Kaverit ostivat esikoiselleen ko.vaunut. Lapsen olessa 3kk vanha jarrutanko oli irronnut ja renkaat lingertivät vähän. Käyttö on kuitenkin normaalia, eikä mitään maasto ajelua.
Itse olisin myös meille halunnut Emmaljungan Duo Edget, olivat mielestäni tilavat ja näyttivätkin hyviltä. Päädyimme kuitenkin Teutonioihin. Emmaljungia ei sitten ostettu kalliimman hinnan takia, ja vaikutti asiaan tietysti tuo tuttujen ""kokemus"".
Teutonioiden myyjältä myös kuulimme että ruotsissa ko.vaunuja on vedetty markkinoilta noiden jarruvikojen takia. Kukaan ei ole vahvistanut tietoa, mutta tuskin myyjä valehtelikaan. Tämäkin vaikutti meidän valintaan. Ja tosiaan nuo Emmaljungan vanteetkin on niitä puola vanteita (en siis tiedä saako halutessaan jonkunlaiset muut vanteet), tottakai nekin vääntyvät helpommin kuin järemmät vanteet. Meillä teutonioihin otettiin leveät kolmipuolaiset vanteet. Renkaatkin ovat puhkeamattomat, eikä niitä myöskään tarvitse täyttää.
Emmaljungissa koppa on kyllä todella hyvän kokoinen, tosin kuin noissa Teutonioissa. Mutta teutoniassa meillä on tuo kantokassi, emmaljungaanhan pitää ratasosa vaihtaa. Kumpi sitten parempi, se varmaan selviää omassa käytössä. Mutta Teutonioihin olen kyllä tyytyväinen.
Joku varmaan osaa antaa enemmän positiivista palautetta. Omasta mielestäni Nimi maksaa noissa Emmaljungissa liikaa, eli hinta-laatu suhde ei mun tietojeni mukaan ole ihan kohdallaan. Mutta tässä vain yksi näkemys!