Emmaljunga cerox asiantuntijoita :D ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emma

Vieras
Sain 2004 tai 2005 vuoden emmaljunga ceroxit, joiden ohjekirja on nyt hukassa. Vaikuttavat muuten tosi näppäriltä, mutta toi kantokoppa aiheuttaa päänvaivaa. Siinä kun on niitä rautoja ja muutenkin aika kömpelö. Oletteko muut ottaneet raudat pois? Muuten kokemuksia vaunuista?

Muuten tykkään, mutta minusta noi säädöt (heittoaisa ja kasaus) on tosi matalalla, en osaa niitä oikein käyttää. Siinä kun on se metallilätkä estämässä heittoaisan vahingossa taittumista, mutta nyt en sen takia saa ollenkaan käytettyä :/

Juu, meillä on samaiset Ceroxit ja tyytyväisiä on oltu. Tosin pienet sulkeiset olivat paikallaan jotta käyttö luistaa...;)
Emmaljunga.com-sivuilta saa ladattua käyttöohjeet mm.Cerox-vaunuille. (Suomenkielinen osuus alkaa sivulta 32).

Meillä on kyllä samanlaiset vaunut mutta vm. 2008, en ole ottanut mitään rautoja pois. Helpot ne on käyttää, kasaan ku laittaa niin kääntää heittoaisan, vetäsee vivuista ja painaa kasaan. Kokoaminen on ihan yhtä helppoa, nostaa kasaan ja kääntää aisan suunnan. Kyllä nää on mun mielestä todella helpot verrattuna joihinkin suuriin vaunuihin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kyllä samanlaiset vaunut mutta vm. 2008, en ole ottanut mitään rautoja pois. Helpot ne on käyttää, kasaan ku laittaa niin kääntää heittoaisan, vetäsee vivuista ja painaa kasaan. Kokoaminen on ihan yhtä helppoa, nostaa kasaan ja kääntää aisan suunnan. Kyllä nää on mun mielestä todella helpot verrattuna joihinkin suuriin vaunuihin..

Onkohan mulle kerrottu väärin toi malli, koska minusta nää on varsin suuret verrattuna edellisiin (hauck esprit) jotka meillä oli :/

Minua toi säätöjen alhaallaolo häiritsee, vaikea saada kasaan :( Kai vaan harjoiteltava.

Alkuperäinen kirjoittaja emma:

Onkohan mulle kerrottu väärin toi malli, koska minusta nää on varsin suuret verrattuna edellisiin (hauck esprit) jotka meillä oli :/

Minua toi säätöjen alhaallaolo häiritsee, vaikea saada kasaan :( Kai vaan harjoiteltava.

Tarkotin tässä lähinnä emmaljungan ja brion isoja vaunuja.. Mutta oisit sit ostanu samanlaiset mitkä sulla oli niin ei tarviis harmitella.

Alkuperäinen kirjoittaja emma:

Tarkotin tässä lähinnä emmaljungan ja brion isoja vaunuja.. Mutta oisit sit ostanu samanlaiset mitkä sulla oli niin ei tarviis harmitella.

Kyllähän tuon kanssa pärjää, kun kuitenkin nämä sain ilmaiseksi siskolta, joka käyttänyt yhdellä lapsella. On ihan priimakunnossa, kun pesen vaan kankaat. Ei mua siis niin paljon harmita, että törsäisin rahaa vaunuihin kun ilmatteeksi saa :) Harmittaa kyllä, että ehdin luopua espriteistäni, kun luultiin lapsiluvun olevan täysi. Siinä oli mahtavat vaunut :D

Nappaan kuva, jospa joku osaa kertoa onko sittenkin joku muu malli!

Alkuperäinen kirjoittaja Heittoaisa:
Juu, meillä on samaiset Ceroxit ja tyytyväisiä on oltu. Tosin pienet sulkeiset olivat paikallaan jotta käyttö luistaa...;)
Emmaljunga.com-sivuilta saa ladattua käyttöohjeet mm.Cerox-vaunuille. (Suomenkielinen osuus alkaa sivulta 32).

Kiitos vinkistä, käyttöohje auttoi paljon!!! :D

Yhteistyössä