Elämästäni hävisi sisältö :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:11 terra incognita kirjoitti:
Minusta on aivan huippua että ne jäi kesätauolle.. :D Nyt ei tarvii kytätä ohjelmia telkkarin ääressä 5 iltana viikossa vaan voi tehdä kaikkea muuta.. :whistle:
Niinkuin mitä muka?? Neuloa sukkia jouluksi vai?? :snotty:

Multa et saa sympatiaa! Sä joudut odottamaan vaan syksyyn ja noi sarjat jatkuu varmaan ikuisesti, mutta mun lempisarja Gilmore Girls ilmeisesti loppuu lähiaikoina lopullisesti. Siis mitä mä sitten katson? Voi peheva :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:16 Ohdake kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:12 Ohdake kirjoitti:
Tuliko tänään viimeinen emmerdale???!!!!!!!!Mitä siinä tapahtui??!!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :flower:
paul jää kylään, nicola suostutteli. val lähti sinne sorrentoon tms. diane ja jack tuli kotiin reissulta. dawnin äiti ei annakkaan avustusta talon ostoon. mitäs muuta.. andy kävi jackille viemässä jonku kortin dianelle ja lopussa dianea itketti ku sitä pelottaa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:13 Provo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:11 terra incognita kirjoitti:
Minusta on aivan huippua että ne jäi kesätauolle.. :D Nyt ei tarvii kytätä ohjelmia telkkarin ääressä 5 iltana viikossa vaan voi tehdä kaikkea muuta.. :whistle:
Niinkuin mitä muka?? Neuloa sukkia jouluksi vai?? :snotty:

Voihan sitä tehdä vaikka mitä.. :D Jos ei muuta keksi, niin onpahan sitä ainakin tunti päivässä enemmän tehokasta palstailuaikaa.. :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:20 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:16 Ohdake kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:12 Ohdake kirjoitti:
Tuliko tänään viimeinen emmerdale???!!!!!!!!Mitä siinä tapahtui??!!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :flower:
paul jää kylään, nicola suostutteli. val lähti sinne sorrentoon tms. diane ja jack tuli kotiin reissulta. dawnin äiti ei annakkaan avustusta talon ostoon. mitäs muuta.. andy kävi jackille viemässä jonku kortin dianelle ja lopussa dianea itketti ku sitä pelottaa

Kiitos :D :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:19 Örppi kirjoitti:
Multa et saa sympatiaa! Sä joudut odottamaan vaan syksyyn ja noi sarjat jatkuu varmaan ikuisesti, mutta mun lempisarja Gilmore Girls ilmeisesti loppuu lähiaikoina lopullisesti. Siis mitä mä sitten katson? Voi peheva :D
vielä eikös tuu yks tuotantokausi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:10 Gluteus maximus kirjoitti:
minä taas nautin kun televisiosta ei tule yhtään mitään katselemisen arvoista :laugh:
Pyh :( :snotty:

Mie olen rytmittänyt elämäni niin, että aamulla katson ykkösen aamusarjan, sitten ulos lasten kans :) Illalla olen tottunut Emmerdalen ja Salkkarit katsomaan......nyt :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:24 Taare kirjoitti:
\
No jotain sellasta, mutta sitten seon loppu. Oon kattellut sitä alusta asti :( Osaankohan olla enää ilman?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Örppi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:24 Taare kirjoitti:
\
No jotain sellasta, mutta sitten seon loppu. Oon kattellut sitä alusta asti :( Osaankohan olla enää ilman?
alusta asti kans kattellu, mutta mitä siitä sarjasta saisi enää irti. kumpikin työssä, naimisissa jne... ja sarjan alkuperäiset käsikirjoittajatkin on luovuttanut ja viimeisimmät kirjoittaa joku muu kuin he

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:45 ammis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:
Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans?? :o
Se on huippu,sitä tulee seurattua; noista muista ei mitään väliä vaikka loppuvatki... :whistle: ;)

Jäi tauolle, jatkuu muistaaksen 27.8.

ammis
Ei voi olla totta! Eikös se muutenki ollu aika lyhyt sarja? Luulin et se muutenki loppuu nyt keväällä kokonaan...?

Vai jatkavatko Orestes ja Valentina seikkailuja vielä tunnustusten jälkeen? Vai jatkuuko tuo salailu vielä enstalven? :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:56 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:45 ammis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:26 Candybar kirjoitti:
Mitä? Loppuko Mi gorda bella kans?? :o
Se on huippu,sitä tulee seurattua; noista muista ei mitään väliä vaikka loppuvatki... :whistle: ;)

Jäi tauolle, jatkuu muistaaksen 27.8.

ammis
Ei voi olla totta! Eikös se muutenki ollu aika lyhyt sarja? Luulin et se muutenki loppuu nyt keväällä kokonaan...?

Vai jatkavatko Orestes ja Valentina seikkailuja vielä tunnustusten jälkeen? Vai jatkuuko tuo salailu vielä enstalven? :snotty:

Jaksoja on 178 ja tänään nähty jakso oli 105 eli vielä riittää jännitettävää.

Sarjalla on suomenkieliset fanisivut, tässä linkki http://www.phpbb88.com/migordabella/. Juonipaljastuksia pääsee lukemaan vaan rekisteröitymällä.

ammis

Yhteistyössä