EMMA?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ihan kaunis, mutta mutta....ihan liian yleinen, taitaa olla tämän hetken yleisimpiä tyttöjen nimiä sekä Suomessa, Ruotsissa että Britanniassa. "Maailma emmoittuu", sellaisen artikkelin joskus luin aiheeseen liittyen.
Mulle tuo yleisyys on ehdoton ei-ei, jollekin toiselle sillä taas ei oo merkitystä :)

OI Eemma Eemmmaa, oi Emmmaaaa Eemmmaa, kun luupaasit olllaa mun ooomaaaniiii... *hoilaa*

Eli ihan hyvä nimi, mutta niitä on viime vuosina ollut melko paljon.
Mulle yleisyys oli kans nou-tängjuu, mutta arvatkaa vaan, nyt "meidän nimiä" on yhä tiheentyvään tahtiin kasteilmoituksissa. |O

HelloShitty
meillä on Emma Elisabeth eli tykkään kovasti vaikka tarhoissa, eskareissa ja koulussa samalle luokalle on useampi. :D

joku pidempi nimi sopis kyllä. ehkä vahahtava..Justiina, Vilhelmiina, ym. :D

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
OI Eemma Eemmmaa, oi Emmmaaaa Eemmmaa, kun luupaasit olllaa mun ooomaaaniiii... *hoilaa*
Eiiiih! Entinen seinänaapurini, isoisäni hyvä ystävä Veikko (levätköön rauhassa, molemmat :flower: ) soitti haitaria (nuotin vierestä ) ja lauloi tuota biisiä aina muutaman keskioluen nautittuaan. Oli sitten päivä tai yö :LOL:
*nostalgiaa*

vieras
En tuntenut ketään Emma-nimistä kun laitoimme lapsen nimeksi 2005 vuonna, nyt kun tarhassa on niin samassa ryhmässä 2 emma nimistä, mutta ihana nimi meidän mielestä, näköjään muutkin ovat sen ymmärtäneet ;) Tykkään yleisistä nimistä, enkä erikoisista. Makunsa kullakin.

vieras
Meillä on emma, eli kiva nimi :) Kun mies sitä ehdotti tytölle nimeksi, niin en alkuun tykänny, mut nyt kun tuo emma on tuossa pari vuotta pyöriny, niin ihan emma se on! Eikä muuten meidän lähipiirissä ole muita emmoja!

ei tarvi olla erikoinen
Jos ei halua yleistä nimeä ei se silti tarkoita sitä että nimi pitäisi olla jotenkin erikoinen. Tavallisia nimiä on kalenterissa vaikka kuinka paljon mutta eivät tällähetkellä ole niin IN että jokatoinen lapsi on ella tai emma.

vieras
Meilläkin on Emma. Kaunis vanha nimi. Haluttiin myös kansainvälinen nimi kun voi olla että suunnataan Suomen rajojen ulkopuolelle asumaan jossain vaiheessa. Mietittiin kanssa että onko jo liian yleinen mutta kun tyttö näytti niin Emmalta niin eihän sille mitään voinut :)

Yhteistyössä