Elokapinalliset hengailevat Jussi Halla-ahon kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
– Keskustelua käydään nähtävästi siitä, että pitääkö ihmisillä olla oikeus osoittaa mieltään. Ei se ole se kysymys. Kysymys on siitä, pitääkö ihmisen noudattaa lakia osoittaessaan mieltään, ja onko hänellä oikeutta esimerkiksi tukkia liikennettä osoittaessaan mieltään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Halla-Aho kommentoi Iltikseen sitä kuvaa.

HALLA-AHO kertoo, että on mielenkiintoista käydä kuuntelemassa sellaisia ihmisiä, joiden kanssa on eri mieltä. Hän on aikaisemmin kritisoinut Elokapinan tiesulkuja.

– Ihmisten kannattaisi pelätä toisiaan vähän vähemmän. Minun on vaikea ymmärtää sitä, että Elokapina-porukka tästä on nyt mennyt sekaisin, että minä olen pysähtynyt heidän mielenosoitukseensa.


– Mun mielestä on yksinomaan positiivista, jos ihmiset menevät myös oman kuplansa ulkopuolelle välillä kuuntelemaan, Halla-aho sanoo.
 
Aivan oikein tehty. Riehumaanko sen Jussin olisi sinne pitänyt mennä suomenlippu kainalossa? Jussi on siinä asemassa, että hän jos kuka voi mennä juuri moikkaamaan eloapinoita, poseerata kuvassa hymy korvissa ja toivottaa mukavaa mielenosoitusta... ja jatkaa samaa poliittista työtään, jota muutenkin tekee. Ja eikä Jussi ihmisiä vihaa. Aika harva meistä laitaoikean tyypeistä ihmisiä vihaa, en vihaa minäkään. Se ajettu politiikka ei tarkoita sitä, että tuonne pitäisi lähteä räkimään "väärin ajattelevien" niskaan ja soittamaan suuta. Tuota valitettavasti eräät kansallismielisyyttä ajavat toki tekevät (pieni porukka), mutta ei todellakaan Jussi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Aivan oikein tehty. Riehumaanko sen Jussin olisi sinne pitänyt mennä suomenlippu kainalossa? Jussi on siinä asemassa, että hän jos kuka voi mennä juuri moikkaamaan eloapinoita, poseerata kuvassa hymy korvissa ja toivottaa mukavaa mielenosoitusta... ja jatkaa samaa poliittista työtään, jota muutenkin tekee. Ja eikä Jussi ihmisiä vihaa. Aika harva meistä laitaoikean tyypeistä ihmisiä vihaa, en vihaa minäkään. Se ajettu politiikka ei tarkoita sitä, että tuonne pitäisi lähteä räkimään "väärin ajattelevien" niskaan ja soittamaan suuta. Tuota valitettavasti eräät kansallismielisyyttä ajavat toki tekevät (pieni porukka), mutta ei todellakaan Jussi.
Mutta kyllä poliitikko saa olla tarkkana, mihin valokuviin suostuu.

Ja varsinkin se, että nostaa peukkua jossain vihreiden mielenosoituksen valokuvassa, on vaarallista.
Jos vielä naamansa näytti siinä kuvassa niin - no joo, mut mä oisin näyttäny alapeukkua...
 
vierailija
Kauheeta, nyt se sitten tuli tämäkin nähtyä....Jussista tuli kapinallinen
Siksiköhän hän ei haluaa enää jatkaa puheenjohtajanakaan??? Järkyttävää! Toivottavasti muistaa juodaa lasipullosta juomansa!
Jussilla on teini-ikäisiä lapsia. Mielenosoittajissa on myös alaikäisi.ä.
Suuri todennäköisyys, että osallistujissa on monelle tuttuja henkilöitä.
Hyvällä asialla ovat. Toivottavasti Senatintorilla ukkonen ja vesisade eivät aiheuttaneet harmia.
Jos olisi asiaa kaupungille kävisin katsomassa mielenosoitusta.
Tunnen myötähäpeää tämän palstan kirjoituksista. Tuskin Jussi allekirjoittaa herjaavia ja loukkaavia kirjoituksianne.
Sote meni kirkkaasti läpi ukkosen jyrinässä.
Tämän palstan änkyrät ovat asiasta ihmeen hiljaa.
 
Jussilla on teini-ikäisiä lapsia. Mielenosoittajissa on myös alaikäisi.ä.
Suuri todennäköisyys, että osallistujissa on monelle tuttuja henkilöitä.
Hyvällä asialla ovat. Toivottavasti Senatintorilla ukkonen ja vesisade eivät aiheuttaneet harmia.
Jos olisi asiaa kaupungille kävisin katsomassa mielenosoitusta.
Tunnen myötähäpeää tämän palstan kirjoituksista. Tuskin Jussi allekirjoittaa herjaavia ja loukkaavia kirjoituksianne.
Sote meni kirkkaasti läpi ukkosen jyrinässä.
Tämän palstan änkyrät ovat asiasta ihmeen hiljaa.
Kylläpä sulla on raskasta olla täällä palstalla päivästä toiseen, kuinka sä hyvä ihminen kestät? :cautious: Ota vitamiinia, se auttaa.

Tällä palstalla on varmaan kovimmat Jussi-fanit koskaan, joten turha sun uhota mitä Jussi allekirjoittaisi ja mitä ei.
Ja mulle Jussi ei ole poliitikkoa kummempi, joten mä kritisoin myös häntä, vaikka suurimmaksi osaksi tykkään.

Ja joskus kirjoitin semmoisista harmaista, jotka itse on rajoittuneita ja yksioikoisia keskustelijoita, mutta jotka heittää "tylyttäviä" kommentteja ja ampuu liian kovilla muka toruakseen, ja sit kaikkien pitäis olla paskat housussa kun täti vähän jyrähtää:

-"häpeäisit/etkö osaa hävetä"
-"myötähäpeä"
-"sinulla on musta/ruma sielu".
-"valehtele vähemmän"


-Hui kauheeta, ihan pelottaa....
 
Jussilla on teini-ikäisiä lapsia. Mielenosoittajissa on myös alaikäisi.ä.
Suuri todennäköisyys, että osallistujissa on monelle tuttuja henkilöitä.
Hyvällä asialla ovat. Toivottavasti Senatintorilla ukkonen ja vesisade eivät aiheuttaneet harmia.
Jos olisi asiaa kaupungille kävisin katsomassa mielenosoitusta.
Tunnen myötähäpeää tämän palstan kirjoituksista. Tuskin Jussi allekirjoittaa herjaavia ja loukkaavia kirjoituksianne.
Sote meni kirkkaasti läpi ukkosen jyrinässä.
Tämän palstan änkyrät ovat asiasta ihmeen hiljaa.
Onneksi ''meitä'' ei herjata täällä ikinä.
Et tarvitse erikseen syytä mennä paikanpäälle, mä menisin jos kannattaisin heitä, vaikka ei olisi asiaa kaupungille.
En usko, että tarvitsemme myötähäpeääsi, mutta tunne aivan rauhassa ja mehän emme Halla-ahon puolesta voi tietää mitä hän allekirjoittaa, eikö?
Hieno ele Jussilta muuten mennä paikan päälle, koska monet uskovat hänenKIN olevan rasisti ja mitä muita kivoja nimityksiä perussuomalaisten kannattajille nyt ikinä on annettu...ja ajatella, meni paikan päälle polkupyörällä, eikä näyttävästi autolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu ja Echo
Mutta kyllä poliitikko saa olla tarkkana, mihin valokuviin suostuu.

Ja varsinkin se, että nostaa peukkua jossain vihreiden mielenosoituksen valokuvassa, on vaarallista.
Jos vielä naamansa näytti siinä kuvassa niin - no joo, mut mä oisin näyttäny alapeukkua...
Olen vahvasti toista mieltä. Koska joka ikinen kuvan nähnyt ja Jussin tietävä tajuaa, että Jussi ei ole tuolla kannattamassa mitään, niin nimenomaan mitään alapeukkuja, keskisormia tai kieltä ei pidä mennä näyttämään. Niin tekemällä noin älykäs kaveri asemoi itsensä mielenosoittajien alapuolelle, antaa ymmärtää että mielenosoitus harmittaa häntä ja että mielenosoitusta tulee vastustaa (=koska sillä on merkitystä johonkin).

Kääntäen tämä toimii tismalleen juuri päin vastoin: koska jokainen Jussin tietävä todellakin tajuaa, ettei hän ole tuolla kannatusmielessä, niin ”leikkimällä mukana” hän asemoi ja lokeroi itsensä näiden yläpuolelle. Toiset ovat siellä käsittääkseni ihan tosissaan ja vakavissaan, mutta Jussi-boy tulee sinne ohikulkumatkalla poseeraamaan ja näyttämään peukkua. Tähän olisi voinut vielä Jussi pistää jonkun one-linerin median kuullen: ”no olettehan te lutuisia, pakko se on myöntää”, tai vastaavaa. Toiminalla näin hän antaa ymmärtää mielenosoituksen olevan lähinnä harmiton vitsi, jolla ei ole merkitystä mihinkään.

Toi pointti varmaan aukeaa sulle Echo? Ymmärrän kyllä, että se vieressä rääkyvä ”suomi ensin-porukka” mikä lie, ei tätä varmaankaan oikeasti tajunnut. Ihan snadisti vaatii syvempää ajattelua, että hiffaa, joten ei valitettavasti ole kaikkien pla kakkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olen vahvasti toista mieltä. Koska joka ikinen kuvan nähnyt ja Jussin tietävä tajuaa, että Jussi ei ole tuolla kannattamassa mitään, niin nimenomaan mitään alapeukkuja, keskisormia tai kieltä ei pidä mennä näyttämään. Niin tekemällä noin älykäs kaveri asemoi itsensä mielenosoittajien alapuolelle, antaa ymmärtää että mielenosoitus harmittaa häntä ja että mielenosoitusta tulee vastustaa (=koska sillä on merkitystä johonkin).

Kääntäen tämä toimii tismalleen juuri päin vastoin: koska jokainen Jussin tietävä todellakin tajuaa, ettei hän ole tuolla kannatusmielessä, niin ”leikkimällä mukana” hän asemoi ja lokeroi itsensä näiden yläpuolelle. Toiset ovat siellä käsittääkseni ihan tosissaan ja vakavissaan, mutta Jussi-boy tulee sinne ohikulkumatkalla poseeraamaan ja näyttämään peukkua. Tähän olisi voinut vielä Jussi pistää jonkun one-linerin median kuullen: ”no olettehan te lutuisia, pakko se on myöntää”, tai vastaavaa. Toiminalla näin hän antaa ymmärtää mielenosoituksen olevan lähinnä harmiton vitsi, jolla ei ole merkitystä mihinkään.

Toi pointti varmaan aukeaa sulle Echo? Ymmärrän kyllä, että se vieressä rääkyvä ”suomi ensin-porukka” mikä lie, ei tätä varmaankaan oikeasti tajunnut. Ihan snadisti vaatii syvempää ajattelua, että hiffaa, joten ei valitettavasti ole kaikkien pla kakkua.
No joo tajuan pointtisi, mutta mä pistäisin Jussin yläpeukun semmoisen hyväntuulisuuden piikkiin pj-juttujen takia, eli "jippii ei enää pj-hommia, iso painolasti lähti harteilta ja nyt voi hymyillä vaikka elohipeillekin kun on huolet pois."
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
vierailija
Onneksi ''meitä'' ei herjata täällä ikinä.
Et tarvitse erikseen syytä mennä paikanpäälle, mä menisin jos kannattaisin heitä, vaikka ei olisi asiaa kaupungille.
En usko, että tarvitsemme myötähäpeääsi, mutta tunne aivan rauhassa ja mehän emme Halla-ahon puolesta voi tietää mitä hän allekirjoittaa, eikö?
Hieno ele Jussilta muuten mennä paikan päälle, koska monet uskovat hänenKIN olevan rasisti ja mitä muita kivoja nimityksiä perussuomalaisten kannattajille nyt ikinä on annettu...ja ajatella, meni paikan päälle polkupyörällä, eikä näyttävästi autolla.
Miten rasistisuus liittyyy Elokapinaan?
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mutta kyllä poliitikko saa olla tarkkana, mihin valokuviin suostuu.

Ja varsinkin se, että nostaa peukkua jossain vihreiden mielenosoituksen valokuvassa, on vaarallista.
Jos vielä naamansa näytti siinä kuvassa niin - no joo, mut mä oisin näyttäny alapeukkua...
Mun mielestä Jussi teki juuri oikein.
Ihmisiä on aivopesty uskomaan perussuomalaisista jo pitkän aikaa vaikka mitä shaibaa ja nyt Jussi hämmensi soppaa toimimalla täysin päinvastoin...hienosti tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: Ärsyttävä tyyppi

Yhteistyössä