Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Biliga, post: 23909248, member: 69710"]</p><p>Onpas Miuskilla ollut hurjan kuuloinen tapaus, onneksi sulla on noin reippaat lapset!</p><p></p><p><strong>Isyyspakkauksen</strong> haluaisin tehdä, mut vielä ei siihen ole varaa. Olen jo suunnitellu ostavani siihen jonkun ruokalapun, tuttipullon, batteryä, sikari?, korvatulpat, lisävinkit ovat tervetulleita.</p><p></p><p><strong>Huuhteluainetta</strong> en käytä muutenkaan, ostin nyt vauvan vaatteiden pesua varten hajusteetonta pesuainetta. Ite tykkään, että omat pyykit saa tuoksua jollekin.</p><p></p><p><strong>Kirppareilla</strong> käyn sillon tällön, vauvalle en kylläkään oo ostanu sieltä mitään. Mulla ei mee oikein jakeluun, ku useat pyytää todella käytetyn näköisistä vaatteista monta euroa. Kyllä sillä hinnalla saa jo melkein uutta, varsinkin alennusmyynneistä.</p><p></p><p>Täällä oli myös vähän aikaa sitten <strong>karvagalluppia</strong>, johon itekin jo vastasin, mut vielä lisäys siihen. Nyt ku pitkästä aikaa meikkasin, huomasin, että minun ripset on kadonneet. Tai no on niitä, mut ennen raskautta ne oli pitkät ja nätisti kaartuvat, nyt ne on rumat, lyhyet töpöt. Jos mulla olis rahaa, kävisin laitattamassa ripsien pidennykset. </p><p></p><p>Ja karvoista pääsenkin sujuvasti <strong>omaan napaan</strong>... kävin sitte tänään kampaajalla. Ohjeena oli, että takaa voi leikata enemmän, edestä maksimissaan sentti. Hiusmalli mulla on siis ollut polkkatukka, joka on takaa lyhyempi ja edestä pitkä. Lopputulos on kauttaaltaan lyhyt, kynitty tukka, joka ei yllä enää edes kiinni. Onneks hiukset kasvaa, mut niin toivottoman hitaasti. Olin niin järkyttyny hiuksistani, että en saanut sanottua kampaajalle mitään. Ja yleensä minä kyllä uskallan antaa palautetta. No huomenna olis parit juhlat tiedossa, katotaan miten tuon kynityn karvakasan saa laitettua kuosiin. </p><p></p><p>Poikanen on myllännyt mukavasti mahassa. Se tykkää nyrkkeillä virtsarakon kanssa ja pyllyä on kiva työntää kylkiluihin. Tässä yksi ilta saunassa mieskin tunsi pienen pyllyn minun kylkiluiden vierestä. Ensi viikolla olisi taas neuvola, niitä on jo kahden viikon välein. Aijoo...miehen siskot muistutti, että mikäli vauva tulee isäänsä (ja sen puolen sukuun), se ei synny ajallaan, vaan huomattavasti myöhässä. Minä kun vähän toivoin, että poikanen syntyisi heinäkuun puolella.</p><p></p><p>Vielä muistin, että meillähän oli eka <strong>perhevalmennus</strong> tällä viikolla. Joo, no ei siitä kovin paljon jäänyt käteen. Terveydenhoitaja luki asiansa suoraan power pointilta aika innottomasti. Osallistujat toivoi käytännönläheisiä vinkkejä, mut niitä ei kyllä juurikaan tullu. Ainoa mulle hyödyllinen asia oli imetykseen liittyvä välineistö, miehelle luennosta oli ehkä muutenkin hyötyä. Mut sekin oli samaa mieltä, että erilaisella esitystavalla olisi voinut saada enemmän irti. Ensi viikolla on taas valmennusta, sillon aiheena on itse lapsi. Ja sit kolmas valmennus on tuolla Kysissä, jossa käydään synnytystä läpi.</p><p></p><p>Kylläpäs minä taas valitin. Pahoittelen!</p><p></p><p>Biliga ja poikann 31+4 (ei meinaa pysyä perässä viikoissa ja päivissä)</p><p></p><p>Pakko lisätä tää vielä...tätä kirjoittaessa paitani kastui ekan kerran jostain maidon tapaisesta...aika ällöä!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Biliga, post: 23909248, member: 69710"] Onpas Miuskilla ollut hurjan kuuloinen tapaus, onneksi sulla on noin reippaat lapset! [B]Isyyspakkauksen[/B] haluaisin tehdä, mut vielä ei siihen ole varaa. Olen jo suunnitellu ostavani siihen jonkun ruokalapun, tuttipullon, batteryä, sikari?, korvatulpat, lisävinkit ovat tervetulleita. [B]Huuhteluainetta[/B] en käytä muutenkaan, ostin nyt vauvan vaatteiden pesua varten hajusteetonta pesuainetta. Ite tykkään, että omat pyykit saa tuoksua jollekin. [B]Kirppareilla[/B] käyn sillon tällön, vauvalle en kylläkään oo ostanu sieltä mitään. Mulla ei mee oikein jakeluun, ku useat pyytää todella käytetyn näköisistä vaatteista monta euroa. Kyllä sillä hinnalla saa jo melkein uutta, varsinkin alennusmyynneistä. Täällä oli myös vähän aikaa sitten [B]karvagalluppia[/B], johon itekin jo vastasin, mut vielä lisäys siihen. Nyt ku pitkästä aikaa meikkasin, huomasin, että minun ripset on kadonneet. Tai no on niitä, mut ennen raskautta ne oli pitkät ja nätisti kaartuvat, nyt ne on rumat, lyhyet töpöt. Jos mulla olis rahaa, kävisin laitattamassa ripsien pidennykset. Ja karvoista pääsenkin sujuvasti [B]omaan napaan[/B]... kävin sitte tänään kampaajalla. Ohjeena oli, että takaa voi leikata enemmän, edestä maksimissaan sentti. Hiusmalli mulla on siis ollut polkkatukka, joka on takaa lyhyempi ja edestä pitkä. Lopputulos on kauttaaltaan lyhyt, kynitty tukka, joka ei yllä enää edes kiinni. Onneks hiukset kasvaa, mut niin toivottoman hitaasti. Olin niin järkyttyny hiuksistani, että en saanut sanottua kampaajalle mitään. Ja yleensä minä kyllä uskallan antaa palautetta. No huomenna olis parit juhlat tiedossa, katotaan miten tuon kynityn karvakasan saa laitettua kuosiin. Poikanen on myllännyt mukavasti mahassa. Se tykkää nyrkkeillä virtsarakon kanssa ja pyllyä on kiva työntää kylkiluihin. Tässä yksi ilta saunassa mieskin tunsi pienen pyllyn minun kylkiluiden vierestä. Ensi viikolla olisi taas neuvola, niitä on jo kahden viikon välein. Aijoo...miehen siskot muistutti, että mikäli vauva tulee isäänsä (ja sen puolen sukuun), se ei synny ajallaan, vaan huomattavasti myöhässä. Minä kun vähän toivoin, että poikanen syntyisi heinäkuun puolella. Vielä muistin, että meillähän oli eka [B]perhevalmennus[/B] tällä viikolla. Joo, no ei siitä kovin paljon jäänyt käteen. Terveydenhoitaja luki asiansa suoraan power pointilta aika innottomasti. Osallistujat toivoi käytännönläheisiä vinkkejä, mut niitä ei kyllä juurikaan tullu. Ainoa mulle hyödyllinen asia oli imetykseen liittyvä välineistö, miehelle luennosta oli ehkä muutenkin hyötyä. Mut sekin oli samaa mieltä, että erilaisella esitystavalla olisi voinut saada enemmän irti. Ensi viikolla on taas valmennusta, sillon aiheena on itse lapsi. Ja sit kolmas valmennus on tuolla Kysissä, jossa käydään synnytystä läpi. Kylläpäs minä taas valitin. Pahoittelen! Biliga ja poikann 31+4 (ei meinaa pysyä perässä viikoissa ja päivissä) Pakko lisätä tää vielä...tätä kirjoittaessa paitani kastui ekan kerran jostain maidon tapaisesta...aika ällöä! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 5 1 8
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Miten voi olla mahdollista että META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa?
40 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Tänään 00:35
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 00:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Tänään 00:08
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistunut vuodessa – taustalla turkulainen nastafirma Turvanasta, jonka osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan vaimo
Eilen 21:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Koko yhteiskunnan "taksiuudistus" käynnissä
Eilen 20:42
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 67
Aihe vapaa
2.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 51
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 39
Aihe vapaa
4.
Miten voi olla mahdollista että META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa?
Started by vierailija
40 min sitten
Luettu: 19
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
7 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
31 min sitten
Aihe vapaa
3.
40 min sitten
Aihe vapaa
4.
46 min sitten
Aihe vapaa
5.
Kasvanko kohta umpeen?
Latest: Johnny Appleseed
56 min sitten
Aihe vapaa
6.
K/B-komposti 2.0
Tänään 01:09
Aihe vapaa
7.
Valmiudessa olevat lännen yli 1500 ja Venäjän yli 1500 ydinasetta aiheuttavat harmagedonin
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 01:04
Aihe vapaa
8.
Tänään 00:57
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***
Bottom