emäntä uhkaa erota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tapsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tapsa

Vieras
Kun on olluna se romanssi jonne itte usutti.

Mitenkä se voi tuosta lähteä kun navetta täys lehmiä ja pienet lapset.Lakkais uhoomasta vakavilla asioilla. Emminä tuommosella kiristämisellä ala sitä romanssia jättää, emäntä kun pihtaa.

Mitä tuommoselle emännälle sanua että lakkais vouhkaamasta?

Muistaako joku täälä minun edellisen alotuksen jossa kerroin kun emäntä käski vieraisiin ja minä menin?

....ja sinähän teit sitte justiin niinko emäntä käski...juoksekko pääski mäntyyn jo se käskee...
...oha se tosiaan harmi jos akka lähtee ja jou'ut ite ne kantturas hoitamaan....eikä oo kukkaan sua passaamassakaan....-keleen akka minkä tempun tekkee....

Te kun olette naisia melekein kaikki nin auttakaa nytten miestä mäessä että mitä sillen emänälle vois sanua että se leppyis? Pitääkö luvata että jättää sen toisen? Eihän sitä tarvitte oikeesti jättää.Mutta että tilanne rauhottuis.Lapsetkin kärsii jos emäntä niitä tuasta raijaamaan jonnekin.

Muuten, sun vaimos on viisaampi kuin uskotkaan. Käski mennä vieraisiin ja kun menit, hän sai syyn erota sinusta...:D Painelit sit suoraa päätä satimeen. Ja vaimosi sai, mitä halusikin eli syyn erota sinusta.

Kiitos noita noin minäkin oon oikeestaan aatellu mutta kunnei se anna. Vaikee laittaa raskaaksi.
Tunnut olevan viksu nainen, niin annakko vinkkiä miten sen sais lepytettyä että ravottais hiukan ja saisin raskaaksi?

Emäntä ei antanu moneen päivään ja sanoi kerran mene vieraisiin kun ei muuta ole mielessä.

Menin sitte ja on ollu työpaikkaromanssi puoli vuotta.

Tämän jälkeen voi olla vaikeeta lepytellä..

Alkuperäinen kirjoittaja tapsa:
Kiitos noita noin minäkin oon oikeestaan aatellu mutta kunnei se anna. Vaikee laittaa raskaaksi.
Tunnut olevan viksu nainen, niin annakko vinkkiä miten sen sais lepytettyä että ravottais hiukan ja saisin raskaaksi?
Viet tenavat äiteelles ja laitat vaimolles herkullisen aterian. Hämärä valaistus, kynttilöitä ja hyvää viiniä. Romanttista musiikkia soimaan. Aterian jälkeen hierot vaimosi hartioita ja jalkoja hänen raukeita juttujaan kiinnostuneena kuunnellen. E-pilleripaketista tietty olet koko kuun levyn napsutellut tyhjäksi ja laittanut tilalle fluoritabletteja. Tiettyyn nirvanaan päästyään kannat vaimosi sänkyyn - jos jaksat - ja kyllä se siitä sitten sujuu. Jos ei muuten, niin sen jälkeen, kun vaimosi on sammunut

:xmas:

Enhän minä osaa ruokaa laittaa alkuunkaan mutta jos äitee laittais jotakin ja sen lämmittäisin.Sinänsä hyvä ajatus.Mutta emäntä ei juo mitään vettä väkevämpää.Mutta olisiko kumminkin perso tuommoselle hieronnalle? En tiiä kunnen ole kokeillu.Jotain tartteaa yrittää nyt jokatapauksessa.Saunan nyt ossaan lämmittää ja hyvin lämmitänki jos emännän sinne sais kiukultansa houkuteltua.

Enhän minä osaa ruokaa laittaa alkuunkaan mutta jos äitee laittais jotakin ja sen lämmittäisin.Sinänsä hyvä ajatus.Mutta emäntä ei juo mitään vettä väkevämpää.Mutta olisiko kumminkin perso tuommoselle hieronnalle? En tiiä kunnen ole kokeillu.Jotain tartteaa yrittää nyt jokatapauksessa.Saunan nyt ossaan lämmittää ja hyvin lämmitänki jos emännän sinne sais kiukultansa houkuteltua.
Pyydä äiteetäs laittamaan ruoka. Sun vaimos ei sitten varmaan ole tupakkinaisiakaan? Meinaan vaan, että oisit voinut sen röökiaskiin yhden marisätkän ujuttaa. Ois ainakin ollut lauhkeemmalla tuulella ja raskaaksi laittaminenkin olisi käynyt jouhevammin.

Ei meijän kylillä mittään huumeita ole vaikka tuo tais olla jo piruilua.
Mutta taijan yrittää sitä saunaa ja jotakin ruokaa jos äitee laittas ettei emännän tarvitte sitä huolehtia ja sitä hierontaa.Luulis että leppyy.Ei tämmöset niin vakavia juttuja voi olla, halki maaliman sivun on ukoilla ollu jos mitä salarakkaita.Se nyt vaan kuuluu miehen luontoon.

Jospa laitat tyrmäystippoja siihen vesilasiin ja hoidat sitten hommat.

Mitäs Tapsa jos sillä sun emännälläs on salarakas? :whistle:

Ei auta kuule tuossa tilanteessa, kuin olla nöyrää poikaa ja vaimoa lepytellä, ja vaimos on oikeassa joka asiassa, sanoo mitä tahansa, sinä vain myöntelet. Sitten on jotain saumaa.

Ei meijän kylillä mittään huumeita ole vaikka tuo tais olla jo piruilua.
Mutta taijan yrittää sitä saunaa ja jotakin ruokaa jos äitee laittas ettei emännän tarvitte sitä huolehtia ja sitä hierontaa.Luulis että leppyy.Ei tämmöset niin vakavia juttuja voi olla, halki maaliman sivun on ukoilla ollu jos mitä salarakkaita.Se nyt vaan kuuluu miehen luontoon.
Mitään piruilua ole :/ Horsmaako sulla kompostin takana kasvaa?

Yhteistyössä