Emmaljunga Cerox vs. City Cross ja väriasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no niin

Vieras
Kummatko on mieluisammat, Cerox vai City Cross ja miksi?

Entä värit, onko Jungle mielestäsi "halvannäköinen" ja tylsä?
Likaantuuko Copper älyttömän helposti ja nopeasti?
Onko Platina taas "arvokkaan" ja "tyylikkään" värinen?

:D Hauskoja nuo värimietteet :D

Mutta, puolensa on molemmilla rattailla! Meille sopii paremmin City Crossit. Tykkään kuomun takaosassa olevasta hyttyssuojasta kesäisin. Istuinosan kääntö onnistuu helposti ja näppärästi ja rattaat ovat todella kevyet. Tykkään välillä myös heijata vauvaa rattaissa, joten onnistuu sekin paremmin crosseissa. Mielestäni crossit ovat jotenkin enemmän vaunumaisemmat kuin ceroxit, ne ovat jotenkin enemmän rattaiden oloiset. Tavaratila on hyvä crosseissa, en tykkää siitä ceroxin tavaratilasta.

Väristä sen verran, että meillä on Jungle, mutta en kyllä koe sitä tylsäksi tai halvaksi :/:D! Tosin meillä on yhdistetty siihen sitten camo beigeä, niin antaa vähän säväystä!

Meillä on myös City Crossit, tykkäsin niiden keveydestä ja muutenkin sopivat paremmin käteen kuin Ceroxit. Olivat minusta matalammatkin.
Värinä meillä on Platina, minusta ihan normaali väri, ei mitenkään ihmeellinen. Hyvä kuitenkin, kun ei näy heti kaikki liat ja roiskeet.

meillä on cerox:t ja en ole tykännyt vaunyhdestelmästä....mutta kun sitä on vaan niin uuno kun menee ekoja vaunuja ostamaan ja luulee tietävänsä mitä vaatii.....mulla oli ehdoton heittoaisa....ja keveys ja heittoaisa piti vaan olla....tyhmä olin....meillä musta beiget tosi tylsä väri en enää ottais....

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
meillä on cerox:t ja en ole tykännyt vaunyhdestelmästä....mutta kun sitä on vaan niin uuno kun menee ekoja vaunuja ostamaan ja luulee tietävänsä mitä vaatii.....mulla oli ehdoton heittoaisa....ja keveys ja heittoaisa piti vaan olla....tyhmä olin....meillä musta beiget tosi tylsä väri en enää ottais....

Onko sulla siis koppa siinä ceroxissa? Mistä asiasta et siinä yhdistelmässä tykkää? Meillä on ceroxit duoliftillä, eli sillä pehmeällä kantokopalla, olen kyllä tykännyt!
Kevyethän nämä ceroxit ei todellakaan ole, vaikka keveiksi kehutaan. Minusta ovat aika kömpelöt ja jotenkin turhan jämäkät, mutta on se koirien kanssa ihan hyväkin.
Meillä on kans vanha väri, sport ruby, sellainen puna-musta. Väri on ihan jees, menee hyvin kummallekin. Mikä ton sun värin nimi on?

Meille tulee City Crossit ja juuri noiden ominaisuuksien takia, mitä tässäkin on kerrottu:

*kevyet
*vaunumaisemmat
*kuomussa oleva tuuletusaukko on hyttysverkollinen
*tavakori isompi ja helpompi käyttää kuin ceroxissa
*istuinsuunta helppo ja nopea vaihtaa
*kuomu suojaavampi

Väriksi valitsimme tuon Platinan, on meistä sellainen neutraali ja mukava perusväri. Meillä on siis nyt pieni tyttö, mutta seuraava voi ollakin jo poika! Sopii sitten hyvin myös toiselle sukupuolelle. Jotenkin tuo Platina väri sopii myös minun vaatteisiin ja muuhun ... ehkä turhamaista, mutta näin se vain on :D

meillä oli ceroxit kantokopalla ja värinä oli champagne(erittäin vaalea).aivan ihanat oli,ja musta kyllä ihan keveät.rattaat eivät likaantuneet vaikka niin voisi luullakin.

Yhteistyössä