Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ryömitään peiton alle ja nukutaan syksyyn :'( :'( :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:08 TwistedSister kirjoitti:Liian monta yötä. :snotty: Mitä me nyt tehdään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:09 Provo kirjoitti:Ryömitään peiton alle ja nukutaan syksyyn :'( :'( :ashamed:
Niinkuin mitä muka?? Neuloa sukkia jouluksi vai?? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:11 terra incognita kirjoitti:Minusta on aivan huippua että ne jäi kesätauolle..Nyt ei tarvii kytätä ohjelmia telkkarin ääressä 5 iltana viikossa vaan voi tehdä kaikkea muuta..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:12 Ohdake kirjoitti:Tuliko tänään viimeinen emmerdale???!!!!!!!!Mitä siinä tapahtui??!!
paul jää kylään, nicola suostutteli. val lähti sinne sorrentoon tms. diane ja jack tuli kotiin reissulta. dawnin äiti ei annakkaan avustusta talon ostoon. mitäs muuta.. andy kävi jackille viemässä jonku kortin dianelle ja lopussa dianea itketti ku sitä pelottaaAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:16 Ohdake kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:12 Ohdake kirjoitti:Tuliko tänään viimeinen emmerdale???!!!!!!!!Mitä siinä tapahtui??!!
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:13 Provo kirjoitti:\Niinkuin mitä muka?? Neuloa sukkia jouluksi vai?? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:11 terra incognita kirjoitti:Minusta on aivan huippua että ne jäi kesätauolle..Nyt ei tarvii kytätä ohjelmia telkkarin ääressä 5 iltana viikossa vaan voi tehdä kaikkea muuta..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:20 Taare kirjoitti:\paul jää kylään, nicola suostutteli. val lähti sinne sorrentoon tms. diane ja jack tuli kotiin reissulta. dawnin äiti ei annakkaan avustusta talon ostoon. mitäs muuta.. andy kävi jackille viemässä jonku kortin dianelle ja lopussa dianea itketti ku sitä pelottaaAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:16 Ohdake kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:12 Ohdake kirjoitti:Tuliko tänään viimeinen emmerdale???!!!!!!!!Mitä siinä tapahtui??!!
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :flower:
vielä eikös tuu yks tuotantokausi?Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:19 Örppi kirjoitti:Multa et saa sympatiaa! Sä joudut odottamaan vaan syksyyn ja noi sarjat jatkuu varmaan ikuisesti, mutta mun lempisarja Gilmore Girls ilmeisesti loppuu lähiaikoina lopullisesti. Siis mitä mä sitten katson? Voi peheva![]()
PyhAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:10 Gluteus maximus kirjoitti:minä taas nautin kun televisiosta ei tule yhtään mitään katselemisen arvoista![]()
No jotain sellasta, mutta sitten seon loppu. Oon kattellut sitä alusta astiAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:24 Taare kirjoitti:\vielä eikös tuu yks tuotantokausi?Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:19 Örppi kirjoitti:Multa et saa sympatiaa! Sä joudut odottamaan vaan syksyyn ja noi sarjat jatkuu varmaan ikuisesti, mutta mun lempisarja Gilmore Girls ilmeisesti loppuu lähiaikoina lopullisesti. Siis mitä mä sitten katson? Voi peheva![]()
alusta asti kans kattellu, mutta mitä siitä sarjasta saisi enää irti. kumpikin työssä, naimisissa jne... ja sarjan alkuperäiset käsikirjoittajatkin on luovuttanut ja viimeisimmät kirjoittaa joku muu kuin heAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Örppi kirjoitti:\No jotain sellasta, mutta sitten seon loppu. Oon kattellut sitä alusta astiAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:24 Taare kirjoitti:\vielä eikös tuu yks tuotantokausi?Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:19 Örppi kirjoitti:Multa et saa sympatiaa! Sä joudut odottamaan vaan syksyyn ja noi sarjat jatkuu varmaan ikuisesti, mutta mun lempisarja Gilmore Girls ilmeisesti loppuu lähiaikoina lopullisesti. Siis mitä mä sitten katson? Voi peheva![]()
Osaankohan olla enää ilman?
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans??![]()
Se on huippu,sitä tulee seurattua; noista muista ei mitään väliä vaikka loppuvatki...![]()
![]()
Ei voi olla totta! Eikös se muutenki ollu aika lyhyt sarja? Luulin et se muutenki loppuu nyt keväällä kokonaan...?Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:45 ammis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans??![]()
Se on huippu,sitä tulee seurattua; noista muista ei mitään väliä vaikka loppuvatki...![]()
![]()
Jäi tauolle, jatkuu muistaaksen 27.8.
ammis
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:56 Candybar kirjoitti:\Ei voi olla totta! Eikös se muutenki ollu aika lyhyt sarja? Luulin et se muutenki loppuu nyt keväällä kokonaan...?Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:45 ammis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans??![]()
![]()
Jäi tauolle, jatkuu muistaaksen 27.8.
ammis
Vai jatkavatko Orestes ja Valentina seikkailuja vielä tunnustusten jälkeen? Vai jatkuuko tuo salailu vielä enstalven? :snotty: