Elloksesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jensson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jensson

Uusi jäsen
13.04.2010
3
0
1
Tilasin perjantaina Ellokselta tyttärelleni Ticket to heaven musta / kukkakuvioisen kumipuvun ja ihan normaalisti tilaushommeli eteni, tuli tilausvahvistukset yms..

Tänään sitten kävin seku vain katsomassa "tilanteen" ja tätä tilausta ei löytynyt omilta sivuilta lainkaan! Soittelin tieten asiakaspalveluun että WTF!? ja siellä hoono soomi täti loppujen lopuksi osasi kertoa, että minulle on tänään lähetetty kirje, jossa kerrotaan ettei sitä tuotetta ole enää saatavilla. Miksi ihmeessä se tilaus piti kokonaan poistaa, olisivat vaikka siihen kirjanneet että "ei olee" tai meilillä!

Noo, tilasin sitten punaisen (vaikka se musta olis ollu niin ihana) mutta kyllä hämmästyttää kummastuttaa, kun yks kaks katoaa koko tilaus vaikka niitä pukuja nettisivujen mukaan piti olla!

Onko muille käynyt samoin? Ärsyttävää!

Elloksella on nykään tosi huono palvelu, asiakaspalvelu ulkoistettu jonnekin Viroon tms. Nettisivuilla näkyy tuotteita, joita ei sitten oikeasti olekaan saatavilla. Tilauksen tehtyään saa sitten arvuutella, että mitähän sieltä tulee jos tulee ollenkaan. Jos erehtyy tilaamaan jollain tarjouksella tyyliin "tilaa 50 eurolla ja saat tilaukse postikuluitta + päiväpeiton kaupan päälle", niin sitten kun osaa tuotteista ei ollutkaan saatavilla, veloitetaankin ne postikulut ja päiväpeiton sijaan tulee aamutossut.

Ei tee mieli tilata sieltä yhtään mitään, kun ei oikeasti tiedä saako tilaamiaan tuotteita. Ja kyse ei ole satunnaisesta "oho, just pääsi loppumaan", vaan siitä, että nettisivut laahaavat koko ajan jäljessä. Tilasin esim. parit housut ja tuli vähän väärää kokoa. Soitin asiakaspalveluun, jossa eivät ymmärtäneet mitään ja sanoivat, ettei housuja enää ole tarjolla, eikä niitä tule. Kappas, niitä on VIELÄKIN nettikaupassa eri värejä ja kokoja, vaikka silloin 2 kk sitten aspa väitti, ettei ole. Nyt minulla on sitten pikkaisen liian isoja housuja, kun oli kova tarve ja malli oli muuten hyvä, mutta kokoa pienemmätkin olisivat menneet. Eli olisin ihan hyvin voinut vaihtaa pienempään kokoon. Että enpä enää tilaa sieltä yhtään mitään.

Minäkin olen lopettanut Ellokselta tilailun.. Ensinnäkin ne niiden sivut ei toimi laisinkaan, olen kokeillut eri servereillä mutta aina siellä on jokin tekninen virhe.

Viimeinen niitti oli se kun paketin sisältö ei vastannut lainkaan sitä mitä olin tilannut! Kuitenkin paketin mukana tulleessa "tilauserittelyssä" oli lueteltu ne tuotteet mitkä olin tilannut, ilmeisesti joku muu oli saanut minun pakettini sitten. Kyllä otti hieman kaaliin tuollainen, todella tasotonta toimintaa! Taisin muuten pitää jonkun kaitaliinan tms mikä siinä paketissa oli, eihän ne voineet tietää mitä olivat minulle lähettäneet kun lista ei vastannut sisältöä. Eikä kukaan ole sen perään kysellytkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Palvelutaso romahtanut.

Juu niin on :( Harmittaa kun siellä on kuiten aina niin mukavia alennuksia, toikin puku -40% kun maksavat kuiten kaupassa vähintään tuon 55e..

Ja asiakaspalvelussakaan ei tunnuta kunnolla suomea ymmärtävän, kauan mie tinkasin ennen ku täti tajusi mikä mulla on hätänä :laugh:

Elloksen sivut on aika epäselvät ja lisäksi siellä on ihan karkeita virheitä "sivua ei voi näyttää" jne..

Lisäksi kun erehdyin tekemään pienen tilauksen, nyt postilaatikko täytyy joka päivä tai vähintään joka viikko tulevista ellos mainoksista, välillä oikeasti tulee peräkkäisinä päivinä postia. Yritin saada asiakaspalveluun mainosposti estoa, sähköpostia ei löytynyt mistään, "lähetä kysymys linkki" ei tunnistanut asiakasta, lopulta kuitenkin tuli ilmoitus että viesti lähetetty, toivottavasti se meni perille ja mainokset saadaan loppumaan, ei ole ekologista tuollainen! =(

Yhteistyössä