Elokuiset 2023

vierailija
Melkein kuukausi mennyt edellisestä viestistä täällä. Edelleen kai raskaana :D Nyt ehkä 8+2 tai jotain sinnepäin. En ole vielä käynyt varhaisultrassa, vaikka piti käydä, mutta oon vaan lykännyt sitä... Oireita ei juurikaan ole, muuta kun rinnat on kipeät jos lapset osuu/painautuu niihin. Täytyisi varmaan soitella kuitenkin neuvolaan tässä piakkoin 😅 Ootteko te Jo käynyt?

Melkein kuukausi mennyt edellisestä viestistä täällä. Edelleen kai raskaana Nyt ehkä 8+2 tai jotain sinnepäin. En ole vielä käynyt varhaisultrassa, vaikka piti käydä, mutta oon vaan lykännyt sitä... Oireita ei juurikaan ole, muuta kun rinnat on kipeät jos lapset osuu/painautuu niihin. Täytyisi varmaan soitella kuitenkin neuvolaan tässä piakkoin Ootteko te Jo käynyt?
Tää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisään 😅

Moikka pitkästä aikaa!
Oon ollut viikolla töiden jälkeen tosi väsynyt, vähän kyl kaipais lomaa tähän väliin.😅
En oo myöskään pitkään aikaan kirjotellut, mutta muiden kuulumisia olen seuraillut.
Mulla on maanantaina eka ultra ja jos sielä kaikki kunnossa, niin mua kans kiinnostaa facebook-ryhmä.🙂
Harvoin sitä odottaa näin paljon, että viikonloppu olis ohi.😄

• Tykkää
Reactions: Iduli
Tää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisään
Mulla oli ensimmäinen neuvolakäynti jo tän kuun alussa eli soittele ihmeessä, varmaan sullakin eka käynti jo näillä näppäimillä ☺

Meillä niskapoimu-ultra 14.2, tänään kävin labroissa niitä varten.

Kiva jos facebook-ryhmä kiinnostaisi muitakin! Mä en muista täällä foorumilla käydä niin jää kirjoittelu täällä vähälle.

Kukas osaisi sen fb-ryhmän luoda?
Mulla ei ainakaan osaaminen riitä ryhmän luontiin, että on oikeasti oikeasti salainen ryhmä 🙈😄

Yhteistyössä