Elokuva-ilkan jälkeistä aikaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraavana viikonlopuksi Mervi oli sopinut Kristan kanssa,että hän hakisi minut mökilleen perjantaina alkuillasta.Siellä tarvittaisiin kuulemma minua.Täytyisi jotain lumia pudotella katoilta.
Perjantaina Mervi tuli hakemaan autollaan minua ja otin Vaimoni Kristan pakkaamaan kassin mukaani.

Lähdimme ajelemaan kohti päämääräämme.Kylmää kun oli Mervi oli farkuissaan ja takissaan. Hymy huulillaan. Yllätyksekseni vaaleat olkapäihin ulottuvat hiuksensa hänen oli värjännyt punaiseksi.Hän oli todella kaunis ja näyttävännäköinen nainen.
Olin joskus nähtyt hänet punahiuksisena aiemminkin ,mutta en silloin häntä ollut paremmin tuntenut
Perille päästyämme kannoin kaikki tavaramme sisälle ja aloin lämmittää uuneja ja hellaa.Sen jälkeen hain lisää puita valmiiksi sisälle.
Tällä välin Mervi oli tehnyt voileipiä ja keittänyt kahvia.

Ruokapöydän äärellä katselin Merviä.Paksut mustat sukkahousut ja hame mikä paljasti pakaraa.Syötävän hyvännäköinenhän Mervi siinä oli.Punaiset hiukset,sellaista tummempaa punaista. .Rinnat korostuivat täydellisen kireän paidan alta ja katselin ja katselin.Miten voikaan olla niin isot,mutta kiinteät rinnat.
Syömisten jälkeen menin sohvalle ja Mervi tuli eteeni pyörähtelemään missä ihailin hänen täydellisiä reisiään ja täydellistä persettään.
Hänen perseensä oli todellakin seksikäs ja mielesäni se on täydellisin perse mitä voi olla.
Kaappasin hänet sohvalle ja aloin suudella kiihkeästi häntä. Samalla käteni vaelsi hänen täydellisillä sukkahousureisillään ja farkkujeni alla kalu oli kivikovana.

Riisuin Mervin sukkahousut ja nuolin hänen reisiään.Samalla hän riisui housuni ja kivikovaksi paisunut kaluni oli hänen kädessään.Mervi tuli päälleni ja aloin hameen alla nuolla hänen pilluaan.Samalla Mervi otti kaluani suuhun yhä syvemmälle ja kiihtyvämmällä tahdilla. Annettuaan hänelle orgasmin halusin hänen sisäänsä ja hän tuli ratsastamaan päälleni. Ratsastettuaan todella kiihkeästi Mervi sai orgasmin ja minun kaluni syöksi todella ison spermalastin hänen pillunsa uumeniin.

Tämän jälkeen menin lämmittämään saunaa ja menimme yhdessä saunaan missä pesimme toisemme.
Saunan jälkeen menimme sänkyyn nauttimaan toisistamme.Olimme täysin alasti ja Mervi oli selälleen sängyssä ja itse otin tekomunan esille millä annoin hänelle orgasmin. Tämän jälkeen otin hänet takaapäin rajusti ja laukasin spermani hänen ihanille pakaroille.

Sitten menimme iltapalalle ja vähän katsomaan televisiota.
Tämän jälkeen menimme nukkumaan.
Aamulla heräsin siihen kun Mervi otti kaluani suuhunsa ja imi todella kiihkeästi ja hyväili kiveksiäni.
Tämän jälkeen hän tuli ratsastamaan päälleni ja molemmat meistä laukesimme.
Suudeltuani kiihkeästi Merviä menimme aamupalalle ja aamu saunaan missä nuolin hänelle orgasmin.
Aamusaunan jälkeen menin putsaamaan rakennuksien katoilta lumia pois.

Tultuani sisälle olin täysin hiestä märkä ja menin pesulle. Puolen tunnin päästä olis ruoka ja sen sanottuaan Mervi tuli farkkuminihameessa eteeni ja rakastelimme sohvalla.Hyväilin hänen täydellisiä reisiään ja rintojaan todella kauan ja sen jälkeen hyväilin hänen pilluaan.Hänen lauettuaan laukesin hänen sisäänsä takaapäin.

Tämän jälkeen söimme hänen laittamaa tosi hyvältä maistuvaa ruokaa ja menimme ulos kävelylle.
Sää oli laihtunut ja teimme pitkän kävely lenkin ja sain seurata Mervin perseen liikettä hänen puettuaan hänen tiukat housunsa jalkaan.
Sisälle tultuamme söimme vähän ja suutelimme sohvalla.Keskityin hyväilemään Merviä ja puristelemaan hänen peppuaan.Koko illan sain seurata hänen takapuolensa liikkumista hänen äärimmäisen seksikkäissä joogahousuissaan.

Keskellä yötä Mervi herätti minut ja oli ihanassa yöasussaan ja tuli suutelemaan minua.Suutelimme kiihkeästi ja hyväilin Mervin rintoja,imin hänen nännejään ja nuolin Mervin reisiä ja sen jälkeen pillua.Rakastelimme pitkään ja lopuksi laukesin hänen sisäänsä. Tämän jälkeen hän pyysi,että ottaisin hänen peppunsa käsittelyyn ja hyväilin sitä sormin,nuolin peppua ja lopuksi hitaasti työnsin kaluani sinne ja vähitellen aloin painaa kaluani yhä kovemmin peppuun ja tätä jonkin aikaa tehtyäni kaluni syöksi spermat pepun sisälle.

Aamulla heräilmme ja söimme aamupalaa .Tämän jälkeen menimme ulos kävelylle ja sieltä tultuamme söimme ruokaa.Tuln jälkeen menin vähän liiterille tekemään puita.Sieltä tunni kuluttua tultuani Mervi esitteli juuri ostamansa seksiasun mikä oli sellainen pvc tai vinyylinen punainen sairaanhoitajan asu.Hän näytti siinä todella seksikkäältä ja haluttavalta
Taas tuli kuumat paikat ja rakastelimme enne lähtöämme.
 

Yhteistyössä