M
mamma
Vieras
Mielipiteitä kiitos, kumpi on kauniimpi nimi Ellen vai Elle? Kumman valitsisitte näistä kahdesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:Itse valitsisin Ellen. Elle nimestä tulee lähinnä mieleen lehti tai vaatemerkki, Ellen taas kuullostaa nimeltä. Tämä siis minun mielipiteeni...
Alkuperäinen kirjoittaja mie :onko ellen miten yleinen nimi suomessa? en tiedä muita kuin ellen jokikunnaksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie :onko ellen miten yleinen nimi suomessa? en tiedä muita kuin ellen jokikunnaksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja n:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:Itse valitsisin Ellen. Elle nimestä tulee lähinnä mieleen lehti tai vaatemerkki, Ellen taas kuullostaa nimeltä. Tämä siis minun mielipiteeni...
näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:Elle. Kumpin on kyllä kauniita ja kansainvälisiä...
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:meidän leikkipuistossakin viilettää pikkuisia Elleneitä.
Nätti nimi,mutta ei taas niin kiva jos joka toisella.
Ellen muuta keksi, niin olkoot sitten EllenMikä ihmeen muotinimi siitä Ellenistäkin on nyt tulossa...?!
Rasittaa kun kaikkien pitää kopioida samat nimet mitä löytyy kastetut-palstalta.