Elsa Hjeronymus-kasvohoito raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voisiko joku asiasta jotain tietävä kertoa, että voiko raskaana oleva mennä kyseiseen kasvohoitoon?! Edellinen kosmetologini ei suostunut hoitoa minulle tekemään. Sanoi, että ei uskalla, kun ei voi tietää, miten vaikuttaa lapseen tai miten menee rintamaitoon aineet. Toinen kosmetologi taas sanoi, että kyllä hän on tehnyt, eikä ole ollut mitään vaikutusta sikiöön.

Jäin vain ensinnäkin miettimään, että mitä tieteellistä tutkimusta hän muka on synnytysten jälkeen asiakkailleen tehnyt ja todennut, että hoidosta ei haittaa :)

Olen siis raskaana ja naama kukkii niin maan perusteellisesti. Olen tuota kyseistä hoitoa pitänyt tosi tehokkaana ja haluaisin niin mennä taas, että saisin jotain tolkkua tähän lärviin, mutta en tiedä uskallanko :(

Olisin kiitollinen, jos joku tietäisi faktaa. Onko ketään kosmetologia paikalla?

Mulle tehtiin parikin kertaa tuo hjeronymus raskauden aikana ja kerran imetysaikana. mitään ei mun tietämän mukaan kyllä lapsi niistä saanut, mutta en tietenkään voi olla varma. kosmari piti hoitoa ihan turvallisena sekä raskauden että imetyksen aikana.

Mä kans oon ihan siinä perus mekaanisessa puhdistuksessa käynyt (juurikin tällä kosmetologilla, joka ei muuta suostunut tekemään), mutta tää Elsa-hoito on omalle iholleni ollut paljon tehokkaampi!

Yhteistyössä