Ellokselta hiljattain tilanneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Onko teillä muilla ollut ongelmia laskutuksen kanssa?

Mulle ei ole tullut ainuttakaan laskua helmi-maaliskuisista ostoistani, tiliasiakas olen ollut aina mutta nyt tosiaan pitkästä aikaa tilasin.

Netissä lukee omissa tiedoissa kyllä että xx verran on tilillä maksamatta, ja huomautuskuluja kertynyt.

Olen jo viime kuun alusta asti seurannut kun siellä lukee aina se seuraava laskutuspäivä, ja odotellut postia - mutta mitään ei tule. Sivuilla ei ole viitettäkään jolla voisi maksaa.

Laitoin pari viikkoa sitten ekan kerran sähköpostilla kysymystä asiasta ja tänään uudelleen kun ei ole vastausta tullut (aiemmin ovat vastanneet suht pian).

Mikähän mättää? Ellen olis sattumalta tuolla sivuilla käynyt omia tietoja katsellessa, en olis edes muistanut että maksamattomia on.

*ei jaksa eikä voi soitella aspaan nyt*

Eipä ole ollut tuollaisia ongelmia. Juuri tänään tuli uusi lasku, jossa näkyi myös 17.4 palautetut tuotteet.. Korko vaan on ihan pirullinen :|

Ottaisin sitten asiakaspalveluun yhteyttä vaikka spostitse, jos ei voi soittaa. En tahtoisi maksaa turhia euroja :$

Kai se on pakko kohta soittaa jos eivät vastaa.

En mä päästä luottotietoja menemään, mutta ei se tuskin ole ihan laillistakaan kun eivät kerran laskuja lähetä.

Joskus aiemmin tosiaan ei ollut mitän ongelmia :/

Yhteistyössä