Emmaljunga duo edge

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Infoa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Infoa!

Vieras
Kaikki kirjoittamaan joilla kokemusta noista vaunuista!
siis siitä kalliimmasta mallista.
Onko järkeä maksaa niistä noin kovaa hintaa?
Ovatko hintansa veroiset jne.
Kaikki tieto otetaan vastaan :)

Kaverit ostivat esikoiselleen ko.vaunut. Lapsen olessa 3kk vanha jarrutanko oli irronnut ja renkaat lingertivät vähän. Käyttö on kuitenkin normaalia, eikä mitään maasto ajelua.
Itse olisin myös meille halunnut Emmaljungan Duo Edget, olivat mielestäni tilavat ja näyttivätkin hyviltä. Päädyimme kuitenkin Teutonioihin. Emmaljungia ei sitten ostettu kalliimman hinnan takia, ja vaikutti asiaan tietysti tuo tuttujen ""kokemus"".

Teutonioiden myyjältä myös kuulimme että ruotsissa ko.vaunuja on vedetty markkinoilta noiden jarruvikojen takia. Kukaan ei ole vahvistanut tietoa, mutta tuskin myyjä valehtelikaan. Tämäkin vaikutti meidän valintaan. Ja tosiaan nuo Emmaljungan vanteetkin on niitä puola vanteita (en siis tiedä saako halutessaan jonkunlaiset muut vanteet), tottakai nekin vääntyvät helpommin kuin järemmät vanteet. Meillä teutonioihin otettiin leveät kolmipuolaiset vanteet. Renkaatkin ovat puhkeamattomat, eikä niitä myöskään tarvitse täyttää.

Emmaljungissa koppa on kyllä todella hyvän kokoinen, tosin kuin noissa Teutonioissa. Mutta teutoniassa meillä on tuo kantokassi, emmaljungaanhan pitää ratasosa vaihtaa. Kumpi sitten parempi, se varmaan selviää omassa käytössä. Mutta Teutonioihin olen kyllä tyytyväinen.

Joku varmaan osaa antaa enemmän positiivista palautetta. Omasta mielestäni Nimi maksaa noissa Emmaljungissa liikaa, eli hinta-laatu suhde ei mun tietojeni mukaan ole ihan kohdallaan. Mutta tässä vain yksi näkemys!

Mulla on 10kk vanha muksu ja kyseiset vaunut. Ja ihan ehjätkin vielä, vaikka moneen kertaan on rehailtu autoissa ja vaikka missä. Ainut miinuspuoli on mun mielestä, että vaatii isomman tilan autossa, tosin meillä farmari, joten ei väliä.

Hyvää oli ensinnäkin se, että meidän vaavi mahtui koppaosaan nukkumaan niin pitkään kun suostui siinä pysymään, toisin kuin näillä tuttavilla, joilla on kantokoppa malli, niin alkaa tehdä tiukkaa hyvinkin nopeasti vrt. tuohon erilliseen koppaosaan.

Hiukan raskaammat nämä vaunut ovat kuin esim. teutoniat, mutta mä taas arvostan sitä jykevyyttä niissä. Eli me ollaan kyllä tykätty!

Meillä on kans nuo vaunut. Vauva kohta 4kk ja hyvin ovat toimineet ja täysin ehjät ovat! Ollaan menty hiekkateillä ja metsäpoluillakin. Saahan noihinkin ostaa muitakin renkaita kuin ilmakumirenkaat, mut ei oo meillä käyttöönoton jälkeen noita jouduttu kertaakaan pumppaamaan. Kulkevat kuin itsestään eteenpäin vaikka isot ovatkin, hyvä jousitus. Ja kopassa tilaa isolle vauvalle makuupusseineen.

Sande

Meillä oli kyseiset vaunut ja oltiin tosi tyytyväisiä. Kevyet työntää lumisohjossakin, ratasosa hyvän iso ja koppaosa oli myös tarpeeksi iso (kävi matkasänkynä vielä 10kk ikäisenä). Ei ole muutakuin kehuttavaa kaikilta osin. Uutena maksoivat 750e ja myytiin ne seuraavalle käyttäjälle 420e hintaan. Eli jälleenmyyntiarvo on myös hyvä.

Todella hyvät..meillä jo kohta 3 vuotias poika. Hyvin kestävät mitkään osat eivät ole rikkotuneet.
Hyvä muunneltavuus koppa pikkuvauvalle, ratasosa + lämpöpussi isommalle vauvalle, rattaat isomalle lapselle! Ja sitten siihen on saatavana hyvät sisaristuimet yms.
SUOSITTELEN!

Kyllä minäkin peesaan edellisiä ja suosittelen kyseisiä vaunuja. Meillä olleet käytössä 3,5kk ja hyvin toimivat niin metsässä kuin pehmeillä hiekkateilläkin. En ole ainakaan vielä löytänyt mitään moitittavaa...

Yhteistyössä