ellos huijaa, olkaahan tarkkana

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt asiakas
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt asiakas
Olen jo pitkään ollut elloksen tilaaja, ilman minkäänlaista ongelmaa. Tilasin tammikuussa noin 350 euron edestä tavaraa ja olen aina saanut maksuni laskulla. Nyt tuli sitten lasku tilauksesta huimien korkojen kanssa ja maksutavaksi oli muuttunut tili. Ellokselta kovasti väitetään että olen itse tiliksi muuttanut mutta kun en ole. Olkaahan varovaisia kun tilaatte ja tarkastakaa aina että maksutapa on oikea, tämä taitaa olla elloksen uusin keino hankkia rahaa, korkojen kera.
Liekkö syy ettei syöpävakuutukset myy niin kuin ajateltu on...
Varovaisuutta siskot ja veljetkin!!
 
***
Niillä on muistaakseni joku raja, jonka jälkeen sulle tulee sinne automaattisesti tili. Mä näytin puljulle persettä jo kauan sitten, kun mulle ilmaantui myös yks kaks tili, enkä todellakaan ollut ostanut niin paljolla kuin raja tuolloin oli. Halusin nimenomaan ostaa laskulla.
 
Hmmmms
Kyl mulle just tuotiin postista kotiinkuljetuksella elloksen paketti. Tosin, pettynyt olin minäkin. Tilasin kolme mattoa, jotka näyttivät kuvissa yksivärisiltä, kaksi vaaleanpunaisilta ja yksi vaaleanharmaalta. Matot olivat siis karvalankamattoja. Todellisuudessa vaaleanpunaiset matot olivat tummanpunaisia joissa oli seassa valkoisia karvoja ja vaaleanharmaa oli tummanharmaa, jossa oli seassa vaaleanharmaita karvoja. Lisäksi matot olivat todella ohutpohjaisia, eli ne eivät edes pysy suorassa tavallisessa käytössä.
 
"säästäjä"
Tyytyväinen olen, shoppailen aina "alen loppurysäyksen" aikaan jolloin sieltä saa hävyttömän halvalla merkkituotteita. Ostan sieltä siis samoja merkkejä mitä urheiluliikkeet myy: Puma, Adidas, Viking jne.
 
minnee
Ellos nostaa tilin saldorajaa myös, jolloin korot nousevat riippumatta siitä, minkä verran tilillä on maksettavaa. Eli jos maksettavaa on vaikka 200 ja saldoraja 300 korkoa menee vähemmän, kuin jos saldoa on samat 200 mutta saldoraja on vaikka 600.
 
"vierailija"
ei automaattisesti muutu,olen kuulemma itse muuttanut. Ei sit saa muutettua laskuksi sitä kumminkaan. Hyvähän se on asiakkaan viaksi laittaa. Varovaisuutta kumminkin
 
"vieras"
Jos ystävällisellä asenteella ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin eivätköhän ne korjaa tilanteen. Pitää vain antaa mahdollisuus, nolaamatta henkilökuntaa. Kuten missä tahansa asiakaspalvelutilanteessa.

Itsellä on vuosien varrella tullut väärää tavaraa, jäänyt maksettua tavaraa pois jne. Mutta aina on tilanne nopeasti korjattu kun olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun tiedustellen avoimin mielin onko joku erehdys tapahtunut :)
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa

Yhteistyössä