Emmaljunga DUO EDGE vai SMART DUO?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valinnan vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valinnan vaikeus

Vieras
Olen nyt viimein saanut päätettyä että Emmaljungat ostetaan meidän heinäkuussa syntyvälle vaaville. Mutta mutta.. Duo Edget monta sataa euroa kalliimmat kuin Smart Duot ja mielestäni kuitenkin vain muutama ei niin vältämätön toiminto enemmän.
Kertokaa siis onko sillä vauvan hyvinvoinnin kannalta suurta merkitystä, onko kopassa ilmastointiaukko, vaunuissa heittoaisa ja kuulalaakeripyörät. Kuosit on kyllä paljon hienompia Edgeissä mut se ei nyt oo se ratkaiseva tekijä.
kertokaa ks. vaunujen omistajat kokemuksia ja mielipiteitä!!!!

On meillä. Eivät ole niin suuret ja painavat kun pelotellaan. Renkaat ovat kestäneet puhkeamatta, niillä pääsee missä vain. Heittoaisa on käytössä nyt kun siirryttiin ratasosaan. Kopan ilmastointi on hyvä meidän kuumakallella, jos se on kiinni, poika hikoaa märäksi selän puolelta. Pärjää varmasti smarteillakin kyllä.
Mutta että liputan edgen puolesta.

Nostelen vielä.. vaikka kyllä mun mieli on jo Edgejen puolella..Mies hankaa vastaan ku on niin paljon Smarteja kalliimat..Itse olen myös innokas lenkkeilijä ja näkis vaan montakohan metriä ukkoki on niitä vaunuja lykkimässä..huoh..ku sais sen jotenki vakuutettua..

Meillä edget ja tyytyväisiä ollaan oltu. Teleskooppiaisa oli meille ihan ehdoton koska olemme miehen kanssa molemmat pitkiä. Ja heittoaisa myös on ollut kovassa käytössä. Aivan loistavat yhdistelmät ovat minun mielestä. Smarteista ei ole kokemusta, tuskin nekään huono vaihtoehto on :)

Alkuperäinen kirjoittaja valinnan vaikeus:
Nostelen vielä.. vaikka kyllä mun mieli on jo Edgejen puolella..Mies hankaa vastaan ku on niin paljon Smarteja kalliimat..Itse olen myös innokas lenkkeilijä ja näkis vaan montakohan metriä ukkoki on niitä vaunuja lykkimässä..huoh..ku sais sen jotenki vakuutettua..

Nuo edget on kyllä hyvät. Keveät työntää ja pääsee menemään missä vain melkein :D

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mä tilasin edget jälleen kerran. ilmastointi meillä ainakin koettiin tärkeäksi, sekä pohjassa että kuomussa. myöskin heittoaisan halusin :)

Tuo ilmastointi oli kyllä jees homma. Ja tuo heittoaisa nyt kun meillä on ratasosa käytössä.

no eihän sitä heittoaisaa sen kopan kanssa juuri tarviikaan..

mä tilasin edget jälleen kerran. ilmastointi meillä ainakin koettiin tärkeäksi, sekä pohjassa että kuomussa. myöskin heittoaisan halusin :)

Tuo ilmastointi oli kyllä jees homma. Ja tuo heittoaisa nyt kun meillä on ratasosa käytössä.

No ei tarviikaan, meillä ehti muutenkin koppaosa olla vain vähän aikaa käytössä.

No ei tarviikaan, meillä ehti muutenkin koppaosa olla vain vähän aikaa käytössä.

Joo, tuo teleskooppi on kyllä ehdoton meillä kun pituus eroa mieheen sen verran. Muutenkin vaunu on aikas sopivan korkuinen, minä lyhyenä yletyn poikaa hoitamaan ja mies pitkänä ei joudu olemaan selkä mutkalla. Julkisissa noilla paljon kuljetaan ja hyvin sopii kyytiin.

Meillä on ihan muun merkkiset yhdistelmät ja mitään ilmastointia en ole koskaan kaivannut. Kuomusta saa nostettua sellaisen läpän, jonka alla on hyttysverkkoa ja se on meillä riittänyt. Mutta mitä sitten kukin haluaa vaunuiltaan. Jos sellaisen ominaisuuden haluaa, niin sitten pitää maksaa kalliimpi hinta

Meillæ oli joskus nuo Smart Duot; olin niihin enemmæn kuin tyytyvæinen! Ainoa mikæ mua jæi niissæ harmittamaan oli se, ettæ jouduin myymææn ne pois alta, kun piti saada tuplatkin johonkin mahtumaan =)

Yhteistyössä