emmaljungat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodelta 1998
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodelta 1998

Vieras
hei!

tuttumme olisi myymässä kolmella lapsella olleita 1998 vuoden emmaljunga vaunuja. Hintaa ei osannut vielä sanoa. Mietin vaan että kannattaakohan ostaa. Olivat kaikin puolin siistin näköisessä kunnossa olevat yhdistelmät. Uudet renkaat ostettu viimeisen lapsen kohdalla.

toisaalta ovat tosi vanhat mutta toisaalta merkki on laadukas (ainakin sellainen mielikuva on).

onko kokemusksia ko. vuoden emmaljungista ja niiden kestävyydestä? mahtaakohan niissä olla säädettävä työntöaisa, unohdin katsoa sitä eilen?

Hei!

Itse ostin just siistit v. -97 Emmaljungat parvekevaunuiksi, näissä ei ainakaan ole säädettävää työntöaisaa. Muuten mun mielestä ihan asialliset vaunut, jousituskin löytyy joten hyvät vauvan uneen keinuttamiseen. Kovin paljoa ton ikäisistä vaunuista ei kannata maksaa, itse maksoin 25 euroa. Käytettyjä vaunuja kannattaa katsoa myös esim. vauva-lehden ja 2plussan-sivujen osto/myyntipalstoilta tai huuto.netistä. Kannattaa myös tarkistaa onko vaunuja säilytetty sisätiloissa ettei ole hometta kankaissa.

Itse en edes ostaisi, emmaljungat ovat isoja, kolhoja ja jättisuuria. Riippuu mitkä renkaat, kuinka kuluneet. Tuskin mitään hienouksia eli heittoaisaa jne. niissä onkaan. Mutta tärkein ovat renkaat. Uudet renkaat maksavat aivan hirmuisesti, ja tietysti juuri tuo missä niitä on säilytetty, eli onko hometta jne. Mutta korkeintaan, ihan maksimissaaan 20 euroa.

Huuto.netistä voi saada uudempia käytettyjä Teutonian rattaitakin jo 40 eurolla.

Yhteistyössä