ELLOS on paska paikka, ellos on mahdoton!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaaa päähän

Vieras
Koko päivän yrittänyt laittaa tilausta menemään. Aina käy herjaamaan, että tekninen virhe tai jotain muuta. Ois ollut kiva saada tilaukseen pojalle sadehaalari, et sille ois ollu käyttöö nyt tällein lopputalvesta/keväällä.. Ei se lapsi sitä kesällä tarvitse!! Ärsyttää ihan oikeesti. Ei kyllä ole muutenkaan hyvää sanottavaa siintä puljusta. Joskus ollut ongelmia tili jutun kanssa niin, että maksuttanut multa liikaa ja en meinannut saada rahojani pois sieltä! Ja sinne kun soittaa niin venäläiset puhuu hooono soooomi ja ei tiedä mistään mitään. argh.. nyt ajattelkin sen maksaa heti, niin ei olisi tuota ongelmaa. Mutta kun ei toimi!! Pitäiskö siintäkin antaa jo palautetta??

Ja onko teillä antaa mitään muuta paikkaa, josta sellaisia haalareita voisi ostaa/tilata?

Alkuperäinen kirjoittaja ottaaa päähän:
Koko päivän yrittänyt laittaa tilausta menemään. Aina käy herjaamaan, että tekninen virhe tai jotain muuta. Ois ollut kiva saada tilaukseen pojalle sadehaalari, et sille ois ollu käyttöö nyt tällein lopputalvesta/keväällä.. Ei se lapsi sitä kesällä tarvitse!! Ärsyttää ihan oikeesti. Ei kyllä ole muutenkaan hyvää sanottavaa siintä puljusta. Joskus ollut ongelmia tili jutun kanssa niin, että maksuttanut multa liikaa ja en meinannut saada rahojani pois sieltä! Ja sinne kun soittaa niin venäläiset puhuu hooono soooomi ja ei tiedä mistään mitään. argh.. nyt ajattelkin sen maksaa heti, niin ei olisi tuota ongelmaa. Mutta kun ei toimi!! Pitäiskö siintäkin antaa jo palautetta??

Ja onko teillä antaa mitään muuta paikkaa, josta sellaisia haalareita voisi ostaa/tilata?

ja silti tilaat sieltä??????????????

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja ottaaa päähän:

ja silti tilaat sieltä??????????????

No tuon sadehaalarin takia. Himonnut sitä lapselleni ihan liian kauan ja nyt tuli hinku saada sellainen. En muuten kyllä kyseiseen puljuun haluisi mennä. Sinne sivuille menin ainoastaan sen takia, muuta vaatetta en edes katsonut enkä katso.

Kyllä ihan samaa mieltä tosta elloksesta. Mä otin sieltä vielä joskus sen Ellos-"tilin", enkä sillon tyhmänä tajunnut että ihan helvetinmoista korkookin ne ottaa! Oon ajatellu maksella noi velat pois mahd.isois erissä (sillon ku mahollista) ja sitten jättää koko puljun omaan arvoonsa. Toisekseen ei ne ole mun mielest edes kovin laadukkaita ne tuotteet siellä..

Just. Mä tilasin myös Ellokselta ,ja odotin kovasti tuotettani,tuli tänään kirje ,että tuote on loppunut. Todella outoa ,koska tuotetta oli silloin vielä kun tilasin sitä puhelimessa.Katsoin sivulta. Olen ollut 1980-luvulta Ellos asiakas . Välillä tietty en oo tilannut mitään . olen todella pettynyt. minulle kaupattiin tilalle sellasta erilaista tuotetta ,joka ei ollut mieleeni tekniikaltaan.En minä halua maksaa turhasta,edellinen tuotteeni meni rikki jota ei voi korjata. Mutta koska maksan tuotteesta ,toki haluan valita sen itse.

Alkuperäinen kirjoittaja kura:
Mun piti kanssa tilata kurahaalari jota tarvittaisiin nyt, niin toimitus on 25. huhtikuuta.. Haalarissa vielä paksu fleecevuori joten on liian paksu toukokuulle.

just meinasin kommentoida samaa. mä tosin tilasin sen jo viime kuussa. jos on kovin kesäistä huhtikuussa, niin palautan sen.

eihän noista lumista tiedä, vaikka vielä kesäkuulla laskettais mäkeä.

Joo, maksapa tuotteesi tilaushetkellä ja menepä vaihtamaan jo maksettu tuote toiseen samanlaiseen ja hintaiseen.
Saat huomata että tililläsi näkyykin varattua summaa jo maksetusta mutta vaihtoon menneestä tuotteesta toistamiseen.

Ellokseen soitettuani sieltä seliteltiin (välisanoja "oikeesti" käytettiin paljon) kuinka "oikeesti he ovat palauttaneet minulle 10 euroa ja oikeesti sitä nyt kuitenkin varattua summaa ei veloiteta" jne.
Kysyin, eikö tililläni pitäisi heidän "rahan palautuksensa" vuoksi olla 10 euroa enemmin eikä suinkaan vähemmin, (olihan tuote muiden samanaikaisten tilausten mukana aikaa sitten maksettu) jolloin alkoi varsinainen rykiminen "oikeesti" sanan säestämänä.

Tileiltä (ilman asiakkaan tilauksia) voidaan siis mennä varailemaan jo kertaalleen maksettua summaa palautetusta ja vaihtoon tarkoitetusta tuotteesta.
Summaa ei kuulema veloitettaisi, sanoja lainatakseni "se vain menee heillä niin".
Kiva jos firmat voivat mennä asiakkaiden tileille varailemaan milloin mitäkin summia.

Jos olisin vain palauttanut tuotteen ja täyttänyt lapun jossa kysytään tilinumeroa jonne palautetun tuotteen summa maksetaan, olisi kaikki ollut ok, raha olisi tullut tilille ja sillä selvä.

Nyt tapahtunutta, aiheetonta varausmaksua varten ei kuitenkaan tarvinut tilinumeroitaan laitella vaan se tapahtui omatoimisesti.

Kympin tilauksista on turha yrittää heidän vedota mitään sillä pienin toimitettava tilaussumma on 25 euroa.

mäkin oisin halunnut sen haalarin,mutta huhtikuun lopuksi ihan turha. Nythän se ois loistava!

Tänään ei ainakaan varmaan tilaukset toimi kun kaikki tilailee niitä ticketin takkeja ale-koodeilla....

mullakin ilmoitti niin kauan teknistä vikaa, että älysin tietoja syöttäessäni jättää henkkarikohdan tyhjäksi ja täytin vain tähdillä merkityt pakolliset kohdat.

Minä aion myös tilata tuon sadehaalarin pojalle, mutta vasta ensi syksyksi ja kevääksi. Vuosi sitten tilasin tätä talvea varten. Odottelen vain hyviä tarjouksia. Paras tähän asti -50 %.

Yhteistyössä