Elisa ja S-bonus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aliise

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
2 082
1
36
Valaiskaahan nyt kaikkitietävät palstalaiset,että eikö Elisalta saa puhepaketeista S-bonusta?Va onko siellä sama systeemi ku Soneralla eli ei saa.Vaihdoin loppukesästä elisalle eikä kertaakaan ole bonusta tullut.Ois kai se myyjäkin voinut ton mulle kertoa :kieh:

mulle kävi sama juttu, ja kun soitin ja tiedustelin asiaa, niin oho, mikäs kun ei ole mennytkään ja seli seli, ja jälkeenpäinhän niitä ei enään saa..ja edelleenkään ei ole näkyny!! en jaksa enään vatvoo kyseisen firman kanssa mistään, joten kun maaliskuussa kytky-kauppa lusittu, vaihtuu kyllä firma.

Alkuperäinen kirjoittaja nuppu86:
Soita sinne ja valita asiasta.. :o

Mietin vaan että kehtaanko soittaa jos ymmärsin väärin...Olin ennen soneran asiakas ja siellä ei saanut plussaa muuta kuin sen puhepaketin ylimenevistä minuuteista.Tosin plussajärjestelmä nyt muutenkin on ihan pyllystä...Mut olis ollut kiva että se myyjä ois tästä kertonut,en kyllä ylitä noita minuutteja.

Ootko maksanut laskusi aina ajallaan?
Mun kaverille kävi kans niin kun oli Elisan netti ja puhelin liittymä ja ihmetteli kun bonuksia ei tule.
Niin sanoitti asiakaspalveluun ja sieltä sanoivat että jos on eräpäivästä yksikin päivä kun maksu myöhästyy niin ei tule bonuksia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mun kaverille kävi kans niin kun oli Elisan netti ja puhelin liittymä ja ihmetteli kun bonuksia ei tule.
Niin sanoitti asiakaspalveluun ja sieltä sanoivat että jos on eräpäivästä yksikin päivä kun maksu myöhästyy niin ei tule bonuksia. :/

Maksan laskut samantien ku laatikkoon tipahtaa.Oisko se sit siitä että maksan ne liian ajoissa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Maksan laskut samantien ku laatikkoon tipahtaa.Oisko se sit siitä että maksan ne liian ajoissa? :D

Ok. =)

Juu ei se varmaan siitä ole että maksat liian ajoissa. :D :flower:

Bonusta Elisa Matkapuhelinliittymästä
Voit saada Bonusta
- normaalihintaisista kotimaan matka- ja videopuheluista
- teksti- ja multimediaviesteistä
- datasiirrosta
- Elisa Paketti -sopimuksen puhepaketista sekä sopimukseen kuuluvan laitteen kuukausimaksusta
- Elisa Mobiililaajakaistapaketin kuukausimaksusta

näin lukee elisan netti sivuilla eli pitäis bonusta tulla...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Bonusta Elisa Matkapuhelinliittymästä
Voit saada Bonusta
- normaalihintaisista kotimaan matka- ja videopuheluista
- teksti- ja multimediaviesteistä
- datasiirrosta
- Elisa Paketti -sopimuksen puhepaketista sekä sopimukseen kuuluvan laitteen kuukausimaksusta
- Elisa Mobiililaajakaistapaketin kuukausimaksusta

näin lukee elisan netti sivuilla eli pitäis bonusta tulla...

Eli soitto huomenna elisalle :kieh: Siis kaikki jäänyt saamatta,elo-syyskuussa ton laitoin :headwall:

Ihan paska toi Elisa, olen kolme kerta ilmoittanu että koko perheen puhelinlaskuista pitää tulla s-bonusta, joo me ollaan laskut maksettu. niillä ei vaan hommat hoidu. Vaihtasin muualle jos ei olis niin iso homma. Tosi huono palvelu

Alkuperäinen kirjoittaja elisan asiakas:
Ihan paska toi Elisa, olen kolme kerta ilmoittanu että koko perheen puhelinlaskuista pitää tulla s-bonusta, joo me ollaan laskut maksettu. niillä ei vaan hommat hoidu. Vaihtasin muualle jos ei olis niin iso homma. Tosi huono palvelu

Jännä juttu kun olen ollut Elisan asiakas kymmenen vuotta, ja aina olen saanut hyvää palvelua. Myös S-bonusjuttu onnistui heti, kun netin kautta numeron heille ilmoitin. Mutta joka firman kohdallahan on niitä, jotka kummasti ovat ihan aina ja joka kerta saaneet huonoa palvelua, ja toiset eivät koskaan.

Yhteistyössä