mitä luulette et vois tahtoa vajaa 2v vanhoista scoottereista? Jalkapeittoki olis... Pitäs laittaa myyntiin mut en oikein osa hintaa sanoa... :snotty:
siehän hyvin saitAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kato huutiksesta mitä on tarjottu. Värikin merkkaa aikas paljon..
Itse myin 2 vuotta vanhat Scooterit 225?:lla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Ite maksoin kerran käytetyistä 150e. Väri soft pink[/quote
nuo on musta pinkit. en muista mikä se virallinen nimi on...
Huutiksessa tosiaan voi riippua mistä vaan toihan on uusien hintaAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kato huutiksesta mitä on tarjottu. Värikin merkkaa aikas paljon..
No juu.. en ollut edes myymässä niitä, mutta eräs ihminen halusi välttämättä sen väriset Scooterit, joten myin ne tuolla hinnalla, ja sain samalla itselle ihkauudet.Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:siehän hyvin saitAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kato huutiksesta mitä on tarjottu. Värikin merkkaa aikas paljon..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:Samat meillä. Ja itse ostin jälkikäteen jalkapeitteen postareineen 50e.Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Ite maksoin kerran käytetyistä 150e. Väri soft pink[/quote
nuo on musta pinkit. en muista mikä se virallinen nimi on...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel