elloksen paketin hakeminen siwasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulle tuli viesti että paketti on noudettavissa siwasta mutta siinä ei ole mitään tunnusta millä se haetaan niin kuin postissa oli niin meenkö vaan siihen kassalle ja sanon että mulle on tullut paketti ellokselta? ja henkilötunnuksen perusteellako ne löytää sen sieltä takahuoneesta?

Onko Jotex samaa puljua? Kun yritin sieltä tilata niin paketti ei oliskaan tullut lähimpään postiin vaan lähimpään siwaan? Milloin se on muuttunut tollaseks ja miksi?

Ellokselta postin kautta tulevissa on se koodi, mutta jos tilaa niin että se tulee matkahuollon kyydeillä niin siinä ei ole sitä koodia. Eli sinulle se on tullut niin.
Joo, ja ei ole matkahuolto siwassa, ei ele meilläkään mutta siwa on niiden matkahuoltopakettien pienempien niiden siis noutopaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huono juttu minusta:( Lähin posti olis muutaman kilometrin päässä ja nyt jos tilaisin niin paketti olis 30 kilometrin päässä:(

Sama juttu täällä, paitsi että lähin asiamiesposti olisi vain 500 metrin päässä. En enää siis tilaa Ellokselta, kuten eivät varmaan monet muutkaan maalaiset. Maalla ei yleensä Siwoja, Valintataloja tai Matkahuoltoja ole. Olen lähettänyt sähköpostilla ainakin 2 viikkoa sitten jo kysymyksen aiheesta Ellokselle, eivät ole vaivautuneet edes vastaamaan. Tai sitten ovat hukkua purnaussähköposteihin. Aika paljon asiakkaita kuitenkin varmasti tällä muutoksellaan menettävät.

Meillä lähin noutopaikka oli Valintatalo, josta meille matkaa bout 200 m, kun taas Posti on n. 4 km päässä :) Hyvä juttu minusta! Vähän muutoksia tuohon postin monopoliin...

Onko Jotex samaa puljua? Kun yritin sieltä tilata niin paketti ei oliskaan tullut lähimpään postiin vaan lähimpään siwaan? Milloin se on muuttunut tollaseks ja miksi?

Joo, Jotex on samaa puljua, pakettia ei enää saa postiin. Muutos on tullut ihan hiljattain, oliskohan Huhtikuun alusta tai jotain.

Huono juttu minusta:( Lähin posti olis muutaman kilometrin päässä ja nyt jos tilaisin niin paketti olis 30 kilometrin päässä:(

Sama juttu täällä, paitsi että lähin asiamiesposti olisi vain 500 metrin päässä. En enää siis tilaa Ellokselta, kuten eivät varmaan monet muutkaan maalaiset. Maalla ei yleensä Siwoja, Valintataloja tai Matkahuoltoja ole. Olen lähettänyt sähköpostilla ainakin 2 viikkoa sitten jo kysymyksen aiheesta Ellokselle, eivät ole vaivautuneet edes vastaamaan. Tai sitten ovat hukkua purnaussähköposteihin. Aika paljon asiakkaita kuitenkin varmasti tällä muutoksellaan menettävät.

Just samaa ajattelin että asiakkaita menettävät:( Minä en ainakaan tilaa enää sieltä:( Jos siwa olis lähempänä mutta 30 kilometriä sentään matkaa:(

Just samaa ajattelin että asiakkaita menettävät:( Minä en ainakaan tilaa enää sieltä:( Jos siwa olis lähempänä mutta 30 kilometriä sentään matkaa:(

Niinpä, siinä menee koko postimyynnin idea, jos tavarat pitää hakea (ja mahdollisesti) palauttaa jostain matkan päästä, eivätkä enää tulekaan omaan lähipostiin. Pitäkööt siis kioskinsa. Ärsyttää kun jatkuvasti lähettävät mainoksia kotiin, mutta eivät vastaa siihen sähköpostiini. Huonoa asiakaspalvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Tämä siis 2008 toukokuussa eli ainakin vuoden tämä systeemi on ollut käytössä, varmaan kauemminkin?

Systeemi on voinut olla pitempäänkin postitoimitusten rinnalla olemassa, mutta tämä on ihan tuore muutos ja huononnus, että pakettia ei enää halutessaan saa postiin.

Yhteistyössä