Onnea kaikille uusille nimensaaneille...todellakin yhdyn edellisiin,että todella hienoja nimiä elokuiset saaneet =)
Ja ihania hymykuvia olette vauvoista profiiliin laittaneet
en tiedä miksi tuo kuvaaminen onmeillä niin hankalaa etten millään saa sellaisia hymykuvia...muutenki meidän digikamera on jotenki hidas,ihan surkee:/
Lellu1 puhalluksia teidän pikku Luukakselle
onneksi tulehdus alkaa olla ohitse.
Kyselit kuinka pärjään poikien kanssa
Todellakin olen päivällä yksin poikien kanssa...kerran viikossa käy perhetyöntekijä 4h. Täytyy sanoa että välillä on hiki otsalla
Meillä isäntä tekee onneksi nyt lyhennettyä päivää mutta jokapäivä odotan kuumeisesti koska hän palaa kotiin =) Poikien kanssa on sinäänsä jo helpompaa koska he jaksaa seurustella eikä itke enää esim. nälkää kuten ennen. Viihtyvät jo paremmin sittereissä ja lattialla eikä tarvii salaman nopeasti sitä ruokaa saada vaan jaksavat odottaa. Pojat ovat paljon samantahtisesti hereillä...laitan ne sittereihin ja pullot suuhun ja tyynyä alle. Röyhtäytän vuoron perään. Päivällä mennään myös ulos (katkaisee hyvin päivää) ja pojat nukkuu 2-3h päikkärit...kuten nyt ovat ulkona =) Mutta onhan heissä hommaa,en sitä kiellä ollenkaan mutta ihan pirtsakkana olen silti pysynyt...eli ei tässä missään sumussa olla niinkuin monet kaksosten äidit sanovat
Meillä tosiaan on imetys ja lopulta pumppauskin historiaa ja nyt mulla on tissikriisi
:ashamed:
Kamalat läpyskät
Muuten kyllä stressi loppui kun päätös tuli tehtyä että lopetan sen pumppaamisenkin...se oli jo minulle riesa kaiken muun työn ohessa
Vellikokeilua meillä oli kanssa että illat olis rauhoittunut mutta Jimin masu ei velliä vielä kestänyt joten en nyt sitten ole antanut kummallekaan,odotellaan vielä jokunen viikko.
Tuleeko muiden vauvoilla vihreää kakkaa? Meillä Jimin kakka on vihreää...hänellä kyllä masu toimii vieläkin huonosti ja kitinääkin on vielä jonkun verran mutta helpottanut jo on (kopkop). Lucalla onkin jo hienosti alkanut masu toimia ja vellikin hänelle sopi.
Cuplatonit lopetin ja otin taas Disflatylit käyttöön...tuli niin paljon puklua cuplatonista...nyt tuntuu että Disflatyli olisi parempi vaihtoehto.
Onko kellään yliväsymystä ilmassa...siis vauvalla? meillä Jimi saattaa iltaisin kiukutella :ashamed: meillä menee illat aina siten että klo 19-22 välisen ajan pojat tankkaa,seurustelee ja saattaa torkahtaa ihan hetkeksi...lopulta kait sitte ollaan jo yliväsyneitä koska itku ei mielestäni ole vatsavaivaa ja välillä se kuulustaa ihan tekoitkulta. Oltiin paripäivää avokin kans ihmeissään mutta sitte tuli mieleen että olisko yliväsymistä????
Mulla on jälkitarkastus keskiviikkona...en tiedä onko mulla alkanu jälkivuoto uudestaan
vai voisiko nämä olla jotkut niukat menkat??? vähän tulee veristä tuhrua
Ja vauvakuumeesta...täytyy sanoa että täällä puhutaan jo sujuvasti seuraavista vauvoista
ilmeisesti siis meillä ei ole rankkaa poikien kanssa
mutta kuitenkaan aika ei ole ihan vielä...ehkäpä sitten kun pojat ovat jonku 2vee vois alkaa harkitsemaan vakavasti. Töihinkin haluan tässä välissä.
Koska muutes muut ootte ajatellu mennä töihin? itse menen äitiysloman jälkeen joka loppuu kun pojat ovat 1vee.
Jaahas vaunuista kuuluu itkua...pitää mennä :wave:
P.s Meillä käännyttiin kans viimeviikolla masulta selälleen...en tiedä kyllä oliko vaan vahinkoa
<br><br>