Hyvä leffa, mutta en pysty katsomaan uudelleen. Ekallakin kerralla katselin tyynyn takaa. Mutta mä olenkin oikeasti herkkis noille, mä en pysty katsomaan edes Scary Movieta
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä leffa, mutta en pysty katsomaan uudelleen. Ekallakin kerralla katselin tyynyn takaa. Mutta mä olenkin oikeasti herkkis noille, mä en pysty katsomaan edes Scary Movieta
.
Miten se leffa loppui? Kun joskus nähny sen leffan mut en nyt yhtään muista loppua. Kertokaa!
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28675796:ja nyt se pitää sit kattoa uudestaanjännä huomata kuinka ihmismieli kuvittelee elokuvaa katsoessa ihan erilaiseksi sen tarinan.
tokalla kerralla osaa katsoa et oikeesti kukaan ei puhu sen ukkelin kanssa, vaikka ekalla kertaa sitä kuvittelee et useampikin ihminen sen kanssa puhuu jne
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28675839:se mies tajuaa olevansa yksi niistä kuolleista joita se pikkupoika näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28675833:no ei se kauhuleffa olekkaan..
Poistaisitko tuon viestisi, tuo sisältää juonipaljastuksen, sitä ei kai saisi olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28675867:toi ehdittiin jo lainata..ja ap oli jo leffan katsonut..
olen kohdannut voittajani... mä en mitään jännittävää tai enemmin kauhua voi katsoa, no tän kuudes aisti tyyppiset menee, mutta esim ring yms yms leffojen kanssa olen ihan paskahousu. Aikanaan, kun tuli Manaajasta telkkarissa traileri ja se Vahingossa tärähti verkkokalvoille niin näin painajaisia jo sitten siitä..
![]()
No kun asiaan päästiin... mä en ole uskaltanut katsoa edes Harry Pottereita :ashamed: Kaikki sai kai alkunsa siitä, kun ala-asteikäisenä katsottiin kaverin kanssa Uinu uinu lemmikkini. Siitä lähtien mä olen vaistomaisesti ottanut pienen ylimääräisen loikan sänkyyn, jos pimeällä olen sinne könynyt. Ja jostain syystä jonkun jännärin jälkeen mä kuvittelen, että meidän ikkunan takana seisoo joku. Me asutaan viidennessä kerroksessa........
Lähestulkoon tuollaista on olemassa oikeasti. Sisareni näki kuolleita lapsena, luulivat hulluksi, mutta se tiesi outoja juttuja ja puhui mulle niistä, kun ei muut kuunnelleet. Ei kestänyt kauan. Teki itsemurhan 14-vuotiaana.