Elizabeth Pantleyn kirja

Heippa,
Kuinka moni äiti on lukenut ja käyttänyt Pantleyn / pehmeä matka höyhensaarille kirjan oppeja. Meillä 3,5 kk tyttö ja luin kirjan. Tyttö nukkuu omassa sängyssä hyvin ja syö muutaman kerran yössä. Ainut "ongelma" on, että yöllä saattaa joskus kähistä ja annan tutin. Mietin vaan, että onko tutti kohtalo tovereita. Ajattelin, että vielä en ainakaan ala mitään vöyhöttää vierrottamisen kanssa kun kuitenkin hyvinä öinä nukkuu noin 4h putkeen. Eihän ne unet meillä aikuisillakaan aina ole niin laadukkaita kun elämässä tapahtuu :)

Meillä on muuten tutteli käytössä.... eli pulloillaan....

Uudet vuodet äitit
 
mulla lukeminen kesken...miten tarkkaan pidi unipäiväkirjoja?mulla pakkaa nuo yölliset kirjottamiset jäämään kun ei jaksa tihruttaa sit enää kun poika nukkuu pimees...onko mitään hyötyä jos vaan luen kirjan läpi enkä kirjais niit unia etc...?! olen ihan alkumetreillä lukemisessani!
 
Sitä unipäiväkirjaa ei tarvitse/saa kirjata kuin 10 päivän välein. Huomaat edistymisesi sitä kautta :) Ja siinä taidettiinkin sanoa, että voi poimia itselle sopivat keinot kirjasta. Kaikkia ei ole välttämätöntä toteuttaa.

Ja kaikki tietysti tekee niin kuin katsoo parhaaksi! =)
 
juu sen tiesin et 10pv ajan...kiitti kun valasit mietteitäni,nyt voin rauhassa jatkaa lukua "panikoimatta" unipäiväkirjoja...jos ei tuloksia synny niin sitte täytyy tarkkailla niit päiväkirjoi... :saint:
 

Yhteistyössä