En aio enää sietää painostani sanomista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihan sama miltä ulkoisesti näytät, mutta ap: sulla taisi olla fyysisiä vaivoja, ja lihavuus pahentaa niitä yleensä.

Mars lenkille, lenkkeily on kivaa, äläkä sano että "kyllä mä liikun tarpeeksi". :)
 
vierailija
Apllä on portaat yläkertaan. Tavoitteeksi 150 porrasta päivässä. Pyykkejä voi tuoda tai viedä vaikka yksitellen. Mieluummin liikkua kun istua. Jos ei pysty muuttamaan ruokavaliotaan tai syömisiään niin silloin on kulutettava enemmän kun syö.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ei se menierin takia lennä nurkkaan. Luulisi,että dinä uskovaisena et pilkkaisi lihavia, mutta eihän se tietenkään niin mene.
Missä olen pilkannut? Mä itse olen ylipainoinen, mutta mun tehtäväni on päästä siitä ylipainosta eroon.

Enkä tiennyt Menieren taudistasi, pyydän anteeksi. Mutta etpä säkään siitä ole maininnut usein, mutta säälin kerääminen asioita tiputtelemalla kyllä onnistuu sulta.

Sä selvästi mietit "mikä olisi tämän päivän säälinkeruualoitus palstalle, mistä tänään valittaisin?"
 
Eikä Menieren tauti estä laihduttamista. Ja päinvastoin, jos sua huimaa, niin ylipainoisena olet kovemmassa riskissä loukkaantumisille.

Ja haluan omasta puolesta sanoa, että laihtuminen on aivan mahtavaa, kun sen elämänmuutoksen jaksaa vaan alottaa. :)
 
vierailija
Missä olen pilkannut? Mä itse olen ylipainoinen, mutta mun tehtäväni on päästä siitä ylipainosta eroon.

Enkä tiennyt Menieren taudistasi, pyydän anteeksi. Mutta etpä säkään siitä ole maininnut usein, mutta säälin kerääminen asioita tiputtelemalla kyllä onnistuu sulta.

Sä selvästi mietit "mikä olisi tämän päivän säälinkeruualoitus palstalle, mistä tänään valittaisin?"
Olen mä siitä maininnut. Sen taudin takiahan mä en voi esim ajaa autoa. Mulla on 12 eri diagnoosia, niin en jatkuvasti jaksa niitä luetella. Ulkona kävelemiseen tarvitsen huimauksen takia aina jonkun tuen. Eikä mua tarvitse sääliä. Olen vuosikymmenten aikana tottunut sairauksiini ja vammoihini.
 
Olen mä siitä maininnut. Sen taudin takiahan mä en voi esim ajaa autoa. Mulla on 12 eri diagnoosia, niin en jatkuvasti jaksa niitä luetella. Ulkona kävelemiseen tarvitsen huimauksen takia aina jonkun tuen. Eikä mua tarvitse sääliä. Olen vuosikymmenten aikana tottunut sairauksiini ja vammoihini.
No sitten rollaattoria eteen ja mars, ja katot mitä syöt.
Veikkaan, että ylipaino pahentaa ainakin kolmasosaa sun sairauksista.
 

Yhteistyössä