Täällä on erittäin onnellinen ja heristynyt odottaja. Tänään oli vihdoin se nt-ultra ja heti, kun laite laitettiin vatsalla, tuli kuva pienestä ihmisenalusta. Kuva oli niin selvä, että ei ollut mitään ongelmaa tunnistaa. Esikoisen kohdalla kuva ei ollut kyllä niin selvä tai sitten olen vain unohtanut jo sen. Ainakin kuvat jotka saatiin mukaan olivat paljon selvempiä kuin esikoisen kohdalla. Nt oli vain 1,6, joten sekin oli erittäin hyvä, mutta pitää vielä odottaa verikokeen tulokset. Esikoisen kohdalla nt oli 2,6 ja se aiheutti itselle aika paljon huolta ennen kuin saatiin veriseerumitestin tulokset. Tämä tapaus oli erittäin liikkuvainen, mutta silti hoitaja sai helposti mitattua kaikki tarvittavat jutut. Yhdessä vaiheessa pikkuinen oli selvästi saanut tarpeeksi kuvaamisesta, koska yritti potkia itseään pois kuvasta. Esikoinen oli todella rauhallinen tapaus tähän verrattuna, koska viimeksi jouduin jopa yskimään, että päästiin kuvamaan nt:sta. Pikkuinen oli neljä päivää isompi, mutta laskettua aikaa ei alettu muuttamaan. Itsekin lasken edelleen entisen mukaan, jos ei sitten huomisessa neuvolassa aleta laittamaan päivät ultran mukaan. Mieskin pääsi mukaan, kun esikoinen voitiin ottaan huoneeseen mukaan, koska oli sen verran pieni ja pysyi isänsä sylissä. Hän vain ei viihtynyt ja alkoi itkemään, joten mies meni sitten jonkin ajan päästä käytävälle, mutta kuitenkin kerkesi näkemään pikkuisen. Syke oli 153, joka on melkein sama kuin esikoisen kohdalla. Siitä en ainakaan osaa arvioida kumpi sieltä tulee. Esikoisella oli muuten koko raskaus ajan syke siinä 150 kohdilla. =)
Olen alkanut kuitenkin epäilemään, että tämä pikkuinen voi todellakin olla poika. Viimeksi minulla oli vatsa todella kovana, mutta tällä kertaa joudun ainakin joka toinen päivä syömään banaania, että vatsa ei mene ihan pehmeäksi. Muutenkin jotenkin tämä alkuraskaus on ollut jollain tavalla erilainen kuin esikoisen kohdalla tai sitten mie vain kuvittelen.
Tuonne ekalle sivulle voisi päivittää, että
N 10.3. ja RU 8.4.
Tuosta valkovuodosta, kun ollut puhetta, niin voisin itsekin siihen vastata. Minullakin ollut koko raskausajan todella paljon valkovuotoa, mutta koska se on normaalin näköistä, eikä haise, niin en ole ollut huolissani.
Minun vanhemmilla on yhden juhlat kesäkuun puolessa välissä ja sinne on ollut tarkoitus kutsua koko suku. Olen nyt miettinyt, että olisikin hauskaa, jos pystyisi sinne asti pitämään suurelta osin sukulaisilta tätä salassa. Voisi sitten juhlissa yllättää. Vaatteita en ole vielä miettinyt, koska en tiedä minkälaista säätä siellä mökillä on ja osaksi on tarkoitus juhlia ulkona. Hame ja nätti paita varmaan olisi ihan jees, jos sää ei ole ihan hirveän kylmä ja löytyy jotku siistit. Pitää varmaan kumpikin ostaa, koska nykyisistä juhlavista hameista ja paidoista ei taida yksikään mahtua enää siinä vaiheessa. Viime raskauden aikana oli tädillä synttärit, mutta ne olivat vielä siihen aikaan, että vatsa ei näkynyt oikeastaan mihinkään eli oli vain alkuraskauden turvotusta. Se olikin hyvä, koska nt-ultra oli vasta juhlien jälkeen.
Peppi1981 13+2 (pitänee ottaa puheeksi olisiko miehellä mitään työnimeä ehdottaa)