EM-kisaturisti ei noudattanut karanteenia: Ajeli taksilla ja altisti lukuisia ihmisiä baarissa koronavirukselle

vierailija
Jos Iltalehti oikeasti tietää kuka kyseessä eikä paljasta henkilöä, niin Iltalehti on myös vastuussa jos kyseinen henkilö levittää koronaa. Näin se vaan menee.

Olet muuten oikeassa, koska korona lasketaan yleisvaaralliseksi tartuntataudiksi.
Mutta... Eikö juju olekin siinä ettei tyyppi ole mennyt toiseen koronatestiin eikä tiedä onko positiivinen tai ei.
Eikä varmasti aio mennäkään oireettomana eikä jonkun pienen flunssa/vatsatautioireen takia, kun sillä ei ole mitään väliä hänelle eikä kenellekään muille.
Jos tyyppi on positiivinen, hän on siis tietoisesti vaarantanut ihmisten henkilö/murhaaja mm Himoksella.
Ihmiset siis kuolevat tähän tautiin siellä teholla myös nuoria ihmisiä, jotka ovat mahdollisesti altistuneet Himoksella tai näiden nuorten kautta tartuttavat heidän sukulaisiin/vanhempiin/isovanhempiin. Ja nämä vanhemmat ihmiset eivät siitä taudista selviä. Vaikka kuinka olisivat ottaneet rokotteetkin.
 
vierailija
Maamme ei halunnut Krista Kiurun ajamaa tiukkaa maahantulorajoituslinjaa, jossa maahantulon ehtona negatiivinen testi ja toinen testi maassa sekä sen tulosta odotellessa karanteeni. Tätä vastustivat Orpo&Kokoomus, MaRa, Viro ja EU-johto. Ei luotettu Kiuruun ja hallitukseen, vaikka Suomi hoitanut koronan ensimmäisen, toisen ja 2 1/2 aallon Euroopan ja EU:n parhaiten Islannin sekä Norjan ohella. Otetaan mallia EU-maista, jotka ovat sössineet koko ajan koronanhoidon ja olleet useita kertoja lockdowneissa sekä ulkonaliikkumisrajoituksissa.
Mallia EU:n koronanhoitoon sekä matkustusrajoituksiin olisi pitänyt ottaa nimenomaan hyvin toimineen Suomen Krista Kiurun, Sanna Marinin ja THL:n terveysturvallisuuslähtöisestä koronapolitiikasta.
Tyhmästä päästä kärsii koko kansa.
 
vierailija
Maamme ei halunnut Krista Kiurun ajamaa tiukkaa maahantulorajoituslinjaa, jossa maahantulon ehtona negatiivinen testi ja toinen testi maassa sekä sen tulosta odotellessa karanteeni. Tätä vastustivat Orpo&Kokoomus, MaRa, Viro ja EU-johto. Ei luotettu Kiuruun ja hallitukseen, vaikka Suomi hoitanut koronan ensimmäisen, toisen ja 2 1/2 aallon Euroopan ja EU:n parhaiten Islannin sekä Norjan ohella. Otetaan mallia EU-maista, jotka ovat sössineet koko ajan koronanhoidon ja olleet useita kertoja lockdowneissa sekä ulkonaliikkumisrajoituksissa.
Mallia EU:n koronanhoitoon sekä matkustusrajoituksiin olisi pitänyt ottaa nimenomaan hyvin toimineen Suomen Krista Kiurun, Sanna Marinin ja THL:n terveysturvallisuuslähtöisestä koronapolitiikasta.
Tyhmästä päästä kärsii koko kansa.
Orpo&Kokoomus, MaRa, Viro ja EU-johto ajaa vain bisneksen etuja vapaalla liikkuvuudella.
 
vierailija
Siis kenellä ei ollut kausivaihtelusta tietoa?
Aivan uskomaton ulina oli siitä, että maailmanloppu tulee, jos koulut avataan vielä kahdeksi viikoksi ennen kesää ja tulee tuhansia kuolleita. No näin ei tietenkään käynyt. Ja nyt samat tyypit panikoivat edelleen sata lasissa, mutta ovat näin jälkikäteen muuttaneet suhtautumisensa viime kesään muotoon no tietenkään kesällä ei ole tartuntoja kun on kausivaihtelua.
 
vierailija
Sä olet näitä jotka eivät näe kuin viikon parin päähän.
Minä olen ollut systemaattisesti oikeassa ja se johtuu siitä, että olen looginen ja seuraan uutisia ilman paniikkia. Ainut asia minkä olen tähän mennessä ennustanut pieleen on se, että ennustin 700 kuollutta kesään 2021 mennessä. Se oli hieman alakanttiin, mutta selvästi parempi arvaus kuin esim. nimimerkki m1ehen 60 000 kuollutta.
 
Minä olen ollut systemaattisesti oikeassa ja se johtuu siitä, että olen looginen ja seuraan uutisia ilman paniikkia. Ainut asia minkä olen tähän mennessä ennustanut pieleen on se, että ennustin 700 kuollutta kesään 2021 mennessä. Se oli hieman alakanttiin, mutta selvästi parempi arvaus kuin esim. nimimerkki m1ehen 60 000 kuollutta.
Sinähän (nimimerkki vierailija) olet joka päivä sekaisin kuin seinäkello ja kiistelet itsesi kanssa ollen moninkertaisesti väärässä. Tänäänkin olet pohtinut seuraako piiskaamisesta lasu, kertonut ettei opaskoira ymmärrä tupakointikieltoa, valitellut ettei vaimo ota suihin kuukautisten aikana ja kirjoittanut tämän: "Tietorekistereillä oikeutetaan laiton targetointi Suomessa, joten jokaisen suomalaisen tageted individualin tulisi aluksi hankkia rikosrekisteriote itsestään, jonka kanssa tietosuojavaltuutetulle esittämään tämä ja tarkistamaan ettei hänestä pidetä laittomia rekistereitä, itsestäni oli esim. Viinin tullissa iso litania. "

Jos joskus haluat oikeasti viitata johonkin kirjoittamaasi, rekisteröidy. Muuten puheesi ovat turhaa pullistelua vailla katetta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kovat oli fanipoikien puheet ennen pietarin matkaa.

"– Emme anna Krista Kiurulle mitään mahdollisuutta, että joku pääsee paukuttamaan henkseleitä, että SMJK:n jäsenet aiheuttivat koronaryöpyn Suomessa, Elfengren sanoo viitaten perhe- ja peruspalveluministeriin (sd)."

Kuinkas sitten kävikään?
 
vierailija
Jos joskus haluat oikeasti viitata johonkin kirjoittamaasi, rekisteröidy. Muuten puheesi ovat turhaa pullistelua vailla katetta.
Ei minulla ole mitään tarvetta pullistella. Keskustelun on tarkoitus toimia niin, että argumentit puhuvat puolestaan eikä se kuka ne esittää. Nyt vain piikittelet koska on kiusallista, että lähdit niin täysin palkein koronapaniikkiin mukaan ja vähän niin kuin nolasit itsesi kun tunteet menivät järjen edelle. Se on sinulle epätyypillistä ja sen takia olen alusta asti pannut merkille kannanottosi aiheeseen.

Olen muistaakseni rekisteröitynyt nettipalveluun viimeksi vuonna 2002. Olen täällä koska täällä ei ole rekisteröitymispakkoa.
 
vierailija
Kovat oli fanipoikien puheet ennen pietarin matkaa.

"– Emme anna Krista Kiurulle mitään mahdollisuutta, että joku pääsee paukuttamaan henkseleitä, että SMJK:n jäsenet aiheuttivat koronaryöpyn Suomessa, Elfengren sanoo viitaten perhe- ja peruspalveluministeriin (sd)."

Kuinkas sitten kävikään?
Eiköhän siellä ollut muitakin kuin maajoukkueiden kannattajaklubin jäseniä. Tuollaisen uhoamisen jälkeen ovat varmasti toimineet vastuullisesti.
 
vierailija
Ei minulla ole mitään tarvetta pullistella. Keskustelun on tarkoitus toimia niin, että argumentit puhuvat puolestaan eikä se kuka ne esittää. Nyt vain piikittelet koska on kiusallista, että lähdit niin täysin palkein koronapaniikkiin mukaan ja vähän niin kuin nolasit itsesi kun tunteet menivät järjen edelle. Se on sinulle epätyypillistä ja sen takia olen alusta asti pannut merkille kannanottosi aiheeseen.

Olen muistaakseni rekisteröitynyt nettipalveluun viimeksi vuonna 2002. Olen täällä koska täällä ei ole rekisteröitymispakkoa.
Taas kirjoitat toisen henkilön viestiin, joten se siitä sun kirjoitusten tunnistamisestasi ;)
 
vierailija
Anders Tegnell, suomen potkupallo fanit varoittava esimerkki
"Tegnellin mukaan kokemukset Suomesta osoittavat, miten tärkeää ruotsalaisten jalkapalloturistien on mennä karanteeniin kotiin palattuaan".

Anders Tegnell käytti suomalaisia jalkapallofaneja varoittavana esimerkkinä siitä, mitä Ruotsissakin voi olla luvassa.

Kun Suomi alkoi noudattamaan Orpon kokoomuksen, Viron ja EU-johdon vaatimaa rajat seljällään linjaa, jopa Ruotsin koronahoidon sössijä Tegnell pääsee kuittailemaan meille.
Josko otettaisiin kuitenkin taas se Kiurun terveysturvallisuuteen tähtäävä linja, ja pidettäisiin Tegnellit hiljaisina jatkossakin ;)
 
vierailija
Oppositiohan etunenässä kokoomus tätä vaati isoon ääneen eduskunnassa toukokuussa. Jopa Saarikko silloisena urheiluministerinä halusi katsomot täyteen. Sanna Marin oli varovaisempi ja sai opposition ja kepun herjan päällensä.

Kiuru on ollut koko ajan oikeassa ihan kaikessa tähän pandemiaan liittyen. Mutta oppositio kantaa nyt tästä kisaturisti ongelmasta vastuun, tai ehkei kanna, koskas porvari olisi virheitään myöntänyt.
 
vierailija
Pelkästään Helsingissä jo lähes 200 Deltapökälettä porvarien housuissa ja lisää tulee.

EM-koronatartuntoja yksin Helsingissä jo liki kaksisataa – koko karmea totuus läjähtää esille vasta ensi viikolla
Käytännössä kaikki bussilla Suomeen saapuneet on asetettava karanteeniin, kertoo Helsingin terveysasemien johtajalääkäri.
 
vierailija
Pelkästään Helsingissä jo lähes 200 Deltapökälettä porvarien housuissa ja lisää tulee.

EM-koronatartuntoja yksin Helsingissä jo liki kaksisataa – koko karmea totuus läjähtää esille vasta ensi viikolla
Käytännössä kaikki bussilla Suomeen saapuneet on asetettava karanteeniin, kertoo Helsingin terveysasemien johtajalääkäri.
Porvarit otettava huostaan ja laitettava Kiurun suojaavat vaipat kaikille.
 
vierailija
EM-koronatartuntoja yksin Helsingissä jo liki kaksisataa – koko karmea totuus läjähtää esille vasta ensi viikolla
Käytännössä kaikki bussilla Suomeen saapuneet on asetettava karanteeniin, kertoo Helsingin terveysasemien johtajalääkäri.
Tätähän Kokoomus Orpon johdolla, matkailuala MaRa, Viron hallitus ja EU-johto Suomen hallitukselta vaativat, joka halusi pitää Suomen muuta EU:ta tiukemmat maahantulon terveysturvallisuuteen perustuvat koronarajoitukset. Tätä se vapaan liikkuvuuden ja matkailun uusliberalistinen oikeistonormaali on. Tilaatteko lisää?
 
vierailija
Tätähän Kokoomus Orpon johdolla, matkailuala MaRa, Viron hallitus ja EU-johto Suomen hallitukselta vaativat, joka halusi pitää Suomen muuta EU:ta tiukemmat maahantulon terveysturvallisuuteen perustuvat koronarajoitukset. Tätä se vapaan liikkuvuuden ja matkailun uusliberalistinen oikeistonormaali on. Tilaatteko lisää?
Joko kuppilat ja yleisötapahtumat sekä matkailu maan sisällä auki, tai rajat seljällään ja vapaan liikkuvuuden koronamatkailu auki. Molempia ei koronapandemiassa saa. Valitse!
 

Yhteistyössä