Heippa kaikille :wave:
Onnea
Revontulien tyvär pikku prinsessasta :hug: sekä onnea myös kaikille nimen saaneille :flower: kauniita nimiä =)
Meillä olis kans ne nimiäiset reilu vkon päästä ja pääsen minäkin kertomaan poikien nimet
vaikka meillähän pojilla kyllä on jo nimet ollu muutaman viikkoo,kelakortit on tullu ja kaikkee mutta pidetään ny salassa vielä nimiäisiin asti
Täällä kanssa aika menee siivillä ja ne mun pienet vauvat on jo varmaan 6 kilosia
Ensiviikolla täyttävät jo 2kk
=)
Hyvin on arki alkanu täällä kaksosten kanssa mennä ja avokki hoitaa poikia melkein paremmin kuin minä. Iltaisin kitistellään kyllä yhä ja kovia on pojat paukuttaan ja ähistämään mutta tuo iltakitinä on mun mielestä vähentyny (kopkop). Syöttövälit on vieläkin 2-4h.
Ensiviikolla on 2kk neuvola =)
Ihania pojat on ja kovia jo seurustelemaan ja hymyilemään/nauramaan ja päästelemään ääniä :heart: :heart: jänteviäkin ovat ja päätä kannattelee kovasti...nostivat päätään 2vko lähtien. Varmasti alkaa kääntyilemään ym. pian kun vaan alan pitään silleen lattialla tai sängyllä. Sitterissä viihtymisaikakin on pikkuhiljaa alkanu piteneen.
Jep,sitten tota actioni osastoo
Eli viime torstaina mulla alkoi ihan sairaat mahakivut ja mikään neste/ruoka ei pysyny sisällä
Siitä yöllä lähdin ensiapuun ja pe leikattiin umppari. Lauantaina mut kotuitettiin ihan sairaan kipeenä ja su nousi kuume...sitte sitä mentiinkin taas sairaalaan ja olin antibioottitipassa. Tiistaina pääsin kotiin ja nyt alkaa tuntuun jo ihan siedettävältä,särkylääkettäkään en oo tänään ottanu ja eilen olin pikkusen vaunuttelemassa.
Karmeeta sitä oli olla kipeenä ja sielä erossa pojista :'( ikävä ja kamala huoli miten kotona pärjätään...mutta hienosti täällä pärjättiin,avokki on kyllä hienosti oppinu vauvojen hoidon ja isovanhemmat oli apuna päivällä ja yöllä.
Maidon tulo lopahti sillä reissulla ainaki puolella :ashamed: Kipeenä ei jaksanu pumpata ja imettää en lääkityksen takia saa. Kotiinkin sain viikon kuurin ja imettää en saa :ashamed: Oon ny sit taas miettiny lopetanko kokonaan ja ressaan asialla vaikken haluaisi :/
Nyt pojat siis saanu viikon pelkkaa tuttelia ja lisäks Cuplatonia. Mallasuutetta ei oo enää saanu eikä relojakaan. Kakka on alkanu tuleen nyt paremmin eli olisko mömmöjen vähentäminen auttanu vai se ettei saa enää rintamaitoo??
Kaippa se on taas lopeteltava...täytyy lähtee valmistautuun kampaajalle (viissii vuosi sitten viimeks käyny).
Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
Jennyli+pojat