Elokuiset 2022

Moikka ja onnea kaikille😍

Täällä tuli myös sunnuntaina plussattua. Mua jännittää kun tuo plussa on ihan kamalan tumma siihen nähden, et menkkojen alkuun oli vielä 5 päivää. Meillä on siis kaksosia aika paljon suvussa ja esikoisesta plussa oli samoilla päivillä paljon vaaleampi.

Varattiin jo varhaisultrakin😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Smone
Moikka ja onnea kaikille

Täällä tuli myös sunnuntaina plussattua. Mua jännittää kun tuo plussa on ihan kamalan tumma siihen nähden, et menkkojen alkuun oli vielä 5 päivää. Meillä on siis kaksosia aika paljon suvussa ja esikoisesta plussa oli samoilla päivillä paljon vaaleampi.

Varattiin jo varhaisultrakin
Onnea! 😍

Onpa jännää nähdä sitten myöhemmin tuleeko yksi vai kaksi! Milloin teillä on varhaisultra? 😊
 
Uskaltaudunkohan minäkin tänne. Tein ekan plussatestin sunnuntaiaamuna, lahjasoluilla liikkeellä ja virallinen testipäivä tulossa vasta perjantaina. Mutta kolme päivää testi on nyt ihan tummaa viivaa jo piirtänyt, eli kai siihen vähän uskaltaa jo uskoa.
Itsellä 5v. tausta lapsettomuushoidoista, joten hurjalta tuntuu, jos nyt olisi onnistunut!
 
vierailija
Maanantaina ensimmäinen plussa koskaan! 😍 Pari vuotta olemme yrittäneet.
Neuvolaan soitin tänään, ensi viikolle sain jo ajan, missä varmistetaan, että pieni on oikeassa paikassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Smone
vierailijaSosuli
Onnea plussista kaikille!

Kai se on itekin uskottava, että raskaana ollaan! Perjantaina testi näytti vielä negaa, tänä aamuna testiviiva ihan yhtä vahva kuin kontrolli eli ns. "leffaviivat". Uskomatonta ja ihanaa! ❤

Melkein vuosi ehdittiin yrittää, seuraavan kierron jälkeen olisin ollut (taas) lapsettomuusneuvolaan yhteydessä. Ihanaa kun ei tarvitse!

Olisin halunnut varhaisultraan mutta aikoja ei ole.. Harmittaa mutta minkäs teet. Muistaakseni ensimmäisellä neuvolakäynnillä kuitenkin sydänäänet kuunnellaan, onhan sekin jotain. Nyt kun vielä ymmärtäisi että tämä on totta ja soittaisi sinne neuvolaan.. 😁
 
  • Rakkaus
Reactions: pioni89 ja Smone
Tein viimeviikon torstaina plussan ja ollaan oltu miehen kanssa hämmennyksestä, ilosta ja ihmetyksestä pökkyrällä. Tietysti kun raskaus vasta näin alussa ja kyseessä esikoinen niin pientä huoltakin on ilmassa. Mutta ennenkaikkea vaikka kaikki on uutta ja jännittävää niin olo on onnellinen! Laskettu päivä näyttäisi olevan 8.8.2022. Onnittelut kaikille plussaajille!
 
  • Rakkaus
Reactions: Smone
Moikka! Ilmoittaudun mukaan, silläkin uhalla että lähden huomenna maitojunalla takaisin. 😁
Plussasin tänään Pc:llä haamun, jonka jälkeen tein digin joka näytti raskaana 1-2. Laskettu aika menkoista laskettuna 10.8. mutta on ovulaation mukaan 14.8.
Niin ja ruskeaa vuotoa on nyt tuhruttanut kolmatta päivää. Saa nähdä miten käy. Tarrasukkia kaikille! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Smone
Moikka! Ilmoittaudun mukaan, silläkin uhalla että lähden huomenna maitojunalla takaisin.
Plussasin tänään Pc:llä haamun, jonka jälkeen tein digin joka näytti raskaana 1-2. Laskettu aika menkoista laskettuna 10.8. mutta on ovulaation mukaan 14.8.
Niin ja ruskeaa vuotoa on nyt tuhruttanut kolmatta päivää. Saa nähdä miten käy. Tarrasukkia kaikille!

Samalla lailla täällä plussa tuli viime perjantaina! Tosi haaleana oli viiva liuskassa, mutta samana päivänä tehty digi näytti 1-2. Nyt oon testaillut vahvistuuko, niin hyvin jo parin päivän kuluttua haaleasta oli jo selkeästi punaiset viivat. 🥰 Vaikka edelleen toki jännittää, pysyykö matkassa loppuun asti. Niin erilainen ollut tämä raskauden alku mitä esikoisesta, vaikka toki vasta ihan alussa ollaan. 😄
 
  • Tykkää
Reactions: Liljah
vierailijaSosuli
Onkos muilla jo raskausoireita?

Mun rinnat räjähtää ja on kosketusarat, pitää ihan miettiä mitä voi laittaa päälle. Ja väsyttää, oon ollu monena iltana jo 9 aikaan nukkumassa. 😅 Mut nautin joka aamu kun herään vielä hyvään oloon, esikoisesta oli kauheat pahoinvoinnit.

Haluatteko tehdä jotain listausta tähän keskusteluun osallistujista?😊 Esim. Laskettu aika, nimimerkki, mones lapsi tms?
 
Käpyläinen
Täällä myöskin rinnat kipeät painettaessa, mutta ei onneksi muuten! Lisäski valkovuoto runsasta niin, että välillä luulen, että menkat sittenkin alkavat. Pahoinvointi alkaa iltaisin 4-5 aikaan, väsyttää myös kovasti 9-11 välillä vaikka aiemmin olin yökukkuja ja meni aina lähemmäs yhtä että pääsin nukkumaan. Näiden lisäksi toisinaan alavatsassa todella kovat krampit. Laskettu aika olisi 5.8. ja kyseessä esikoinen. Jännittävää!
 
Semmoisia (vielä) kevyitä pahoinvoitiaaltoja on nyt tullut muutamana päivänä. Alkoi dpo7-8 välisenä yönä. Heräsin siis kahtena yönä keskellä yötä etovaan oloon. Testissä ei sillon vielä näkynyt mitään ja ajattelin että ei kai se raskausoire voi vielä olla jos ei testissäkään näy. Mutta nyt samanlaista on alkanut olemaan plussan aikoihin pitkin päivää. Pläräsin muistiinpanoja kuopuksen ajoilta ja silloin plussan aikaan oli samanlaisia pahoinvointiaaltoja jotka loppuivat sitten pian ja alkoivat muutaman viikon päästä ”oikeana” raskauspahoinvointina. Esikoisesta taas ei ollut vielä näin alussa pahoinvointia ollenkaan, mutta sitten rv 6 alkoi ja se olikin ihan kamalaa ja kesti lähes koko raskauden.
Mitään muita oireita ei vielä ole. Tai no kohdussa on semmoista kutinaa ja nippailua.
 
  • Tykkää
Reactions: Smone
Mulla myös hetkellisiä etomisen tunteita, mutta selkein oire on tosi kova väsymys ja unelias ja vähän kuumeinen olo kokoajan. Helposti tulee tosi kylmä. Alavatsa on ihan pallona iltapäivisin ja iltaisin.
Mulla taitaa olla nyt viikkoja 4+3.
 
  • Tykkää
Reactions: Smone
Mulla oireina tällä hetkellä vilu, väsymys, nälkä ja vessassa ravaaminen. Viikot nyt jotain 5+2 oviksesta laskettuna. Välillä sellaisia menkkamaisia kipuja, tosin paljon pienempiä ja vähemmän mitä esikoisesta. Jotenkin niin paljon erilaisempi ollut tämä alkuraskaus, kun oireita paljon vähemmän. Pakostakin miettii, onko kaikki ok 🙈
 
vierailija
Täälläkin yks plussannut! Eka haalea viiva tuli testiin jo viime torstaina, mutta viikkoja on vähän vaikea arvioida. Lopetin pillerit lokakuun viimeisenä päivänä, eikä kerennyt tulla menkkoja ollenkaan ennenku tärppäsi. En ois ihan heti uskonu, että näin nopeasti mutta ihanaa toki!

Eka neuvola ois joulun välipäivinä, missä myös ultrataan. Viikkoja silloin suunnilleen 8+ jotakin.. 🥰

Onnea kaikille plussanneille!
 
  • Rakkaus
Reactions: Smone
vierailija
Täällä myös juuri plussattu, 5+2 olisi laskujen mukaan. Vielä en ole neuvolaan soitellut, varhaisultraa mietin josko varaisi..
Vointi todella hyvä, vähän viluttaa ja rintoja aristaa. 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Smone

Yhteistyössä