Elle Tens -laite synnytyksessä, kokemuksia kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ElleTens
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ElleTens

Uusi jäsen
27.02.2013
2
0
1
Jos tällä puolella saisi vastauksia? :D

Ostin juuri tällaisen laitteen omaksi kun vuokralaitteet olivat varattuna kaikki. Pitänee itsekin ryhtyä vuokraajaksi kun noin paljon kysyntää! :D

Onko auttanut kunnolla avautumisvaiheessa?
Toivoisin mahd vähälääkkeistä synnytystä ja siksi haluaisinkin tällaisen laitteen avustamaan kivuissa. :) En ole mikään läälevastainen, mutta jos saisi edes vähän lääkkeetöntä apua.

Tens on aivan turha, en suosittele kenellekään. Sen idea ilmeisesti on sattua enemmän kuin supistukset, jotta hetkeksi ajattelee jotain muuta kuin supistuksia. Minulla on tähän helpompi ratkaisu, ja mitään laitteitakaan ei tarvitse. Pyydät vai miestäsi vetelemään sinua avokämmenellä naamaan, ja unohtuuhan se avautumiskipu hetkeksi.

Tens on aivan turha, en suosittele kenellekään. Sen idea ilmeisesti on sattua enemmän kuin supistukset, jotta hetkeksi ajattelee jotain muuta kuin supistuksia. Minulla on tähän helpompi ratkaisu, ja mitään laitteitakaan ei tarvitse. Pyydät vai miestäsi vetelemään sinua avokämmenellä naamaan, ja unohtuuhan se avautumiskipu hetkeksi.
Lähinnä luiden rikkoontuminen saisi sen kivun ehkä "unohtumaan", ei mikään litsari.

Mulla supistukset tuntuivat selässä ja tykkäsin laitteesta. Auttoi mielestäni hyvin kipuihin. Ilokaasun niin ihan turhaksi, hoitaja totesi että jos hengitystekniikka on oikea ei ilokaasusta juurikaan ole apua. Olin myös ammeessa. Kipua se ei mielestäni lievittänyt mutta rentoutti kyllä muuten.

Yhteistyössä