eli miksette vastaa?

  • Viestiketjun aloittaja kun ei tuu vastauksi
  • Ensimmäinen viesti
enkeliina
itse olen huomannut sanan..MIKS ette vastaa vaik teille laittaa osottensa??olen vastaillut jokuselle ja vain harva on vastannut. turhauttavaa..miksi haette seuraa jos ei seura kelpaa???
 
Olen etsinyt lähiseudulta ja ihmettelen miksei mulle koskaan kukaan kirjoita suoraan????
Siinäpä ihmettelijälle lisää ihmeteltävää.
Mä lähinnä tarkoitin tolla, ettei kukaan ainakaan kirjoita mulle suoraan, nyt olen onnekseni saanut muutamia mukavia vastauksia.
Eli asun vantaalla.
 
jos vaikka siksi että sinullakin on n.10 eri nimimerkkiä käytössäsi. (jos olet se ketä luulen) Mielestäni olisi luotettavampaa käyttää yhtä ja samaa.
Toiseksi kaikki ei osaa aloittaa kirjoittamista joten jos sinua vaivaa voithan kirjoittaa itse vastaajille??
 
nimbus
Yhdyn tähän nimimerkki asiaan..
eli tämä ko. henkiö on mielestäni sama joka täällä ilmoittelee monella nikillä ja useilla maili-osoitteilla.. sekä vastailee itse aloittamaansa ketjuun eri nimimerkillä

Eli voisi toimia paremmin jos aloittaja vastailisi itse...
 
miksette vastaa
En vastaa muille, kun etsin seuraa täältä ja sellaisia ilmoituksia ei ole, niimpä laitan omani, mut vastauksia ei tuu ja yleensäkkään en näitä sivuja selaile joten siksi ois parempi vastailla suoraan.
En ole se keneksi silloin luulette.
 
nyt nikitön
mulla oli aikoja aikoja sitten ilmoitus täällä jossa oli perässä sähköpostiosoitteeni. Vastasit silloin minulle mutta et sähköpostiin vaan laitoit tänne vastauksen ja oman osoitteesi perään??? joten syyllistyt myös itse samaan mihin jotkut muutkin? No mutta ei aiheesta enempää. eipä ole tätä paikkaa riitelyyn tarkoitettu :) Hyvää kesän jatko sinulle.
 
vastanneille
siksi koska mulla ei ollut tapana tulla tänne lukemaan viestejä, mitä ei koskaan ollut, niin aattelin et jos joku ihme vastaa, niin suoraan,koska en ensin edes tiennyt, että tänne saa vastata myös suoraan, kun ei ollut tätä tietokonetta aiemmin,niin ei ollut asiasta tietoakaan, sattumalta sitten tänä kesänä näin.
 

Yhteistyössä