilta päättyi siihen kun minä nukahdan miehen sohvalle ja aamulla olen niin nälkäinen ja rahaton että jouduin pyytämään mieheltä rahaa taksiin ja ruokaan. mies oli tosi kiltti ja antoi minulle käteistä ja sanoi että oli maksanut kaikki edellisen illan juomat. tänään mies laittoi viestiä mutta en kehtaa vastata mitään. voisikohan tästä tulla jotakin? pelkään että rahattomuuteni ja ujouteni pilasi kaiken.

Tulit muutamasta drinkistä niin humalaan, että rupesit lääppimään ja simahdit miehen kämppään? Pummasit rahaa ruokaan? Oletko tosi nuori? Noloahan tuo on, mutta jos mies viestii sinulle ja on kiinnostunut, ei sitä ainakaan kannata ohittaa!

Selkä suoraksi siis viimeistään nyt, ja soitat/viestit miehelle että maksat seuraavasta palkastasi silloin ja silloin, ja sovit seuraavan tapaamisen, jos haluat miestä nähdä.

Käyt töissä mutta ei ole rahaa ostaa ruokaa eikä maksaa muutamaa kaljaa/drinkkiä? Ja siis aamulla kerjäsit rahat taksiin ja RUOKAAN? Mitä helvettiä? Eikö sulla siis ole ruokaa kotonakaan yhtään vai mikä kumma kuvio sulla oikein on?

En todellakaan kehtaisi nokkaani näyttää muissa merkeissä kuin rahan takaisin maksun kohdalla.

olen opiskelija ja aloitin työt vasta vähän aikaa sitten. en ole saanut palkkaa vielä. pyysin nätisti josko mies antaisi rahaa taksiin ja ruokaan. nyt on olleet rahat vähän vähissä.

Tulit muutamasta drinkistä niin humalaan, että rupesit lääppimään ja simahdit miehen kämppään? Pummasit rahaa ruokaan? Oletko tosi nuori? Noloahan tuo on, mutta jos mies viestii sinulle ja on kiinnostunut, ei sitä ainakaan kannata ohittaa!

Selkä suoraksi siis viimeistään nyt, ja soitat/viestit miehelle että maksat seuraavasta palkastasi silloin ja silloin, ja sovit seuraavan tapaamisen, jos haluat miestä nähdä.

en juuri käytä alkoholia ja kyllä simahdin ihan muutamasta. miehen mukaan olin halaillut ja ottanut hänestä tukea ja lopulta simahtanut hänen asunnolleen. olen nuori mutta täysi-ikäinen. vastasin jo miehen viestiin ja hän tosissaan haluaa nähdä uudestaan.

[QUOTE="mies";27377820]Minusta tuo lupaa erittäin hyvää että tulee sinun takiasi syömään :) Mies on hyvin kiinnostunut.[/QUOTE]

mies on ollut hyvin huomaavainen ja kiltti. hävettää vieläkin mutta sovimme tapaavamme huomenna. :)

mies on ollut hyvin huomaavainen ja kiltti. hävettää vieläkin mutta sovimme tapaavamme huomenna. :)

tapaatte huomenna mutta kumpi maksaa jos meette syömään? mies vissiin...toivottavasti nyt maksat velkas heti huomenna ja jos et niin et menen syömään miehen kanssa joka kuitenkin sitten tarjoisi.Ensin velat pois ja sit sinä tarjoot vaikka leffan. En paljon kehtais ottaa uusia tarjoomuksia vastaan ellen entisii olis maksanut pois.

Mustakin tuntuisi kiusalliselta, kun haluaisin maksaa heti takaisin, enkä pystyisi, ja olisi noloa maksattaa taas treffit miehellä... Ehdottaisin jotain tekemistä mikä ei maksa mitään, ja sanoisin suoraan syyn, sekä kertoisin että maksan takaisin heti kun saan palkan. Luulisi että mies ymmärtää. Mä myös sanoisin suoraan, että musta on kiusallista lainata toisilta rahaa/olla velkaa.

[QUOTE="vieras";27377980]tapaatte huomenna mutta kumpi maksaa jos meette syömään? mies vissiin...toivottavasti nyt maksat velkas heti huomenna ja jos et niin et menen syömään miehen kanssa joka kuitenkin sitten tarjoisi.Ensin velat pois ja sit sinä tarjoot vaikka leffan. En paljon kehtais ottaa uusia tarjoomuksia vastaan ellen entisii olis maksanut pois.[/QUOTE]

mies ehdotti illallista ravintolassa mutta kieltäydyin, joten hän ehdotti että kokkaa minulle kotona. en pysty maksamaan velkaa ennen ensi kuuta. maksan sen heti pois kunhan saan rahaa.

Jos oot tosiaan nuori, niin sitten vain unohdat tapauksen, maksat velkasi takaisin kun pystyt ja rohkeasti vain tapaat miehen uudestaan. :) Mies on selvästi kiinnostunut.

Yhteistyössä