V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olemme mieltyneet nimeen Eliaja tulee olemaan meidän vauvan nimi. Mitä pidätte.
Alkuperäinen kirjoittaja xy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olemme mieltyneet nimeen Eliaja tulee olemaan meidän vauvan nimi. Mitä pidätte.
Alkuperäinen kirjoittaja xy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olemme mieltyneet nimeen Eliaja tulee olemaan meidän vauvan nimi. Mitä pidätte.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja xy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olemme mieltyneet nimeen Eliaja tulee olemaan meidän vauvan nimi. Mitä pidätte.
tää mun mielstä kertoo jo kaiken!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ihan nätti nimi, mutta varaudu selittämään useasti onko kyseessä tyttö vai poika.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ihan nätti nimi, mutta varaudu selittämään useasti onko kyseessä tyttö vai poika.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ihan nätti nimi, mutta varaudu selittämään useasti onko kyseessä tyttö vai poika.
te oletta uskomattomia. Minun ei ole koskaan tarvinu selittää et kummalle kuuluu. Poijan nimi piste.
Alkuperäinen kirjoittaja aattelin heti että tyttö:Mä taas luulin, että on tyttö. Kaverilla on tyttö Elea, joten siksi yhdistin.
En oikeen ymmärrä, miksi näitä nimiä pitää vääntää, niin että yksi kirjain muutetaan (yleensä i-kirjaimeksi) ja sitten se on nimi???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ihan nätti nimi, mutta varaudu selittämään useasti onko kyseessä tyttö vai poika.
te oletta uskomattomia. Minun ei ole koskaan tarvinu selittää et kummalle kuuluu. Poijan nimi piste.
No anteeks vaan, mutta musta se vois olla kummankin nimi. Samaa sarjaa kuin Niila.
Alkuperäinen kirjoittaja aattelin heti että tyttö:Mä taas luulin, että on tyttö. Kaverilla on tyttö Elea, joten siksi yhdistin.
En oikeen ymmärrä, miksi näitä nimiä pitää vääntää, niin että yksi kirjain muutetaan (yleensä i-kirjaimeksi) ja sitten se on nimi???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ihan nätti nimi, mutta varaudu selittämään useasti onko kyseessä tyttö vai poika.
No anteeks vaan, mutta musta se vois olla kummankin nimi. Samaa sarjaa kuin Niila.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ihan nätti nimi, mutta varaudu selittämään useasti onko kyseessä tyttö vai poika.
Niila on ihan selkeesti miehen nimia. Ei siitäkään voi saada naisen nimeä millään![]()