Elokuva Kuudes aisti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä leffa, mutta en pysty katsomaan uudelleen. Ekallakin kerralla katselin tyynyn takaa :). Mutta mä olenkin oikeasti herkkis noille, mä en pysty katsomaan edes Scary Movieta :D.

:D olen kohdannut voittajani... mä en mitään jännittävää tai enemmin kauhua voi katsoa, no tän kuudes aisti tyyppiset menee, mutta esim ring yms yms leffojen kanssa olen ihan paskahousu. Aikanaan, kun tuli Manaajasta telkkarissa traileri ja se Vahingossa tärähti verkkokalvoille niin näin painajaisia jo sitten siitä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28675796:
ja nyt se pitää sit kattoa uudestaan :D jännä huomata kuinka ihmismieli kuvittelee elokuvaa katsoessa ihan erilaiseksi sen tarinan.

tokalla kerralla osaa katsoa et oikeesti kukaan ei puhu sen ukkelin kanssa, vaikka ekalla kertaa sitä kuvittelee et useampikin ihminen sen kanssa puhuu jne

Totta, aloinkin miettimään että eikö kukaan muu oikeasti puhunut sille miehelle kun vaan se pikkupoika. Esim se kohtaus jossa pojan äiti ja tää lääkäri istuivat olohuoneessa ja poika tuli sisään. Äiti sanoi että sinulla on tunti aikaa, joten luulin automaattisesti että hän sanoo sen sille lääkärille eikä sille pojalle :D

Pakko katsoa uudestaan heti huomenna, varmasti mielenkiintoista :)

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28675839:
se mies tajuaa olevansa yksi niistä kuolleista joita se pikkupoika näkee.

No niinpä tais ollakkin, hämärästi muistan elokuvan loppupuolta. Tulee niin myöhään noi leffat ni jäi taas tuo katsomatta.

Sellanenki leffa on missä Nicole Kidmann.Ne asuu isossa vanhassa talossa ja ne luulee että siellä kummittelee mutta lopussa niille selviää että ne onki ite niit kummituksia ja se on niin hyvä se loppu kun ne on ihan järkyttyneitä että elävät onki kummitellut niille.Se loppu pistää hyvin miettimään.Vähän ohi aiheesta sori:(

[QUOTE="heij";28675964]Sellanenki leffa on missä Nicole Kidmann.Ne asuu isossa vanhassa talossa ja ne luulee että siellä kummittelee mutta lopussa niille selviää että ne onki ite niit kummituksia ja se on niin hyvä se loppu kun ne on ihan järkyttyneitä että elävät onki kummitellut niille.Se loppu pistää hyvin miettimään.Vähän ohi aiheesta sori:([/QUOTE]
Se oli joku The others tms. Loistava leffa :)

:D olen kohdannut voittajani... mä en mitään jännittävää tai enemmin kauhua voi katsoa, no tän kuudes aisti tyyppiset menee, mutta esim ring yms yms leffojen kanssa olen ihan paskahousu. Aikanaan, kun tuli Manaajasta telkkarissa traileri ja se Vahingossa tärähti verkkokalvoille niin näin painajaisia jo sitten siitä.. :)

No kun asiaan päästiin... mä en ole uskaltanut katsoa edes Harry Pottereita :ashamed: Kaikki sai kai alkunsa siitä, kun ala-asteikäisenä katsottiin kaverin kanssa Uinu uinu lemmikkini. Siitä lähtien mä olen vaistomaisesti ottanut pienen ylimääräisen loikan sänkyyn, jos pimeällä olen sinne könynyt. Ja jostain syystä jonkun jännärin jälkeen mä kuvittelen, että meidän ikkunan takana seisoo joku. Me asutaan viidennessä kerroksessa........

No kun asiaan päästiin... mä en ole uskaltanut katsoa edes Harry Pottereita :ashamed: Kaikki sai kai alkunsa siitä, kun ala-asteikäisenä katsottiin kaverin kanssa Uinu uinu lemmikkini. Siitä lähtien mä olen vaistomaisesti ottanut pienen ylimääräisen loikan sänkyyn, jos pimeällä olen sinne könynyt. Ja jostain syystä jonkun jännärin jälkeen mä kuvittelen, että meidän ikkunan takana seisoo joku. Me asutaan viidennessä kerroksessa........

:D Eli ilmeisesti myös muumien jännittävimmät jaksot, kuten missä ovat merihädässä, on liikaa sulle ;)
Mulla loppu mukelona nukkeleikit sillä sekunnilla, kun katsoin child's play...en osaa sanoo minkä ikäinen olin ja miks sen sain kattoo, mutta siihen loppui. Aivan liian vilka mielikuvitus.

Lähestulkoon tuollaista on olemassa oikeasti. Sisareni näki kuolleita lapsena, luulivat hulluksi, mutta se tiesi outoja juttuja ja puhui mulle niistä, kun ei muut kuunnelleet. Ei kestänyt kauan. Teki itsemurhan 14-vuotiaana.

[QUOTE="heij";28675964]Sellanenki leffa on missä Nicole Kidmann.Ne asuu isossa vanhassa talossa ja ne luulee että siellä kummittelee mutta lopussa niille selviää että ne onki ite niit kummituksia ja se on niin hyvä se loppu kun ne on ihan järkyttyneitä että elävät onki kummitellut niille.Se loppu pistää hyvin miettimään.Vähän ohi aiheesta sori:([/QUOTE]

Mie pidän tosta elokuvasta, vaikka yleensä en hirveästi kauhuleffoista pidä. Loppu on niin ihanan yllättävä.

Kävin katsomassa Kauna 1:sen silloin leffateatterissa ja taisin ensimmäisen pelottavan kohtauksen aikana kiljaistakin. Siitä opin, että aina kun se inhottava narina tuli, laitoin korvat ja silmät kiinni. Ja meni ainakin vuosi ennen kuin pystyin kuuntelemaan narinaa ilman, että niskakarvat nousi pystyyn.

Viimeksi muokattu: