Mahtavaa! Lisää elokuisia!
Joo, olisi mukava, että kaikki tänne ilmoittautuneet pääsisivät FB-ryhmään mukaan, vaikka osa tulisikin vasta np-ultran jälkeen.
@Marlauri n arvioima ryhmäkoko on oikein hyvä, eiköhän sekin jousta
täällä kun ensin tutustuu, niin on kurja, jos jää ulkopuolelle tai porukka jakaantuu. Yritetään vetää yhtä köyttä koko porukalla, eikö? <3
Itse ainakin sain esikoisen ajalta ystäviä, jotka kulkee edelleen matkassa mukana.
Yhdestä tuli jopa toisen lapsen kummi.
Testin tein tosi ajoissa, kun oireena oli käsittämätön v*tutus.
Myös etova olo alkoi jo 3+3. Onneksi pahin ruotsinlaiva-olotila meni viikossa ohi. Väsymys on pahin. Nukun yleensä päikkärit illalla sohvalla ja yöunet vielä päälle. Ihan eri olotila kuitenkin kuin aiemmissa rakkauksissa. Niissä olin elämäni kunnossa alusta saakka. Joko nyt tulee poika tai ikä vaikuttaa
yks jännä oire on maidon nousun tunne rinnoissa. Tätä tulee päivittäin, varsinkin jos vähänkin käy kylmä viima.
Olo on kyllä ihan raskautuneen oloinen. Ymmärrän hyvin
@neilikkaruusu a, itsekin varmistelin raskautta viikon ajan. Ehkei noin 23 testiä voi olla väärässä
ei kovin ekologista, mutta oli pakko nähdä vahvistuuko haamut vai ei.
Varhaisultran varasin yksityiselle. Lähinnä, kun olin gyne-ajan varannut tarkistusta varten. Plussasin samana päivänä, kun aika olisi ollut, joten siirsin ajan ultraksi. Mulla on yksi keskeytynyt km takana ennen tyttöjä, joten haluan varmistaa, että alkio on oikeassa paikassa. Ultra on viikoilla 6+3. Toive sykkeen näkemisestä siis on <3
Mulla on ollut selässä snadi probleema ja siinä kipulääkitys, joten soitin neuvolaan heti plussan jälkeen, jotta voin konsultoida neuvolalääkäriä. Toki juttelin yksityisellä ennen raskauden yritystä lääkärin kans, mut nyt pitää siirtyä sit julkiselle puolelle tän suhteen. Samalla sitten ehdottivat, että varataan aika. Kolmen viikon päästä eli 18.12. On eka käynti. Just vuosi sitten vedettiin ex-miehen kanssa yläfemmat, et tuo aikakausi on ohi ja taas mennään
Päätin, et kaikesta epävarmuudesta huolimatta aion iloita tästä raskaudesta. Vähän googletellut tulevia hankintoja ja pohtinut millaiset rattaat jne sitä hankkii sitten. Onko muut yhtä fiiliksissä?
Oletteko kertoneet jo raskaudesta muille? Parhaat ystävät toki tiedotin heti, mutta muuten odotellaan sinne turvallisemmille viikoille. Töissä kerron vasta keväämmällä.
Mukavaa sunnuntaita<3