Elatusmaksun suuruudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me just käytiin exn kans lastenvalvojalla, ni sovittiin että ex maksaa 75?/kk ja loput tulee kaupungilta. Saan siis yhdestä lapsesta kuussa 136?

Mutta ei siis hajuakaan paljonko ap:n pitäis saada

Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
ei hajuakaan,mut olis mukava tietää minkä verran yleensä saa...toi mun ex kun esitti huipputarjouksen 60e kuussa ois valmis maksamaan... :whistle:

Meillä maksoi ex pitkään yhteensä 100e noista kahdesta.
Päälle sain kunnalta sen 140 jotain risat.
Nyt ex maksaa 200e yhteensä kahdesta lapsesta ja toi kunnan osuus ei enää tule, sinäänsä harmittaa et nyt saa huomattavasti vähemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylix:
125 on minimi..

Tuskin on kun tosiaan meillä ex maksaa 100e per lapsi ja lastenvalvojan kanssa tehty toi sopimus..
Ja on töissä, hyvää palkkaa saa kaiketi.

Tuo n.125e/kk (en ihan tarkkaa summaa muista, kun taas muutaman euron nousi ) on minimi minkä sossusta saa

Alkuperäinen kirjoittaja hömelö harmaana:
Tuo n.125e/kk (en ihan tarkkaa summaa muista, kun taas muutaman euron nousi ) on minimi minkä sossusta saa

No meille just maanantaina lastenvalvoja sanoi, että se minimi on 136?.
Onkohan se jotenkin kaupunkikohtaista..

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:

No meille just maanantaina lastenvalvoja sanoi, että se minimi on 136?.
Onkohan se jotenkin kaupunkikohtaista..

Se voi olla jotakuinkin tota luokkaa nyt, oska tosiaan täs vuoden alusta nousi. En jaksa mennä kaivaa noit papereita...
Ei ainakaan mun tietääkseni oo kaupunki kohtaista, koska oon muuttanu eri paikkakunnalle ja ollut sama kuin mistä muutin.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylix:
125 on minimi..

Tuskin on kun tosiaan meillä ex maksaa 100e per lapsi ja lastenvalvojan kanssa tehty toi sopimus..
Ja on töissä, hyvää palkkaa saa kaiketi.

136 on minimi nykyään! Minkä tuolta saa että silleen.

Uusimmat

Yhteistyössä