Chala Aktiivinen jäsen 04.06.2008 15 887 1 36 23.02.2010 #2 Meillä on ollut duolift yhdistelmissä esikolla ja tuplat kun hankittiin saatiin mukana quadrolift. Kyllä mä ostaisin sen quadroliftin, on kuitenkin niin paljon monikäyttöisempi jatkossa, varsinkin jos hinnassa noin vähän eroa.
Meillä on ollut duolift yhdistelmissä esikolla ja tuplat kun hankittiin saatiin mukana quadrolift. Kyllä mä ostaisin sen quadroliftin, on kuitenkin niin paljon monikäyttöisempi jatkossa, varsinkin jos hinnassa noin vähän eroa.
T torvinen Vieras 23.02.2010 #4 Hei Chala!! eikö siitä quadroliftistä saa vaan vähän paksumman jalkapeiton? Ja sitten siinä on se karva..
Hei Chala!! eikö siitä quadroliftistä saa vaan vähän paksumman jalkapeiton? Ja sitten siinä on se karva..
Chala Aktiivinen jäsen 04.06.2008 15 887 1 36 23.02.2010 #5 Siitä saa lämpöpussin ja lisäksi erikseen sen karvan vain pyllynaluseksi, näin muistelen. Ei ole vielä käytössä kaikkineen ollut.
Siitä saa lämpöpussin ja lisäksi erikseen sen karvan vain pyllynaluseksi, näin muistelen. Ei ole vielä käytössä kaikkineen ollut.
N neiti82 Vieras 03.03.2010 #8 Mulla olisi quadrolift myynnissä. Jos löytyy halukkaita, s-postilla vaan kyselyitä. neiti82@netti.fi