V
"vieras"
Vieras
Tilanne ons e että seurustelin lapsen isän kanssa 4vuotta,jatkoimme suhdetta avoliiton jälkeen erillään.
meillä elatussopimus,200ekk jota isä on laiminlyönyt suurimman osan vireilläoloajasta eli noin 3vuotta.
Syy miksi en ole ruvennut penäämään niitä aijemmin koska suhteemme aikana meille kertyi yhteistä joka oli otetu minun nimilleni mutta yhteisiin juttuihin (joo typerä olen)
no,tuli ero ja halusin eroon miehestä..kiristi taloudellisella tilanteella ja uhkasi että tekee minusta ilmoituksia sinne sun tänne jos haen ulosoton kautta elareita.
en ole saanut häneltä kun satunnaista tukea,sillon tällöin satasen tai pari.
Uhkasi millon milläkin,olimme lokakuussa turvakodissa pojan isän takia..
voinko imtenkään hakea näitä elareita takautuvasti?
edes oslata ajasta.nyt vihdoin olen uskaltanut olla välittämättä hänen uhkauksistaan,hän tosiaan on jättänyt kaiken minun maksettavakseni eikä edes maksa niitä elatusmaksuja.
mihin otan iuhan ekana yhteyden?
kelaan?ulosottoon? miten asia etenee?onko kellään mitään tietoa?kiitos!!
meillä elatussopimus,200ekk jota isä on laiminlyönyt suurimman osan vireilläoloajasta eli noin 3vuotta.
Syy miksi en ole ruvennut penäämään niitä aijemmin koska suhteemme aikana meille kertyi yhteistä joka oli otetu minun nimilleni mutta yhteisiin juttuihin (joo typerä olen)
no,tuli ero ja halusin eroon miehestä..kiristi taloudellisella tilanteella ja uhkasi että tekee minusta ilmoituksia sinne sun tänne jos haen ulosoton kautta elareita.
en ole saanut häneltä kun satunnaista tukea,sillon tällöin satasen tai pari.
Uhkasi millon milläkin,olimme lokakuussa turvakodissa pojan isän takia..
voinko imtenkään hakea näitä elareita takautuvasti?
edes oslata ajasta.nyt vihdoin olen uskaltanut olla välittämättä hänen uhkauksistaan,hän tosiaan on jättänyt kaiken minun maksettavakseni eikä edes maksa niitä elatusmaksuja.
mihin otan iuhan ekana yhteyden?
kelaan?ulosottoon? miten asia etenee?onko kellään mitään tietoa?kiitos!!