emmaljunga city koppa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nasu

Vieras
Onko koppa kylmä näin talvella???
Vai olisiko pehmeä koppa parempi vaihtoehto??

Myyjä suositteli edgejä mutta ne on niin isot eivätkä mahdu kunnolla autoon.

Eli ostaakko city koppa vai ei???

Meillä on toi kova citykoppa ja oon tykänny kyllä, enkä oo huomannu mitään että olis kylmä. sinne mahtuu paksummatkin lampaantaljat ja jää vielä tilaakin, kun taas meillä on myös pehmee brion koppa johon en saa 2 kk ikästä vauvaa mahtuun kun pelkässä toppapuvussa. Tosin sain nyt vinkkejä miten isontaa sitä ja se pukukin on ihmeen paksu.

Mutta mun mielestä se kova citykoppa on nätimmän näkönenkin kun pehmee. Mutta sekin on ihan käyttäjästä kiinni. toiset tykkää ja toiset taas ei.

Pehmeät kopat on todella ahtaita, kun vauva on talvivaatteissa! Saahan niistä sitten lämpöpussin, mutta siihen tarkoitukseen esim Emmaljungan duo-pussi on parempi.

Paras on Edgejen koppa, mutta jos ne eivät mahdu autoon, niin suosittelen citykoppaa.

Meillä oli citykoppa, alunperin La helmikuussa, mutta syntyi maaliskuussa. Itse tykkäsin just enemmän ulkonäöstä ja sitten oli tilava ja sai sinne pakattua hyvin vaatetta. Ja me ei tarvittu kantaa vauvaa sillai esim. ku kerrostalossa et ois ollu kätevämpi pehmee koppa. Mut varmaanki oman käyttötarkoituksen mukaan enempi kun tuon lämpöjutun....luulisin.

Yhteistyössä