ellit - laske ihannepainosi

• Viestiketjun aloittaja no huhhuh
  • Ensimmäinen viesti
no huhhuh
koittakaas, ei ole pitkä testi.

mitä mieltä tuloksesta? minusta antaa turhan paljon armoa, sen mukaan minun pitäisi saada pari kiloa lisää jotta olisin ihannepainossani... minun mielestäni pari pitäisi vielä saada pois.

vieraana
No mulle tarjoaa sellaista painoa, että painoindeksi on just ja just 20 ja tästä, mihin oon lähes tyytyväinen, tarttisi tiputtaa vielä liki 10 kiloa! Justiinsa...

oo-kei
Mun pituus on 171 ja laitoin toivepainokseni 70 kg.. (koska painan nyt aika paljon enemmän.. ja tiedän pystyväni pitämään tuon painon 70 kg ja koen sen mukavaksi itselleni). Kuitenkin tuo tarjoaa ihannepainokseni 61 kg????? Jonka olen painanut joskus... ?? en oikeasti edes tiedä milloin.. joskus ala-asteella varmaan.. En aikuisena kuitenkaan koskaan noin vähän.

pläski
Alkuperäinen kirjoittaja oo-kei:
Mun pituus on 171 ja laitoin toivepainokseni 70 kg.. (koska painan nyt aika paljon enemmän.. ja tiedän pystyväni pitämään tuon painon 70 kg ja koen sen mukavaksi itselleni). Kuitenkin tuo tarjoaa ihannepainokseni 61 kg????? Jonka olen painanut joskus... ?? en oikeasti edes tiedä milloin.. joskus ala-asteella varmaan.. En aikuisena kuitenkaan koskaan noin vähän.
Mä olen saman pituinen ja mulla tarjoaa 70kg. Mikä ihmeen laskuri tuo muka on :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja oo-kei:
Mä olen saman pituinen ja mulla tarjoaa 70kg. Mikä ihmeen laskuri tuo muka on :LOL:
Mulle antoi ihannepainon (ookein) suuremmaksi ja olen lyhyempi.

hellsbells
Noh.. Mulle tarjoo 50kg ihannepainoks. Se oliskin ihan ok. Mutta tajusin että kylläpä mulla paino sahaa! Enimmillään olen painanut 75kg (olin kylläkin raskaana) ja alimmillaan 40kg. Nyt painan 60kg, ja 50kg pitäis painaa.. :D

anne
Anataisi painoa vielä reilu kilon lisää. Mut eihän ne numerot ole tärkeää, vaan se mitä näkyy. Kiinteetä lihasta saisi olla vaikka kuinka monta kiloa, nuo vyötäröllä hyllyvät makkarat ne päähän ottaa.

w
Mun pitäisi tuon mukaan lisätä painoa 5kg 890g. Silloin painaisin enemmän kuin koskaan (raskautta ei lasketa) ja bmi olisi 21. Ei kiitos, olen tyytyväinen tähän painoon. Tämä sopii minulle.

Fleur de la Cour
Mä sain ihannepainoksi 63,25 kiloa. Itse en ole asiasta samaa mieltä, painan nytkin vähemmän ja haluaisin edelleen painaa vähemmän nykyisestä painostanikin. Olen 170 senttiä pitkä. Jos painan tuon 63 kiloa niin tunnen itseni turvonneeksi possuksi. Painoindeksi oli siinä 21 paikkeilla, minusta 20 olis mulle parempi, 19 myös joskus ollut, silloin olin mukavan kokoinen, mut toki nuorempi ja nyt ei enää onnistuis, kuihtuneelta näyttäis silloin.

tiu
Alkuperäinen kirjoittaja kddsa:
koittakaas tuota laskuria, tulee vähän eri mittoja...

http://web4health.info/fi/answers/ed-dia-weight-ideal.htm
jaahans, tavotteeks 52kg..... johan on... ehkä sitten kun olen synnyttäny, ja rv on 17 :D nyt on painoa 69kg... sais ol enintään 63 normisti :D ihan positiivista.. ton saan kyllä aikaseks :)

Yhteistyössä