Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Mäkin voisin olla kiinnostunut tosta face ryhmästä.

Onko teillä kokemusta migreenistä raskauden aikana? Mullehan tuli ihan hirveet migreenit niihin aikoihin kun kuukautisten olis pitäny alkaa. Käytin lääkkeitä kun siinä vaiheessa en osannut vielä raskautta ajatella mutta eipä niistä lääkkeistä hyötyä ollu. Sitten plussasinkin ja edelleen migreeni vaivaa 1-2 päivän välein. Todella ärsyttävää!
 
Mäkin voisin olla kiinnostunut tosta face ryhmästä.

Onko teillä kokemusta migreenistä raskauden aikana? Mullehan tuli ihan hirveet migreenit niihin aikoihin kun kuukautisten olis pitäny alkaa. Käytin lääkkeitä kun siinä vaiheessa en osannut vielä raskautta ajatella mutta eipä niistä lääkkeistä hyötyä ollu. Sitten plussasinkin ja edelleen migreeni vaivaa 1-2 päivän välein. Todella ärsyttävää!
Laita mulle yksityisviestiä jos haluat fb-ryhmään :):)
 
Hea
Täällä yksi odottaja viikoilla 6+2, LA 5.8.2016. Kauheesti mitään oireita ei ole ollut, ehkä nälkäisempi oon koko aika :D Meillä on esikoinen syntynyt 10/2014. Mä oon kanssa kiinnostunut FB ryhmästä!
 
Täällä yksi odottaja viikoilla 6+2, LA 5.8.2016. Kauheesti mitään oireita ei ole ollut, ehkä nälkäisempi oon koko aika :D Meillä on esikoinen syntynyt 10/2014. Mä oon kanssa kiinnostunut FB ryhmästä!
Onpas 5.8. suosittu päivä! :D Osuukohan meistä kenelläkään maaliin? Mulla esikoinen syntyi 8 päivää ennen laskettua, nyt toivon että syntyis aikaisintaan 4 päivää ennen niin saatais meidän perheen synttärit touko-, kesä-, heinä- ja elokuuhun :)
 
Kävin eilen ostamassa apteekista ne pahoinvointirannekkeet mistä joku jo täällä puhuikin, ja ihme kyllä ne todella on auttanut myös täällä! Jatkuva yökkääminen ja todella etova olo helpotti paljon. Toki ajatuskin joistain tietyistä ruuista saa edelleen voimaan pahoin ja on syytä syödä säännöllisesti :D
 
Heippa! Täällä plussattu alkuviikosta. LA olisi 15.8, mutta tulee varmasti muuttumaan kun kierrot on mitä on. Esikoinen 1/15 ja kesäkuussa -15 km.
Mua kiinnostais kans fb-ryhmä. Esikoisen ryhmän kanssa on tullu jaettua paljon asioita, ihan erilailla kuin julkisella keskustelupalstalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Linduusi
Heippa, en tiedä onko liian aikasta liittyä ryhmään, mutta liityn kuitenkin. Edelliset menkat 14.11, oviskipuja jo kymmenisen päivää myöhemmin. Tänään tein testin kun on ollu niin outo olo ja vahva plussa sieltä tuli. Menkat on ollu tosi epäsäännölliset pillereiden lopettamisen jälkeen. LA 22.8 jonkun laskurin mukaan, mutta tiedä sitten.

Asutaan ulkomailla miehen työkomennuksen takia joten tää vaan lisää hämmennystä... Lapsi on ollu puheissa ja ollaan jotenkin puolillaan vasta yritetty ja nyt muka heti tärppäs... (n) Täytynee käydä ostamassa vielä joku digitaalinen testi.

Minä siis 30 ja tämä olisi ensimmäinen :)
 
Onnea kaikille uusille plussanneille!
Huoh, meinaa ihan väkisin kehitellä stressiä tähän vuoden viimeisille viikoille! Töihin paluu odottaa alkuvuodesta ja sitä ennen pitäisi muutama asia hoitaa... Niin ja sitten stressaan, että ehdinkö soittaa neuvolaan ajoissa, kun en vielä tiedä alkuvuoden työaikoja! Onko muut jo varanneet neuvola-aikoja?

Moni oli saanut niistä pahoinvointi rannekkeista apua, hieno juttu! Itsellä ei varsinaista pahaa oloa ole, aamuisin yökkään kun avaan jääkaapin oven:)
 
Moi kaikille! Varovasti liityn mukaan minäkin. Plussan sain jo tosi aikaisin, 10 päivää oviksen jälkeen kuten viimeksikin. Laskettu aika olisi oviksesta laskettuna 19.8. Olen 33 v, odotan toista ja synnytyssairaala on luultavasti Naistenklinikka.

Mitään oireita ei närästystä lukuunottamatta oikein vielä ole, ja aikamoista tunteiden vuoristorataahan tämä on, kun jännittää, meneekö kaikki hyvin. Varasin varhaisultran vuodenvaihteeseen ja siellä sitten tulee ehkä vähän viisaammaksi :) Eka neuvola on samaan aikaan esikoisen 2-vuotisneuvolan kanssa 13.1.
 
Uskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne. Plussasin 6.12 ja nyt on menossa rv5. Pahaa oloa ei ole vielä esiintynyt mutta väsymystä senkin edestä :) Raskauslaskurin mukaan laskettu aika olis 13.8. Eka neuvola varattu ja se on tammikuun puolella.

Minäkin olisin kiinnostunut liittymään myös facebookin ryhmään:)
 
Moikka. Varovaisesti mukaan lähdössä eli plussattu on viime viikolla ja laskettu aika menkkojen mukaan laskettuna olisi 19.8.
eli ensimmäinen lapsi olisi tuloillaan ja ikää on 26v.

Vähän vaikea vielä käsittää että oikeesti raskaana... no toivottavasti sen tajuaa ennen synnytystä.
 
Heippa kaikille! Liitynpä minäkin mukaan vaikka tää elämä vähän hektistä onkin... :)

Viikonloppuna pärähti plussa testiin kuudennen raskauden kunniaksi, lapsia meillä siis neljä kpl, 3 poikaa (12/-04, 10/-06 & 3/-13) ja tyttö (1/-15).. (kolmas raskaus olikin tuulimuna)

Nyt la olis menkkojen mukaan 21.8. <3 testejä on tullut tehtyä useita kun eihän sitä kerrasta voi uskoa... ;)

Perheeseemme kuuluu lisäksi mies (35v) ja pari kisua... Itse olen 29v, lähihoitaja ammatiltani ja keikkaa teen kehitysvammaohjaajana eräässä kyläyhteisössä... :) yhessä oltu miehen kans 12 vuotta joista 9 kihloissa ja 7 naimisissa... <3

raskaudesta tietää ainoastaan muutama lähin ystävä sekä nuorimmaisen fb-ryhmiin olen asiasta kirjoitellut.. Näillä näkymin raskaus on pakko paljastaa jouluna kun jokatapauksessa porukat alkaa ihmettelemään kun en juo, enkä voi edes sanoa olevani kuskina kun joulua vietetään meillä kotona... :D

neiti86 / 29v / 21.8. / viides lapsi / phks

ps.älkää ihmetelkö tota mun nickiä, oon jo vuosia sitten tänne palstalle rekisteröitynyt enkä oo uutta profiilia jaksanu tehä...
 
Miksi olo on haikea ja surullinen? Eikö kaikki ollut kuitenkin hyvin siinä ultrassa :)

Onko kenelläkään aina ajoittain sellasia "menkkakipujen" kaltaisia oireita? Mulle tulee noin kerran vuorokaudessa, viime yönä heräsinkin siihen tunteeseen ja se valvotti noin tunnin verran.
 

Yhteistyössä