Ellit ennustukset palstalaiset

  • Viestiketjun aloittaja Gretag
  • Ensimmäinen viesti
Gretag
Hei olen +45 lapseton nainen, joka ei saa lapsia. Minulle tuotti iloa oma pikku mystinen ellit ennustusten vaihdot palsta. Täällä on vain ikävä muistutus vaikeista vuosista (vauva laskureineen ym). Minne olette menneet? Aatsille muuten terveisiä. Kiitos kivasta viestistäsi. Oletko löytänyt parempaa foorumia?
 
vierailija
Niinpä, olen seurannut ennustuksia yli 10v ja mukava lukea vanhoja juttuja välillä. Mistä nyt lukea tietoa ja kokemuksia ennustajista? Vanha keskustelu pitäisi saada takaisin!
 
vierailija
Hei olen +45 lapseton nainen, joka ei saa lapsia. Minulle tuotti iloa oma pikku mystinen ellit ennustusten vaihdot palsta. Täällä on vain ikävä muistutus vaikeista vuosista (vauva laskureineen ym). Minne olette menneet? Aatsille muuten terveisiä. Kiitos kivasta viestistäsi. Oletko löytänyt parempaa foorumia?
Moikka! Sama homma, ollaankin sun kanssa tuttuja annan vaihdoista. Pitäs löytää uusi mesta, seurataan täällä miten etenee ja ehdotetaan itsekin, jos mieleen tulee. Suomi24 on ainut, jonka itse keksin. Joku ehdotti Tiede-lehten palstaa, siellä on samankaltaisia aiheita, tiedettä tai ei ;).
 
vierailija
Okei Ellit-palstalaiset. Se on suomi24, siel tavataan - tulkaa sinne, siellä on samat aiheet jo valmiina kuin Elleissä oli. Sinne mahtuu. Ylläpitö ei tänne niitä näytä laittavan...
 

Yhteistyössä