Elisa-juttua puineille..

"vieras"
huijari mikä huijari.. epämiellyttävä ihminen. Olisi alkuunsa sanonut, etä tarrina on fiktiivinen. Tarinassa ja sanomassahan ei ole mitään vikaa, mutta tapa tuoda se esille on säälittävä.
 
"mä"
[QUOTE="vieras";26922733]huijari mikä huijari.. epämiellyttävä ihminen. Olisi alkuunsa sanonut, etä tarrina on fiktiivinen. Tarinassa ja sanomassahan ei ole mitään vikaa, mutta tapa tuoda se esille on säälittävä.[/QUOTE]

Sitähän se on alusta asti sanonut. Fiktiivinen tarina, joka pohjautuu todellisiin henkilöihin. Mikä tuossa lauseessa on niin pirun vaikea ymmärtää?
 
---
Eikös se ole väittänyt niitä blogeja aidoiksi? Huvittaa kyllä, miten siinä ''miksun'' blogissa oli kehuttu minttua ja nyt paljastuukin, että minttu oli itse luonut blogin.
 
"vieras"
[QUOTE="mä";26922799]Sitähän se on alusta asti sanonut. Fiktiivinen tarina, joka pohjautuu todellisiin henkilöihin. Mikä tuossa lauseessa on niin pirun vaikea ymmärtää?[/QUOTE]

no eihän ole... sanonut. Sehän väitti blogeissa tosissaan että häntä on pyydetty kirjoittamaan Elisan tarina. Ja nyt ei siis ole edes Elisaa eikä sen iskää joka kirjoitti ne kommentit muka.. Huijausta siis
 
ällö
Maku meni. Asiasta kyllä kirjoittaa, mutta boikotoin ko. kirjoittajaa jatkossa.
Ajattelin, että motiivina olisi ollut asian tuominen esille, mutta vaikuttaa siltä, että motiivina on ollut pelkkä raha ja julkisuus + mukana jotain melkein sairaaksi luokiteltavaa.
 

Yhteistyössä