Elina Nurmi erosi :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Lehti:
Elina Nurmi erosi
3.1.2009 7:15

Malli ja ex-missi Elina Nurmen parisuhde on ohi, kertoo Ilta-Sanomat.
Elina Nurmen tytär Fanny syntyi lokakuussa 2007.
Elina Nurmen tytär Fanny syntyi lokakuussa 2007. (KARI PEKONEN)

Lehden mukaan Nurmi ja hänen avopuolisonsa Leo erosivat joulupyhinä.

- Kyllä, olemme eronneet. Olemme miettineet asiaa muutamia viikkoja, joten tämä on ollut harkittu päätös, Nurmi kertoo Lehdelle.

Pariskunnan yhteinen tytär Fanny syntyi viime vuoden lokakuussa. Tyttären syntymän jälkeen kaunotar kuitenkin sairastui syvään masennukseen. Joulukuun puolivälissä Nurmi kertoi Iltalehdelle pahimman olevan jo ohi.

- Tapaan psykologia säännöllisesti ja käyn terapiassa viikoittain. Se on ollut tosi suuri apua. Voin jutella siellä mistä tahansa, ja siellä käsitellään nimenomaan minun tuntemuksiani, sairauttani ja mielentilaani, Nurmi kommentoi kolme viikkoa sitten.

Nurmi on vuoden 2005 Miss Suomen ensimmäinen perintöprinsessa.

IL
Kerro kaverille Lisää Facebook-sivustolle Lisää Delicious-sivustolle Lisää MySpace-sivustolle
 
parissa viikossahan kannattaa tosiaan päättää hajottaako perheensä. Siinähän on ehditty jo tehdä vaikka ja mitä asian "pelastamiseksi" :headwall:

Kyllä jos meille kriisi tulis,ni toivosin et koitettas pikkasen kauemmin tehdä asialle jotain. Eri asia jos ois väkivaltasta tai jotain vastaavaa,ni sit kakski viikkoo ois liikaa.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
parissa viikossahan kannattaa tosiaan päättää hajottaako perheensä. Siinähän on ehditty jo tehdä vaikka ja mitä asian "pelastamiseksi" :headwall:

Kyllä jos meille kriisi tulis,ni toivosin et koitettas pikkasen kauemmin tehdä asialle jotain. Eri asia jos ois väkivaltasta tai jotain vastaavaa,ni sit kakski viikkoo ois liikaa.
öö pari viikkoa on eri asia kuin muutamia viikkoja. ja lehdissä tuskin kerrotaan koko eroprosessia. turha täällä sivusta arvostella, kun ei oikeasti tiedetä asiasta yhtään mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
parissa viikossahan kannattaa tosiaan päättää hajottaako perheensä. Siinähän on ehditty jo tehdä vaikka ja mitä asian "pelastamiseksi" :headwall:

Kyllä jos meille kriisi tulis,ni toivosin et koitettas pikkasen kauemmin tehdä asialle jotain. Eri asia jos ois väkivaltasta tai jotain vastaavaa,ni sit kakski viikkoo ois liikaa.
öö pari viikkoa on eri asia kuin muutamia viikkoja. ja lehdissä tuskin kerrotaan koko eroprosessia. turha täällä sivusta arvostella, kun ei oikeasti tiedetä asiasta yhtään mitään.
samaa mieltä
 
vieras
Voi hemmetti teitä naiset.. Jos liian nopeesti erotaan, on se paha asia, mutta esim jos perheessä on pahoja ongelmia, niin sitten ihmeteltäisiin, miksi on jäänyt miehen luo ja käsketään "jättämään se sika"
 
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
mua ei henkilökohtaisesti tuon Elinan ero kiinnosta, mutta miksi käy niin että ensin seurustellaan monta vuotta ja heti kun syntyy lapsi niin erotaan.. :/
No taisi kyllä melkein heti tulla raskaaksi kun alkoivat seukata. Missiaikoina oli vielä eri mies.
 
twd
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
mua ei henkilökohtaisesti tuon Elinan ero kiinnosta, mutta miksi käy niin että ensin seurustellaan monta vuotta ja heti kun syntyy lapsi niin erotaan.. :/
Siksi, kun lapsen syntymä muuttaa sitä parisuhteen dynamiikkaa todella paljon.
 
vieras
Voihan olla, että tuo ero on kytenyt jo pitkään.. Ja mistä tietää vaikka heidän välillään hiertäneet ongelmat ovat pahentaneet/aiheuttaneen tuon masennuksen.. Nyt kun on päässyt pahimman yli, niin jaksaa ehkä jo miettiä elämää ilman tuota avopuolisoa ja tuntea olevansa onnellisempi omillaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
mua ei henkilökohtaisesti tuon Elinan ero kiinnosta, mutta miksi käy niin että ensin seurustellaan monta vuotta ja heti kun syntyy lapsi niin erotaan.. :/
ehkä se suhde on kestänyt sillä vanhalla kaavalla.mutta kun tulee muutoksia, vastuuta alkaa rakoilemaan.
joo toivon kanssa etei liian helpolla eroa.
 
surullista
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
mua ei henkilökohtaisesti tuon Elinan ero kiinnosta, mutta miksi käy niin että ensin seurustellaan monta vuotta ja heti kun syntyy lapsi niin erotaan.. :/
Tätäpä minäkin mietin... Eikö jaeta yhdessä vauva-arkea ja sitä "taakkaa"? Tai sitten eletään vaan ruusunpunaisissa pilvissä eikä tajuta yhtään mitä lapsentulo vaatii..

Annetaan liian helposti periksi ja unohdetaan parisuhde kokonaan..

Elinalla samanikäinen tyttö kuin minulla, ihan itkettää ajatus että meillä olisi samanlainen erotilanne!! :( Ei ikinä, kiitos.
 
pottu
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Joopa joo. Sellasta se on kun tekee liian nuorena lapsen. Vähän tulee vastoinkäymisiä niin ero tulee.
Ei saa yleistää, ihan yhtälailla vanhemmatkin eroo. Ja noi lehdet nyt muuntaa jutun miten vaan, viittaan siis tähän "muutaman viikon harkinta-aikaan". Minä ainakin olen eroa suunnitellut omassa päässäni jo vuoden, sitten kun miehelle kerron niin ei siinä sit enää toista vuotta mietitä.

 
huoh
Tuo Elina Nurmi kaikkinensa saa karvat pystyyn. Kukaan ei muista mitään neljän vuoden takaista perintöprinsessaa, kuten ei kolmen vuoden takaistakaan tai edes vuoden takaista. Miksi juuri tuosta yhdestä on tehty lööppijulkkis?

Aiemmin oli Iltalehden lemmikki, miksi Ilta-Sanomatkin lähti samaan kelkkaan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä