elokuussa yrittämään alkavat ja kiloja tarvis tiputtaa...

Hei kaikille!

Onko täällä sellaisia jotka alkavat yrittämään elokuussa? Ja oletko ylipainoinen eli muutama kilo olis hyvä saada pois?
:attn:

Itse tarvis 6 kg saada pois ainakin näin alkuun. olisi kiva jos sen saisi elokuun puoliväliin pois. Olen aloittanut tällä viikolla laihiksen. Tuntuu vain vaikealta tämä alku. Lähteekö joku mukaan niin voitaisiin tsempata toisiamme? :)

Ensimmäinen lapsi olisi haaveissa. Olen 21v (elokuussa 22). Pituutta on 165 cm ja painoa 83,8.

laittakaa viestejä.

-nalle85-

tuossa vielä laskin niin jos tarkkoja ollaan niin ainakin 6,8kg ja 8,8kg olis viel parempi. sit tulis tasaluku tuon lopputuloksen kanssa. eli tavoitteena olis 75-77kg. ei väliä kunhan vaan tuo paino lukema tippuis!! =)

......Kurkistapas tuonne ketjuun jonka otsikkona on "Muita ylipainoisia kuumeilijiota??????"-
:wave: :whistle: Sieltä löytyy sekalainen joukko meitä joilla on ylimääriäsiä kiloja taakkanamme ja vauvakuume vaivaa. Joukossa on niitä joilla kuumeilu on vasta aluillaan ja niitä joilla se on jo lähes kroonista, (kuten minulla :ashamed: :whistle: ).
Ei vaan vauvakuumetta olen potenut nyt parisen vuotta ja kiloja on reilusti liikaa sekä ikääkin jo kiitetävät lukemat. Tosin lapsiakin kyl on jo viisi, mut silti viel ainakin yksi puuttuu. vaan on joukossa niitäkin joilla ei viel lapsia ole ja ovat huomattavasti nuorempia kuin minä. :D
Joten käyhän "visiitillä" ja lueskele kirjoituksia niin huomaat et on useampia samas tilanteessa olevia, kuin sinä.
:wave:

Moi nalle85! Tarkoitus olisi elokuussa aloittaa yritys ja ihan samalla tavalla olen hermoillut noiden kilojen kanssa. -5kg olisi minullakin tavoitteena, sillä suunnilleen sen verran olen ylipainoinen. Lopuujen lopuksi pieni määrä, mutta niin ison työn takana.Jos vielä olet tsemppaajaa vailla niin laita vaikka yv:tä =) Minä myös tarvitsisin henkistä persuuksille potkijaa ;)

Sinttu 83: Joo tää on siis kamalaa kun ei meinaa lainkaan lähtee noi kilot. Pitäis olla joku ketä vähän potkis persuksille. Tosin, olen kyllä aika paljon kulkenut pyörällä nyt iltavuoroon (matkaa on n. 10km/ suunta). Ja hoitotyötä kun on niin saa välillä juosta hiki hatussa. nyttenkin olen sortunut tohon jäätelöön vaikka ei edes pitäis. aijai.. mistä päin olet? ja onko sinulla ennestään lapsia?

Pienet on teillä murheet siis liika kilot ei viisi tai kuusikaan kiloa tunnu viel missään.

Toisin on kun lukemissa on ylimääräistä tällä hetkellä kait jotain noin kolmekymmentä silloin niiden pudottaminen ja nopeasti vast on vaikeaa, mutta kaikesta huolimatta toivon kohta olevani raskaana ja kantavani vielä suurempaa taakkaa.

Tietenkin toivon teidän onnistuvan painon pudotuksessa ja pidän teille peukkuja, mutta olen saanut sellaisen käsityksen että ylipainosta raskautumisen esteenä puhutaan aivan liikaa. Olen siitä itse (ja muutava ystävättäreni) oiva esimerkki myös molemmilla edellisillä kerroilla kun olen laspiani odottanut olen raskautuessani ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen ja kuitenkin kaikki on mennyt ihan normaalisti

Onnea yrityksiinne!

Kyllä niitä ylimääräisiä kiloja ihan oman hyvinvoinnin vuoksi koitetaan pudottaa eikä pelkästään mahdollisen raskauden vuoksi. Itselläni
on enemmän kuin tuo 6 kg ylimääräistä, kuten sanoin aluksi olisi kiva saada noikin pois. ja uskon että tuokin 6kg tuntuu varmasti jossain. ja varmasti ylipainoisen raskaus sujuu yhtä hyvin kuin normaalipainoisenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu-71:
Pienet on teillä murheet siis liika kilot ei viisi tai kuusikaan kiloa tunnu viel missään.
Ei ole missään vaiheessa käynyt edes mielessä, että nuo muutamat ylimääräiset kilot vaikuttaisivat raskaaksi tulemiseen. Omalla kohdallani kysymys on vain omasta hyvästä olostani. Olen lihonnut viimeisen kahden vuoden aikana 15 kiloa (tällä hetkellä 170/76) ja en ole vielä oikein sinut itseni kanssa, tunnen muuttuneeni erittäin hitaaksi ja kömpelöksi. Kysymys on vain siis siitä, että jos saisin vaikka 5-7kg ennen raskaaksi tulemista pois, niin sitten olisi jo paljon helpompi taakka jos siinä rytäkässä tulee 10-15kg.

Nalle 85 -> olen juuri muuttanut Nastolaan ja esikoisesta mekin haaveilemme.

Yhteistyössä