En ees tiiä mistä alottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
tätä vyyhtiä purkamaan....mulla on aivan hirveesti kotihommia tänään etten tiiä mistä päästä alottaa..huomenna ois miehen 30 vuotiskemut ja pitäs esivalmistella myös niitä...siinä sivussa siivota ja tehä ruokaa,pestä pyykkiä ja hoitaa 2 pintä lasta...juu vali vali mut ei asiaa auta se et mulla särkee päätä huonosti nukutun yön jälkeen, eikä ne hommat tuu tehtyy jos istun koneella VAAN palstailemassa :)
Mut mä en edes jaksa alottaa tekee mitään...
Huoh johan helpotti mieltä kummasti ku sai ajatukset jaettua muille!

no ei kuule mitään muuta kun;
keitä vahvaa KAHVIA
juot sitä ja teet itelles listan johon kirjaat ne asiat jotka on PAKKO tehdä tänään.
sitten vaan tuumasta toimeen ja kynällä listan yli ku saat valmiiks, yks homma kerrallaan vaikka tulis keskeytyksiä kun lapsosiakin pitää huomioida.
alotat vaan jostain, vaikka siitä pyykistä, se on helpoin homma.

tarmokasta päivää!

meil oli tuparit viikko sitten.. ukko oli töissä ja sain tehdä kaiken yksin. mä tein aamulla listan kaikista asioista jotka pitää tehdä, sit otin itteeni niskasta kiinni ja tein listasta asian kerrallaan. aina kun olin saanu yhen tehtyä palkitsin itteni hetken paussilla ja luin palstaa. se lista on oikeesti tosi hyvä apu.

Ihanaa et joku muukin "listottaa". Mua pidetään ihan hulluna kun mä tykkään listoista.
Mies ei voi sietää mun listoja kun mä huomaavaisesti jakelen niitä sillekin.

Mut mua se ainakin helpottaa henkisesti tosi paljon kun nään ne hommat siinä edessä ja ne pikkuhiljaa vähenee siitä.

Kyllä se siitä lähtee sujumaan.
Päätät et nyt tunnin teet tukka putkella hommia ja sit vartin tauko. Tai mene huone kerrallaan..

Alkuperäinen kirjoittaja pamuk:
keitä vahvaa KAHVIA
juot sitä ja teet itelles listan johon kirjaat ne asiat jotka on PAKKO tehdä tänään.
sitten vaan tuumasta toimeen ja kynällä listan yli ku saat valmiiks, yks homma kerrallaan vaikka tulis keskeytyksiä kun lapsosiakin pitää huomioida.

tarmokasta päivää!

Kiitos! Sä annoit tietämättäs potkun persuuksille myös mulle! Siivousurakka tuntui heti siedettävämmältä tän luettuani:)

Nyt siivouskahvia keittämään!

Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Alkuperäinen kirjoittaja pamuk:
keitä vahvaa KAHVIA

tarmokasta päivää!

Kiitos! Sä annoit tietämättäs potkun persuuksille myös mulle! Siivousurakka tuntui heti siedettävämmältä tän luettuani:)

Nyt siivouskahvia keittämään!

Kiitos Sinulle!! sain hyvän mielen =)
kivaa viikonlopun alkua kaikille :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
tätä vyyhtiä purkamaan....mulla on aivan hirveesti kotihommia tänään etten tiiä mistä päästä alottaa..huomenna ois miehen 30 vuotiskemut ja pitäs esivalmistella myös niitä...siinä sivussa siivota ja tehä ruokaa,pestä pyykkiä ja hoitaa 2 pintä lasta...juu vali vali mut ei asiaa auta se et mulla särkee päätä huonosti nukutun yön jälkeen, eikä ne hommat tuu tehtyy jos istun koneella VAAN palstailemassa :)
Mut mä en edes jaksa alottaa tekee mitään...
Huoh johan helpotti mieltä kummasti ku sai ajatukset jaettua muille!

mispäin sä asut, mä voin tulla jelppii ku oon koko päivän vapaalla
:D tuskin missää porin lähellä..

Siis oikeesti kiitos kaikille persuksiin potkijoille :)
Mä sain täytekakun täytettyä, ruoan tehtyä ja dipit maustumaan...pyykit oottaa korissa märkinä ripustusta vaille kuivumaan...ehkä mä en sittenkää tee ensyönä näit hommia vaan koitan nukkuu sikeet unet :)
Kummasti auttaa asiaa ku tietää et jollain muullaki saattaa olla paljon hommaa, etten oo ainoo joka hukkuu töihin!

Yhteistyössä