Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

Pinsuli toivon ainaki kovasti että pian sen nyytin sais.. :) Joko te pääsitte kotiin?

Eilisen touhuilun jälkeen kroppa vaati lepoa ja levossa sitten loppui taas kaikki tuntemukset. PLääh. Illalla taas supisteli oikein napakasti varmaan parin tunnin ajan mutta en alkanu ees kellottaan. Ja nyt ei mitään :) Paitsi nuo liitoskivut on nyt yltyny ihan uusiin mittoihin.. Hui kauhea kun vaan aattelenki että joillain teistä on nuo liitoskivut olleet pitkään kovia..

Jatketaan odotusta.

Amuniina & mukula 38+6 :heart:
 
Mahtava painon putoaminen Mmarialla! Itse odotin että olisi kilot lähteneet nopeasti kun niitä ei enää loppuajasta tullutkaan. Kuitenkin ainoastaan neljä kiloa jäi sairaalakeikalle ja sen jälkeen on lähtenyt 1kg. Nyt olisi vielä sellainen 3-4kg kadotettavana johonkin. Viikon jo paino pysynyt näissä samoissa lukemissa. Maha kyllä pienenee päivä päivältä kun turvotus laskee mutta paino ei :(.

Vähän turhauttaa mutta yritän olla kärsivällinen. Ehkä se sitten lähtee kun pääsee taas liikkumaan. Tällä hetkellä köpöttelen sellaisia max parin kilometrin kärrylenkkejä.
 
Amuniina, päästiin toissapäivänä kotiin kun Himpula oli 2 vrk :)

Mmaria, viestiä odotellessa! :) Ja hervoton painonpudotus, hienoa!

Mä en vielä ressaa painosta, vaaka näytti äsken 7kg vähemmän ku just ennen synnytystä, lähtöpainosta puuttuu siis 5kg. Mutta katsellaan, jollekin vatsanahan kiinteytystouhulle pitää kyllä ryhtyä :D

Mulla on kyllä tosi inhottava vaiva, nimittäin vatsalihakset(?) ja alavatsa on niin kipeinä, että vessassa käynti on itkua tihrustamista. Onkohan tää ees enää normaalia?? En voi ees pientä määrää ponnistella kun jo pistää kaikkialle vatsaan :( Ei ollut esikoisesta tätä ongelmaa...
 
Pinsuli mulla oli kans ekat päivät vatsalihakset ihan kadoksissa. Vessassa ei pystynyt tekemään mitään muuta kuin odottamaan tuleeko jotain vai ei. Vatsaa kun yritti vetää sisään niin mitään ei tapahtunut. Nyt jo vähän värähtää. ;)

Eiköhän ne vatsalihakset vähän ota enemmän itseensä toisesta raskaudesta. Sullakin vielä ollut niin lyhyt aika siinä välissä. Ja varmaan synnytysponnistelutkin vaikuttaa vielä.
 
Onpa huojentavaa kuulla et se voi olla ihan normaaliakin :) Oikein itkin eilen illalla kun teki niin pahaa... Pitää varmaan lähtee kuitudieetille että maha toimii :(

Himpula tykkää nukkua. Vuorokaudesta oli hereillä eilen viitisen tuntia, siitä noin kolmisen tuntia putkeen, muut pätkissä. On kuitenkin virkeä ja tarkkailevainen hereillä ollessaan, niin en oo paljoa huolissani. Soittelen kumminkin neuvolaan huomenna kun noi Himpulan silmän reunat on hitusen kellertävät ja se meinaa vähän huolettaa. Bilirubiinit oli kuitenkin sairaalassa kunnossa kokoajan.

Missäs muuten teidän vauvat nukkuu öisin? Himpula on vähän jämähtänyt meidän väliin. Nukkuu siinä niin sikeästi, heti kun laittaa äp-laatikkoon niin alkaa kitinä. Vähän tuo perhepeti vaan hermostuttaa kun siitä on niin ristiriitaisia tutkimuksia.
 
Eräpäivä ja MERKKEJÄ ilmassa! Jeejee! Limaa irtoaa, eikä siitä voi olla epäselvyyttä, etteikö olis limatulppaa. Paljon sitkeämpää kuin valkovuoto ja veriviiruja/verta joukossa. Myös koko alaselkä-lantionseutu on kuin ois rajut kuukautiset: jomotusta ja vihlontaa. Esikoisesta limatulppaa alkoi irrota keskiviikkona ja lauantaina lähdettiin synnyttämään. Olen siis aivan varma, että ensi viikon aikana synnytän. Samaan aikaan hyvin innoissani ja hyvin kauhuissani...

Onnea Pinsuli ja muut vauvansa maailmaan saattaneet!

Auttoiko Pinsuli jälkisuppareihin särkylääke? Mua on peloteltu, että kakkosesta jälkisupparit ois kovemmat ja esikoisestakin ne jo tuntui ihan kiitettävästi muutamia päiviä synnytyksestä aina imettäessä.

Muistakaa juoda paljon kun imetätte. Ja pitää vatsan toiminta kunnossa, syödä mm. lakritsia. Ja imettäminen vaatii muutenkin paljon energiaa, joten syökää kunnolla, ettei itseä ala heikottaa. Ne vatsalihakset on varmasti vähän kadoksissa synnytyksen ja raskauden jäljiltä, mutta kyllä ne siellä jossain on! Treenausta ei kannata aloittaa kunnolla ennen jälkitarkastusta.

sushen 40+0
 
  • Tykkää
Reactions: Pinsuli ja luna_82
Täällä kans vähäistä limaa eilisestä alkaen ja yöllä särkyä, vähän valaa uskoa, että tää vois joskus tulla ulos! Nyt pitänee lenkkeillä ja kaivaa imuri esiin, jospa sais vähän vauhtia hommaan. Ekan limaklöntsän jälkeen iski illalla paniikki, mahakin meni heti jännityksestä sekaisin. Melkein osaan suhtautua rauhallisesti tähän touhuun... :D

Kaisa 38+4
 
  • Tykkää
Reactions: Pinsuli
Hyvä Kaisa, hyvä Sushen!!!! Mä niin pidän peukkuja että alkaa tapahtuun!

Mulla ei taas mitään.. Ärgh. Eilen kävin viiden kilometrin lyllerryksellä ja siitä seuras vaan ihan julmettu väsy. Pöh.

Vaan on sentään jo viikkoja 39+0 <3
 
Oijoi, tämä on niin jännää seurata kuka lähtee seuraavaksi synnyttämään! :)Tsemppiä kaikille vielä odottaville!

Pinsuli hae apteekista laxoberonia jos ei maha meinaa toimia. Helpottaa kummasti kun ottaa ohjeen mukaan!

Meillä vauva nukkuu yönsä tosi hyvin ja on nukkunut kokoajan mun vieressä. Ensimmäinen viikko nukuttiin vauvan kanssa sohvalla kun oli niin kuuma. Nyt ollaan jo siirrytty makuuhuoneeseen mutta omassa sängyssä vauva ei ole vielä tainnut käydäkään :D. Näin vain on niin paljon helpompi hoitaa yöt. Varsinki kun tuo sängystä nouseminen teki pitkään aika kipeää. Tämä on kyllä tuttu järjestely jo esikoisen ajoilta enkä silloinkaan osannut pelätä että vauvalle jotain sattuisi.
 
Heippa!täällä imetetään urakalla. Yksinei vauva viihdy muutakuin oikein sikeäs unes eli 14-17.muuten on tissillä jatkuvasti...ja sattuu :( rintakumin otin jo käytöön ja välil otan pois. Imuotetta siiis pitäs tarkistella. Neuvolasta käytiin jo ja 170g paino noussu!jippii. Se sano et 100g olis jo ollu ok. Et kyl se saa sitä mut tankkaa myös läheisyyttä. Kuinka me pärjätään ku isi menee töihin...tutti vissiin sit kehiin. Öisin en nuku juuri yhtään ku vaavi nukkuu vieres. Eilen otin kantokopan meidän sänkyyn mut ei sielä kauaa viihtyny. Melko vaikeelta tuntuu alku taas. Mut kyl se tästä!painosta juu. Mullahan tuli 20kg lisää..no nyt on vkos jo lähteny yli 10 kg! ;) jee.
Toi vatsantoimimta on mulki hidasta ja sattuu. Mut kyl seki kai pian toimii :) oon ny syöny visiblin ja luumuja.
Ihme ja kumma myös kun jälkivuoto alkaa loppua! Viimeks kesti 6 vko...paranee nopeemmin :) mut ulos en o vieläkää ehtiny. Entä muut? :)
 
Viimeksi muokattu:
Sushen ja Kaisa-Tuulikki jännää! :)

Täällä ei mitään merkkejä! Kaikki vihlonnat ja muutkin loistanut pari päivää poissaolollaan. Esikoinen syntyi juuri näillä viikoilla (39+4) eli tämä viihtyy kyllä pitempään. Supistuksiakaan ei ole ollut päiväkausiin, eikä niitä kyllä muutenkaan ole ollut mitenkään mainitsemisen arvoisesti. Huomenna sitten neuvolaan. Tänään aion touhuilla kotijuttuja ja viettää ihanaa, leppoisaa sunnutaita miehen ja pojan kanssa, kunhan kotiutuvat päiväreissulta papan luota :) Kyllä se Kirppukin sieltä vielä tulee tavalla tai toisella (psyykkaan itseäni) :D

Mabirris ja Kirppu 39+4
 
( . ) Kokonaisena edelleen,ei ees supistele,ei limavuotoa,ei mitään merkkejä että itestään käynnistyisi:/ Välillä tuntuu alamasussa inhalta,mutta vauvan pää se siellä tietty painaa. Vauva kovin rauhallinen on masussa,kai se tilakin jo on ahtaalla..
Vointi ihan ok.

Voimia kaikille viimeisiin masupäiviin ja -viikkoihin!!!

pikku-uikku ja kyytiläinen 39+6
 
Heippa

Täällä alkoi keskiviikona aamuyöstä menkkamaiset kivut, jotka lopulta muuttui kunnon supistuksiksi. Parin päivän aikana käytiin sairaalassa, mutta aina kotiin. Lauantaina meni hermo kun supistuksilta voinu enää vessassa käydä enkä ollut nukkunu sitten keskiviikon. Ottivat mut eilen kalvojen puhkaisuun ja siitä kuuden tunnin päästä neiti sylissä. <3 pituutta oli 52cm ja painoa 4350g. Ja raskausviikko oli 40+6. Itse menin aika heikkoon kuntoon synnytyksen jälkeen, mutta nyt alkaa olla parempi. Ja pikkuneitiä yritetään tissille täällä opettaa. :)

Saanuska & tyttö Sixten (kohta vuorokauden)
 
Onnea Saanuska! <3

Mä en mielelläni käyttäis lääkettä ummetukseen, kun mulla on tosi herkkä suoli. Mutta sain sen jo ekaa kertaa toimimaan, jes! Toi on vaan pelottavaa kun sitä jälkivuotoo rupee tuleen enemmän kun ponnistelee. Mut siteeseen ei tuu juurikaan vuotoa tällä hetkellä.

Ulkoilua ei olla vielä aloitettu, katsellaan sitten ens viikolla jos vaikka vaunutellaan neuvolaan.

sushen, kyllä ne osaston lääkkeet vei ehkä pahinta terää pois niistä jälkisupistuksista, mutta ainakaan mulla eivät tosiaan vieneet kokonaan kipua pois :( Kiemurtelin vaan epätoivoisena. Nyt ne on onneks jo helpottaneet, eli ei niitä kauaa pitäis kestää :)

Pinsuli ja Himpula 5 vrk <3
 
Öitä! Täällä valvotaan lähes joka yö jomman kumman tytön takia. Tänään on vuorossa b-tyttö. Ei sillä mitään vaivaa pitäis olla. Masu täynnä, puhdas vaippa ja vaatteet ja läheisyyttäkin on tänään hyvin saanut. Välillä kyllä tuntuu ettei ehdi huomioida tarpeeksi tyttöjä kun pitäis kotiakin pyörittää, kahden korvikevauvan kanssa töitä riittää.. pullojen pesua...
En ymmärrä miten tuun pärjää yksin sitten kun mies palaa töihin.. jotenkin pitäisi saada se rytmi toimii perättäin näille etteivät samaan aikaan kiukkua.. a on hitaampi syömään kuin b ja vaatii enemmän rauhoittelua nukkumaan laittaessa, enemmän mahavaivoja hänellä.. b syö hyvin ja nukahtaa yleensä sen jälkeen.. varmaan täytyisi a hoitaa aina eka kun hän saa pahemmat raivarit jos palvelu ei pelaa nopeasti.. onneks tässä on vielä aikaa kehittää näitä rytmejä ja helpottaa sitten kun tytöt on isompia ja helpompia käsitellä yms.. mies palaa töihin lokakuun lopussa siis..

Näin tätä omaa napaa taas vaan. Mutta edes tän verran jaksan/ehdin täällä käydä..

Mmaria
 
Paljon onnea taas uusille äideille ja vauvoille! Johan tämä meidän kuu on jo puolessa välissä ja vauvoja tulee lisää koko ajan.

Mmarialle tsemppiä tyttöjen kanssa ja toivottavasti hyvä rytmi löytyisi pian.

Pientä puhetta on ollut perhepedistä. Meillä on vauvat nukkuneet vieressä n. 7 kk asti ja sitte siitä hiljalleen yösyöttöjen loputtua siirtyneet omaan sänkyyn. Mitään ongelmia ei ole koskaan ollut ja äidin vaistoon olen luottanut niin paljon, etten usko kierähtäväni vauvan päälle. Samalla linjalla tullaan jatkamaan myös tämän kolmannen kanssa. Tietysti pitää huomioida se, ettei alkoholia nauttineena nukuta vauvan vieressä ( koskee varmaankin niitä isukkeja enemmän kun eivät sitä tissiä kuitenkaan ole antamassa).

(.) ei taida jatkaa kasvamista, mutta yhdessä koossa kuitenkin edelleen. Tänään on 40+4 ja kaikki viimeisetkin merkit synnytyksestä on kaikonneet. Supistelee silloin tällöin tosi kipeästi ja Anselmi kyllä kaivelee tietä alaspäin, mutta kaikki on vaan hetkellistä. Alaselkä kipeytyy kävellessä tosi nopeasti ja nivuset on huutaa hoosiannaa. Olen varsinainen ankka, kun taaperran eteenpäin. Ja tämä pään koossa pihäminen on hieman tuskaa. Toivoin niin kovasti, että yönä viimeinen osaisi tulla ajoissa ulos, mutta yli menee ja reippaasti. Rasittavaa tämä pallon kantaminen henkisesti ja fyysisesti. Olisi kiva saada "oma itsensä" takaisin. Jos ei olisi mitään vaivoja, niin jaksaisi edes tehdä jotain järkevää. Nyt vietän unetonta aamuyötä. Heräsin eikä vaan uni tule silmään. Niin ja kaikki Ässät ja aakkoset on kokeiltu joka päin, mutta ei mitään meillä toimi ( ei kyllä noiden kahden edellisenkään kanssa ole toiminut). Tässä mennään mammuttina vielä ja toivon, että pääsisi jo tositoimiin.

Uneton ja kyllästynyt Sammi
 
Tänään aivan karsea olo. Vatsa on silminnähden tipahtanu ja jotenki kaventunu ja liitoskivut on karanneet taas uusiin sfääreihin.. Nyt joka askel sattuu nivusiin ja häpyluuhun. Eilen supisteli illasta jonku verran ja tänään aamulla toimi vatsa todella hyvin :) Neuvolassa kävin, siellä kaikki ok ja tätikin meinas ettei tässä voi enää kovin monta päivää mennä. Oh mä totisesti sitä toivon!!!

Mmarialle jaksamisia!! Sun täytyy varmaan opetella surutta käyttään hyväksi kaikkia sukulaisia ja kavereita.. :)

Toivottavasti meistä moni pääsee tänään synnärille!!

Amuniina & mukula 39+1 <3
 
Pitkästä aikaa täällä kirjoitellaan.

Onnea tuhannesti kaikille vauvan jo saaneille! Etenkin Pinsulille, niin se sitten lähti kuin lähtikin luonnollisesti liikkeelle :)

Tsemppiä vielä omiaan odottaville. Itsekin olin asennoitunut vielä odottamaan, mutta toisin kävi <3

Synnytyskertomusta jos vähän rustailisi..
Pe-La yönä alkoi siis supistukset harvakseltaan, mutta niin, että unta sain vain muutaman tunnin yhteensä. Mies lähti töihin 7 aikaan ja itse nousin samalla mielihyvin liikkumaan. Yritin vielä ummistaa silmiä sohvalla, mutta aina kun olisin nukahtanut, tuli supistus. 8 aikaan laitoin miehelle viestiä, että n. 10min välein tulee supistuksia. Sain juuri ja juuri tehtyä ja syötyä aamupuuroni. Kärvistelin siinä sitten lähinnä jalkeilla keinutellen ja jossain vaiheessa laitoin lempimusiikkiasi soimaan kestääkseni paremmin, se auttoi! 14 aikaan laitoin miehelle viestiä, että kyllä se taitaa menoa olla, kun ei nämä tästä ota helpottuakseen. Mies lähtikin kotiin tulemaan ja yritin kellottaa supistuksia, mikä osoittautui kyllä todella haastavaksi tehtäväksi! Sain kuitenkin sen verran kellotettua, että n. 5 min välein tulivat. Mies tuli kotiin, toi panadolia ja otti kellotuksen haltuun. Otin panadolin helpottaakseni kipua, joo ei toiminut! :) Mies teki minulle lounasta ja sain syötyä vaivoin, jonka jälkeen painelin suihkuun. Mies vielä pakkaili sairaalakassin kuntoon, kun eihän se vielä valmiina ollut :D Mies soitti sairaalaan n. Klo 16, kun suppareita oli tullut sen ainakin 2 tuntia n. 5min välein. Sieltä annettiin lupa tulla näytille ja niinpä me rauhassaan lähdettiin.

Sairaalassa totesi kivut supistuksiksi ja olin 1,5cm auki. Vauvalla vahva syke. Suositteli liikkumista vielä, kun se helpotti oloa kuitenkin jonkin verran, ja seuraava tarkistus n. 2tunnin päästä. Lähdimme sairaalaympäristöön kävelylle ja kun palasimme, olin auki 3cm ja siirryttiin saliin. Kätilöillä oli vuoron vaihto ja kun uusi kätilö tuli paikalle en saanut edes tervehdittyä häntä, kun supisti niin kovin. Kätilö tilasi heti epiduraalin ja sain ilokaasua. Ilokaasusta en huomannut mitään hyötyä, mutta epi auttoi. Sain sitä ehkä kolme kertaa avautumisen aikana ja vielä pienen lisän ponnistusvaiheessa. Synnytyskertomuksessa lukee "kiireellinen epiduraalipuudutus". Siinä sitten odoteltiin avautumista ja olin lopun uupunut, mutta en saanut nukuttua. Illan aikana kätilö puhkaisi kalvot ja saatiin vauvan sydänäänet hänen päästään. Jossain vaiheessa kätilö myös antoi oksitosiinia, jotta synnytys edistyisi, vaikka supistukset oli koko ajan tasaisia ja hyviä. N. 3.45 alkoi sitten ponnistusvaihe ja sain vielä pudendaali? puudutuksen, auttamaan kohdunsuulle. 4.25 oli pieni ihme maailmassa. Pienen viillon kätilö teki, joten tikkaukset oli sitten vielä edessä, mutta ylimääräisiä repeämiä ei tullut.

Perhehuonetta emme saaneet, koska sairaalassa oli niin ruuhkaista. Meidän jälkeen synnytysosastolle tuli sulku, onneksi vasta meidän jälkeen! Olin siis huoneessa toisen äidin kanssa ja siksikin halusin nopeasti kotiin. Yöt osastolla oli todella raskaita ja ikäviä ilman miestä!

Nyt on siis reilu viikko takana ja oikein hyvät fiilikset synnytyksestä ollut heti seuraavasta päivästä lähtien. Vain tuon viillon ja tikkauksen jälkeinen hankala liikkuminen ja oleminen tuli täytenä yllätyksenä ja on vienyt voimia. Ilman miestä en olisi kyllä ensimmäisestä viikosta selvinnyt. Nyt sekin alkaa helpottamaan onneksi.

Imetys on onnistunut alusta asti. Poika on kova imemään ja maito nousi kunnolla, kun päästiin kotiin. Nännit on kovilla, joten tuttiakin on jo tarjottu.. Maidon tuotannossa ei ole ongelmia toistaiseksi.

Myöhemmin taas lisää, alkoi lounasaika :)

Elyhtia ja rakkauspakkaus 1vko 1pvä <3
 
Jatkan kiitoksia synnytystarinoista, niitä lukee mielellään!

Tänään on sit laskettu aika, jotenkin epäuskoinen tunne:) Kokoajan vähenee päivät mille synnytys voi osua, ja sitä mukaa jännityskin kasvaa. Mitään merkkejä ei ole että synnytys olisi lähellä, saa nähdä alkaako yllättäen vai tuleeko niitä merkkejä jossain vaiheessa vai miten menee.

Hyviä vointeja kaikille!

luna 40+0
 
Onnea Saanuska! :flower:

Mmarialle paljon jaksamista päiviin ja öihin!!

Minä kanssa kiittelen synnytyskertomuksista, mielenkiintoista lukea, kun itse vielä odottelee omaansa!

Täällä on neuvola takana ja kaikki oli ok. Vauva edelleen laskeutunut, mutta pää mahtuu jonkun verran liikkumaan, joten ei täysin kiinnittynyt. sykkeet hyvät, minun verenpaine hyvä, painoa tullut hieman lisää (koko aikana noin 11 kiloa) . Viikon päästä seuraava neuvola, mutta kovasti toivon, että saisin nyytin syliin jo ennen sitä! :heart: Mutta täällä kanssa synnytystä ennakoivat oireet loistavat poissaolollaan!

Mabirris ja Kirppu 39+5
 
Viimeksi muokattu:
Onnea jo kaikille vauvansa saaneille!!!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Laskettu aika oli ja meni ja edelleen yhdessä paketissa. :p Sain tänään pakattua sairaalakassinkin, mä kun niin tiesin ettei tää ole ihan heti tulossa. :D Nyt olis periaatteessa kyllä koti almis, saatiin ostettua esikoiselle uusi sänky ja pinnasänky kasattua vauaa varten, nyt vaan puuttuu enää se vauva. :D
Eipä täällä kyllä kauheasti ole merkkejä edes ilmassa, joka päivä tulee harkkasupistuksia muuta ne ei ole edes kipeitä että siitä lähdetään liikkeelle. Mä jotenkin kyllä toivon että tää tapaus tulis ilman käynnistystä. En kyllä muista oliko mulla näin paljon harkkoja esikoisesta, tosin enhän mä edes tiennyt et ne oli supistuksia :LOL:
Keskiviikkona taas neuvolaan, jee jee! Onneksi sentään jo voitonpuolella ollaan. Edelleen pahin oire on tää saakeliln närästys! :kieh:
Ja se että kyselijöitä riittää joka päivälle että joko??? Saakeli kyllä mä sitten ilmotan kun vauva on tullut! |O

Daisy ja Spora 40+2
 
Jes Amuniina! Jokohan vauveli on maailmassa? <3

Tsemppiä vielä kaikille mahakkaille, meidän kuu on jo yli puolivälissä!

Mulla on joku huolihormooniryöppy päällä. Tuntuu että oon jatkuvasti huolissani JOSTAIN. Itsestäni, Himpulasta, esikoisesta... Erityisesti menettämisen pelko on isosti pinnalla. Sehän on tietty normaalia äideillä, mutta aina se jaksaa yllättää voimakkuudellaan :/ Pitäis osata sysätä pelot ihan aivojen takanurkkaan ja nauttia niistä ihanista asioista, mitä lapset tuo tullessaan.

Mulla on todennäköisesti joku virtsatulehdus, kun pissatessa sattuu niin kauhiasti! Ei tunnu haavaumakivulta. Alavatsaakin särkee, en erota enää onko kohdun kipuja vai mitä. En vaan halua antibioottikuuria kun imetän. En :(
 
Pinsuli, parempi se on syödä miedompi tabletti ab-lääkitys ajoissa, kun joutua tiputukseen ja saada tropit suoraan suoneen jos tulehdus ehtii munuaisiin. Vie näyte terkkariin, äitiysneuvola on periaatteessa vastuussa sun hoidosta vielä tän lapsivuodeajan, eikö ne tee sieltä lähetteen. Mä poden huonoa omatuntoa raskausaikana syödystä ab-kuurista poskiontelotulehdukseen, mutta olo oli niin karmea, ettei siinä oikein muuta voinut. Imettäessä lääkkeitä kuitenkin joutuu vauvaan paljon vähemmän, kun verenkierto ei enää ole yhteinen.

Omaa napaa sen verran, että sairastuin jäätävään flunssaan, great. Kävin eilen toistamiseen vyöhyketerapiassa, mutta ei vaikutusta. Eiköhän vaihtoehtokäynnistykset nyt jätetä tähän ja jään odottamaan maanantain kokokontrollia äitiyspolille. Toki ihan kiva kun ymmärtäis syntyä ennen sitä, nyt on kyllä niin kurja ja flunssainen olo, että ei ois ehkä kauheen kiva lähtee synnärille... Mutta jospa se luiskahtais vaan ulos kunnon aivastuksella! :LOL:

Limaa tulee edelleen ajoittain ja iltaisin supistelee melko miedosti, muuten ei oikein oireita.

Kaisa 38+6
 

Yhteistyössä