Elohiiri kiusana

Onko muita joilla olisi elohiiri riesana? Hetken oli itsellä jo helpompaa, nyt taas kiusaa... :\| Lihakset tuppaavat olemaan jumissa, ja stressiäkin välillä. Ne taitavat olla osasyynä??? Voiko esim. Flunssa altistaa elohiirelle? :/ Kertoisitteko kokemuksia...

Moi Pimpula, kyllä jumissa olevat niska- ja hartialihakset aiheuttavat elohiiren. Kannattaisi käydä hierojalla. Alkuun voisit kokeilla esim. Mobilatia ja pyydät jotain hieromaan tai hierot itse. Jos oikein paha kipu ja jumitus, niin Buranaakin voi ottaa. Ja sitten haet tuota magneesiumia apteekista. B-vitamiinistakin voisi olla hyötyä, kun on hermovitamiini.

rivera
Myös näön tarkastus voi olla paikallaan, väärät lasit tai lasien huono kunto voi aiheuttaa elohiiren.
(itselläni lasien kovapinnoitus oli mennyt huonoksi ja "aaltoilevaksi", se rasitti silmiä -> koko ajan elohiiri ja väsyneet silmät)

Nosto.
Mulla on elohiiri ollut silmässä monta kertaa ja sitten suunpielessä oli vuosia sitten mulla elohiiri mistä mua kiusattiin koulussa aina.Mikä auttaa elohiireen,osaako kukaan sanoa?

Yhteistyössä