Voi, siihen ei oo enää pitkä aikaMulla on ens viikon pe nt-ultra, ja jos siel kaikki hyvin niin haluaisin kans mukaan facebook ryhmään
Tää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisäänMelkein kuukausi mennyt edellisestä viestistä täällä. Edelleen kai raskaana Nyt ehkä 8+2 tai jotain sinnepäin. En ole vielä käynyt varhaisultrassa, vaikka piti käydä, mutta oon vaan lykännyt sitä... Oireita ei juurikaan ole, muuta kun rinnat on kipeät jos lapset osuu/painautuu niihin. Täytyisi varmaan soitella kuitenkin neuvolaan tässä piakkoin Ootteko te Jo käynyt?
Mulla oli ensimmäinen neuvolakäynti jo tän kuun alussa eli soittele ihmeessä, varmaan sullakin eka käynti jo näillä näppäimilläTää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisään
Mulla ei ainakaan osaaminen riitä ryhmän luontiin, että on oikeasti oikeasti salainen ryhmäKiva jos facebook-ryhmä kiinnostaisi muitakin! Mä en muista täällä foorumilla käydä niin jää kirjoittelu täällä vähälle.
Kukas osaisi sen fb-ryhmän luoda?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"